Sosyal medya

Sosyal Medya

Türk girişimcilerden yeni Instagram analiz programı: Socialhunters

Socialhunters

Socialhunters, tamamen Türk girişimciler tarafından Bahçeşehir Üniversitesi’nde tasarlandı. Reports+ ve Xprofile gibi rakiplerine oranla ekip, doğru veri analizlerini kullanıcılarına sunmayı hedefliyor.


İlginizi çekebilir: Lenovo Legion Pro, 90 W hızlı şarj desteği ile satışa sunulacak

reklam
MSI reklamı

Socialhunters nedir? Neyi hedefliyorlar?

Instagramda kullanılmak üzere birçok program geliştirildi. Hem iOS hem de Android platformlarında onlarcasına erişmek ve kullanım sağlamak mümkün. Peki bu uygulamaların sunduğu veriler ne kadar doğru? Ya da bu verileri biz kullanıcılara sunarken güvenliğimizi ihlal ediyor olabilirler mi? Bahçeşehir Üniversitesi’ndeki girişimciler, analiz işini yerli yazılım sistemleri ve daha güvenli şekilde sunmak için harekete geçtiler.

İddialarına göre rakiplerinin kullanıcılarına sunmuş olduğu yanlış veriler yerine Socialhunters ile doğru bilgi analizlerini kullanıcılardan gelen geri bildirimler ve güvenlik esaslarıyla oluşturmayı hedefliyor. Henüz girişimin başlarında olan Socialhunters, kullanıcıları için medya, hikaye, post analizleri sunuyor.

Socialhunters

Firmanın topladığı verilere göre son 3 ayda yaklaşık 3000 kullanıcıdan yapılan veri analizlerine göre toplam 15000 anonim hikaye izlenmiş, bu kullanıcılara hikayesini toplam 25000 kişi gizlemiş, şu an bu kişilerin 14000’i hikaye gizlemeyi kaldırmış.

Nereden indirebiliriz?

Socialhunters’ı şu anda ekibin web sitesi üzerinden kullanabileceğiniz gibi, aynı zamanda Android cephesinde Play Store’dan indirebiliyorsunuz. iOS tarafına ise henüz destek verilmiyor. Fakat, iOS kullanıcılarının da Socialhunters’dan yararlanmaları için yöntem eklemişler. Mevcut yöntem için buraya tıklayabilirsiniz.

Yerli girişim ekibine yaptıkları projeden ötürü tebrik ediyoruz. Türkiye son zamanlarda yazılım geliştirme konusundaki adımları ve bu yazılımlara yurt dışından destek alma konusunda oldukça ilerlemiş durumda. Dileriz ki Socialhunters, kullanıcıların desteğini kazanır ve global pazarda yakın zamanda yerini alabilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
2 yorum

2 yorum

  1. Burak

    20 Temmuz 2020 at 13:43

    Son derece açıklayıcı bir yazı olmuş. Türk bir yazılım girişimini tanıtmanız ve destek olmanız umarım diğer platformlara da örnek olur. Ayrıca ilgi çekici bir konu olmuş elinize sağlık.

  2. Yakup Ulutaş

    20 Temmuz 2020 at 15:38

    Çok kullanışlı pratik bir uygulama umarım daha iyi yerlerde görürürüz:)

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sosyal Medya

Facebook, benzersiz bir video içeriği yaratmaya çalışıyor

Geçtiğimiz birkaç ay boyunca Facebook, personelleri ile yapılan röportajlar aracılığıyla çeşitli video araçlarına dair yeni eklemelere neden ihtiyacımız olduğunu açıklayan haftalık bir dizi içgörü paylaştı. Platform, Şimdiye kadar, İçerik Stüdyosu uygulaması, Facebook Live yayınlarını optimize etme, Yüklenen videolarda müzik kullanma ve İçerik Stüdyosu’ndaki video analizleri gibi konular hakkında bilgiler yayınladı.

İlginizi çekebilir: Facebook, reklamlarda metin kısıtlamasını kaldırıyor

reklam
MSI reklamı

Yeni özellik ne içeriyor?

Serinin bu hafta yayınlanan en son videosu, Oynatma Listeleri ve Video Oynatma Serileri özelliklerinde, video oluşturucuların görüntülemelerini en üst düzeye çıkarmalarına nasıl yardımcı olabileceğini ele alıyor.

Video, Oynatma Listesi ve Seriler seçenekleri arasındaki farka ve seçeneklerin neden oluşturulduğuna değiniyor:
Oynatma listesi – Aynı içeriğin diğer bölümleri olmayan fakat belirli bir temayı veya konuyu paylaşan videolar koleksiyonu iken Oynatma serisi ise aynı program içinde toplanan videolar serisi anlamına geliyor. Seri özelliği, ayrıca içerik oluşturucuların fragmanları bir araya getirmesine ve ek sezonlar eklemesine olanak tanıyor, böylece izleyiciler içerikleri kronolojik sırayla izleyebilir.

Facebook, iki seçenek arasındaki farkın, içeriğiniz bir setin farklı bölümleri şeklindeyse, seri özelliğinin uygun olacağını, ancak faklı temalardan bir araya gelen videolar seti ise liste özelliğinin daha uygun olacağını söylüyor. Facebook ayrıca, Oynatma Listelerinin ve Serilerin her birinin benzersiz bir URL’ye sahip olduğunu ve bu URL’nin izleyicilerinizi video koleksiyonlarınıza yönlendirerek koleksiyonlarınız için daha fazla izleyici çekmenize yardımcı olabileceğini belirtiyor. Yeni gelişmeler, aniden milyonlarca görüntülemeyi garantileyen devrim niteliğinde bir işlev değil, ancak Facebook’un Facebook Watch’u vurgulamak ve insanların video platformuna geri gelmesini sağlamak istiyor olması, Oynatma Listeleri ve Seriler özellikleri ile, etkileşimi en üst düzeye çıkarması açısından etkili olabilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

İnternet

Tiktok, ABD yasağı ani bir kararla engellendi

The New York Times‘ın bildirdiğine göre TikTok, pazar günü gece yarısı ABD genelinde yasaklanacak ve uygulama mağazalarından kaldırılacaktı, ancak federal bir yargıcın Trump yönetimine yönelik emri bunu şimdilik engelledi.

İlginizi çekebilir: Tiktok, zayıflama uygulamalarını yasaklıyor

reklam
MSI reklamı

Yasak gelmesi durumunda neler olacak?

Tiktok’un ABD’de yasaklanması durumunda, uygulama uygulama mağazalarından kalkacak ve bu, yeni kullanıcıların uygulamayı cihazlarına indirmelerini zorlaştıracaktı. Ayrıca, TikTok’un bu mağazalar aracılığıyla uygulamasına güncellemeleri ve hata düzeltmelerini göndermesini imkansız hale getirecekti. Bu kısıtlamalar hem kullanıcı deneyimine hem de ABD’deki kullanıcı tabanını büyütme becerisine zarar verirdi. Karar, ABD hükümetinin TikTok’u uygulama mağazalarından yasaklama planını açıklamasından yalnızca dokuz gün sonra geldi; Bundan önce, idare, TikTok’un ülkedeki operasyonlarının ABD merkezli bir firma tarafından devralınması için, büyük ölçüde veri gizliliği endişelerini gidermek adına son bir tarih belirlemişti.

TikTok yaptığı açıklamada, duruşmanın sonucundan memnun olduğunu belirtti:

 

TikTok, dün mahkemede, yasağın “keyfi ve kaprisli” olduğunu ve güvenlik güncellemelerini engelleyerek mevcut 100 milyon ABD’li kullanıcı için “veri güvenliğini zayıflatacağını” savundu. TikTok avukatı John Hall, “Bu, dünyadaki en hızlı büyüyen uygulamalardan biridir ve bu yeni kullanıcılar, bu işin can damarıdır.”dedi. Uygulama, mağazalarından kaldırılırsa, sonucunda çıkan etki kullanıcılar, içerikler, yaratıcılar açısından yıkıcı olur ve reklamverenler nezdindeki itibarına zarar verebilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

İnternet

Facebook, reklam görsellerinde metin içeriği kısıtlamalarını kaldırıyor

Facebook’un reklam resimlerindeki uzun süredir devam eden metin kısıtlamaları, birçok reklamveren için büyük baş ağrısına neden oldu. Yeni güncelleme ile reklamverenler rahatlayacak. Raporlara göre Facebook reklamlarında ana görselde % 20’den fazla metin içeren reklamlara ilişkin kısıtlamalar kaldırılıyor. Sosyal medya uzmanı Matt Navarra tarafından paylaşıldığı üzere Facebook, güncelleme hakkında bilgilendirmek için reklamverenlerle doğrudan iletişime geçti ve şunları açıkladı: “… artık açık artırmalarda ve teslimatta daha yüksek miktarda resim metni içeren reklamları cezalandırmayacağız.”

reklam
MSI reklamı

İlginizi çekebilir: Creator Studio’dan en iyi nasıl yararlanbilirsiniz?

Facebok neden metinlere sınır koyuyordu?

Yıllar boyunca Facebook, Facebook ve Instagram kullanıcılarının ana görselde çok fazla metin bulunan reklamları sevmediklerini ve bu nedenle genel kullanıcı deneyimini iyileştirmek için görünüşte kısıtlandığını defalarca belirtti. Yeni güncelleme ile bu erişim kısıtlaması kaldırılıyor, yani ana görselde % 20’den fazla metin bulunan reklamların normal şekilde görüntüleneceği ve diğer Facebook reklamlarıyla aynı sayıda insana ulaşacağı anlamına geliyor. Facebook hala % 20’den daha az metin içeren reklam resimlerinin daha iyi performans gösterdiğini savunuyor ve reklamverenlere “mesajınızı etkili bir şekilde iletmek için metninizi kısa, net ve öz tutmalarını” tavsiye ediyor. Ancak, reklam resminize daha fazla metin eklerseniz reklamınız yine de çalışır ve teorik olarak yaklaşımınıza bağlı olarak diğer kampanyalar kadar çok insana ulaşabilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

HWP COIN’den Haberler

Donate

© EMY Medya. Kaynak gösterilerek ve bağlantı verilerek dijital ortamda alıntı yapılabilir.

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost tarafından verilmektedir.

LimonHost logosu