İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

Nothing Phone 3

Nothing Phone 3 fiyatı ne kadar olacak? Carl Pei açıkladı!

16 Mayıs 2025
VPN

Kapsamlı Ücretsiz VPN Rehberi: Nasıl Çalışır, Ne İşe Yarar, Kullanırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

16 Mayıs 2025
galaxy s25 ultra

Galaxy S25 Mayıs 2025 güncellemesi yayınlandı! İşte yenilikler!

16 Mayıs 2025
bmw skytop gt bmw 8 serisi gt bmw z8

BMW Skytop GT köpekbalığı tasarımıyla geliyor! İşte yeni BMW spor otomobil!

17 Mayıs 2025
xiaomi pad 7 ultra özellikleri

Xiaomi Pad 7 Ultra özellikleri belli oldu! İşte yeni Xiaomi tablet!

21 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

TP-Link’in Yeni Logosu

Yazı: Fatih Çokgezen
24 Ağustos 2016
Kategori: Haber, Basın Bülteni
Okuma süresi: 4 dakika
TP-Link'in Yeni Logosu

TP-Link, yenilenmiş görünümünü ve buna paralel oluşturulan yeni marka kimliğini duyurdu.

Ağ çözümleri alanında dünyanın önde gelen üreticilerinden biri olan TP-Link, bugün dünya genelinde, tüketicilerin yeni yaşam tarzlarına paralel olarak markasındaki dönüşümü duyurdu. 20. yılını kutlayan şirket, artık kablosuz ağ teknolojilerinin ötesine geçerek akıllı ev, akıllı telefon ve akıllı aksesuarlar kategorilerinde yeni ürünler sunmaya başladı. Bu gelişme ve yeni kurumsal strateji sonucunda TP-Link, marka kimliğini yeni bir görünüm ile güçlendirme kararı aldı.

DSC02295“Son 20 yılda TP-Link Ar-Ge ekibi dünya genelindeki on milyonlarca müşterisinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere sürekli yeni ürünler geliştirdi. Şimdi bugünün internete bağlı yaşam tarzına uygun gereksinimleri karşılayacak yeni bir yolculuğa başlıyoruz” diyen TP-Link Başkanı Jeffrey Chao, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ürün portföyümüz gelişmeye devam ettikçe markamızın da bu gelişmeyi izlemesi gerekiyor. Sizlere yeni TP-Link’i sunmanın heyecanını duyuyoruz. Önümüzdeki aylarda müşterilerimize daha dinamik ürünler ve pekiştirilmiş deneyimler sunmak için sabırsızlanıyoruz.”

Yeni logo, yeni slogan, yepyeni renkler…

TP-Link, yeni kurumsal stratejisi doğrultusunda kurumsal kimliği ve logosunu da yeniledi. Şirketin yeni sloganı olan “Akıllı ve Güvenilir” (Reliably Smart), TP-Link’in akıllı ürünler pazarına girdiğini vurgularken, aynı zamanda bir önceki slogandan da izler taşıyor. Şirketin yeni logosu, merkezi gösteren bir ok olarak tasarlandı ve TP-Link’in bugünün modern müşterisinin gereksinimleriyle uyumlu olarak, müşteri odaklı şirket kültürüne bağlılığı ifade ediyor.

Ayrıca, şirket logo tasarımında adının yazılışını TP-LINK yerine, insanlara daha basit ve daha cana yakın gelmesi doğrultusunda tümü küçük harflerden oluşan şekilde ‘tp-link’ olarak güncelledi. Yeni kurumsal kimlik gereği web sitesini de yenileme kararı alan TP-Link, alışverişe uygun ve ürünlerin daha rahat bulunabileceği bir site oluşturuyor. Yeni site ve yeni kimliğe uygun hale getirilecek ürün ambalajları çok yakında piyasaya sürülecek. Son olarak şirketin yeni tarzıyla senkronize olan markanın yeni renk paleti, daha güzel ve yumuşak renklerle yenilendi.

TP-Link’in yeni kurumsal kimliğini oluşturmada stratejik ortağı olan FutureBrand’in Müdürü Brian Meyers, müşterilerin günümüzde hızlı, tempolu, sürekli değişen teknolojilerle karşı karşıya olduğunu ve onlara yetişmek için daha çok çaba harcamalarına rağmen, özellikler ve işlevler konusunda kafalarının karıştığını söyleyerek, “Yeni kimlik ve ambalajlama TP-Link’in güvenilirliğinin akıllı, ilerleyici ve insancıl kriterlere dayandırıldığı anlamına geliyor. Bu yeni imajın TP-Link’in ağ üretici kimliğinden, internete bağlı yaşam tarzlarına yönelik yeni kimliğine geçişinde yardımcı olacağına inanıyoruz” dedi.

Bugünden itibaren TP-Link web sitesinde(TP-Link.com,), sosyal medya kanallarında, ürün paketleri ve tüm mağaza içlerinde, yeni kimlik uyarınca daha parlak renkler ve kalın, baskın yazılar görülmeye başlanacak. Müşterilerin gereksinimlerine uygun olarak en yüksek kalite standardını sağlamak üzere daha yenilikçi ve güçlü yeni ürünler (Talon AD7200 gibi) çok yakında satışa sunulacak.

Fatih Çokgezen

Fatih Çokgezen

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya