TikTok, ana sosyal medya platformlarından biri olarak kurmuş ve Android ve iOS’ta en popüler video uygulaması haline gelmiş olsa da, dev şimdi diğer sektörleri fethetmek için faaliyetlerini genişletmek istiyor. Nitekim, TikTok’un ana şirketi olan Çinli ByteDace tarafından Mayıs ayında USPTO’ya yeni bir ticari marka başvurusu yapıldı.
Business Insider‘ın haberine göre, talep, bir bilgisayarda veya akıllı telefonda kullanılabilen ve “kullanıcıların müzik, şarkı, albüm, şarkı sözü, alıntı, müzik satın almasına, çalmasına, paylaşmasına, indirmesine olanak tanıyacak.
Ayrıca bkz: Rusya, YouTube Tekeli İçin Google’a Milyonlarca Para Cezası Verdi!
İçindekiler
TikTok, Spotify ve Apple’ı kendi müzik uygulamasıyla ele almak istiyor
TikTok henüz resmi olarak bir açıklama yapmadı, ancak bir müzik akışı hizmetinin gelişi, şarkılar ve sanatçılar için dünyanın en büyük vitrinlerinden biri olan bir uygulama için en mantıklı evrim gibi görünüyor. Aslında bu, bir Spotify alternatifinin piyasaya sürüldüğüne dair ilk söylentiler değil. 2019 yılında şirket hiçbir zaman resmi olarak bir açıklama yapmasa da bununla ilgili spekülasyonlar da vardı.
Şu anda TikTok’un Meta tarafından üretilmeyen ve dünya çapında üç milyar indirmeyi aşan tek uygulama olduğu göz önüne alındığında, TikTok’un müzik pazarına girişi Spotify ve Apple Music için çok tehlikeli olabilir.