Sosyal medya

Genel

TikTok, OpenSlate ile yeni ortaklığını duyurdu

TikTok, OpenSlate ile Yeni Ortaklığını Duyurdu

TikTok, reklamların ve markalı içeriğin platformdaki şüpheli materyallerin yanında görüntülenmemesini sağlamak için marka güvenliği platformu OpenSlate ile yeni bir ortaklık duyurdu.


İlginizi çekebilir: Snapchat ve Tiktok, Instagram’ı geride bıraktı

reklam
MSI reklamı

Tiktok, OpenSlate ortalık çalışması yarar sağlayacak mı?

OpenSlate tarafından doğrulanan TikTok Marka Güvenliği Çözümünün piyasaya sürülmesiyle, markalı reklamların ve içeriğin yanında görünen çeşitli içerik ve kategorileri doğrulamak ve filtrelemek için yüksek düzeyde güvenlik uyguluyoruz. Bu ortaklık, markaların nerede olduğunu bilmesini ve takip etmesini sağlıyor. reklamları, kampanya öncesi çözümlerin yanı sıra kampanya sonrası analizlerle yayınlanıyor. ” Süreç, esasen reklamverenlerin, görüntülenen içeriğe bağlı olası endişelerden kaçınmak için reklamlarının TikTok’ta nerede yayınlanacağını seçmelerine olanak tanıyacak.

TikTok, OpenSlate ile Yeni Ortaklığını Duyurdu

Ve gerçekten de reklamveren endişeleri mevcut. Meteorik yükselişinin yanı sıra, TikTok moderasyon ve içerik politikalarının kullanıcıları sömürü ve zorbalıktan korumak için uyguladığı süreçlerde bir dizi sorunla karşı karşıya kaldı. Uygulama Hindistan, Endonezya ve Pakistan’da içerik endişeleri nedeniyle farklı zamanlarda yasaklandı. Ayrıca genç kullanıcıların verilerini korumadaki başarısızlığı nedeniyle de önemli para cezalarına çarptırıldı. Bunun hassas doğası göz önünde bulundurulduğunda, bazı markaların TikTok reklamlarına her şeyi dahil etme konusunda tereddüt ettikleri mantıklı. Ancak OpenSlate ile yeni ortaklık, reklam yoluyla istenmeyen ilişkilendirmelerden kaçınmaya yardımcı olmak için ekstra bir güvence ve gözetim seviyesi sağlayacak.

“Marka ortaklarımızın önemli ihtiyaçlarını karşılamak için reklam çözümlerimizi sürekli olarak ölçeklendiriyor ve geliştiriyoruz. OpenSlate ile ortaklığımız, markalara, reklamlarının her zaman marka güvenli içeriğin yanında sunulduğunu ve risklerin azaltıldığını bilmeleri için güven ve şeffaflık sağlıyor. ” TikTok’un ABD kullanıcılarının üçte birinden fazlasının 14 yaşında olduğu düşünüldüğünde, sorunlu içeriği basitçe kaldırmaya çalışacaklarını umuyoruz.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

Popüler şaka gerçek oldu: Microsoft, Xbox buzdolabı üretti!

Yazan:

xbox buzdolabı

Birkaç ay önce tasarımının duyurulmasının ardından buzdolabına benzemesi sebebiyle şakalara konu olan Xbox Series X, gerçek bir buzdolabı olduğu videoyla karşımıza çıktı. Microsoft’un pazarlama hamlesi olarak düşünülen Xbox Series X Fridge ürünü üç farklı ünlüye gönderildi.

İçerik üreticilerden iJustine’in yayınladığı video, tasarımsal açıdan muazzam detaylara sahip buzdolabını gözler önüne seriyor. Viral olarak yansıyan bu reklam kampanyası sosyal medyada da kendine büyük bir yer buldu. Öyle ki hayranlar ürünün seri üretime geçmesi için imza kampanyası bile başlattılar. Geçtiğimiz saatlerde de Snoop Dogg adıyla bilinen ikonik müzisyene de gönderilen ürün, sanatçının paylaşımı ardından viral hale gelmişti. Ancak çok geçmeden nedeni bilinmeyen bir sebeple sosyal medya hesabı üzerinden yayınlanan video kaldırılmıştı. Bu olayın Microsoft ile Snoop Dog arasında yaşanan bir anlaşmazlıktan olduğu iddia edildi.

reklam
MSI reklamı

iJustine tarafından yayınlanan kutu açılış videosu

İlginizi çekebilir: Uplay ve Ubisoft Club birleşerek Ubisoft Connect adını alacak!

10 Kasım tarihinde yurtdışında X modeli için $499 / €499 ve S modeli için $299 / €250 ayrı olarak sınıflandıran fiyatlarıyla çıkış yapacak konsolun Türkiye fiyatı da geçtiğimiz günlerde bir zam ardından, bir de indirim almıştı.

Devamını oku

Akıllı TV

OPPO TV ilk televizyonları ile karşınızda!

OPPO TV

OPPO markası akıllı telefonları ile piyasada önemli bir yere sahip. Şimdi ise akıllı televizyon pazarına da giriş yaptı. Şirket , OPPO TV S1 ve OPPO TV R1 modellerini tanıttı.

OPPO TV S1, 65 inç boyutunda ve 4K QLED paneli üzerine kurulan birinci sınıf bir model. Ürün 7.999 yuan (1197 $) fiyatı ile satışa sunulacak.

reklam
MSI reklamı

İkinci ürün olan OPPO TV R1 ise daha standart bir model olmasına karşın şık bir tasarıma sahip. QLED yerine 4K LCD 60 Hz paneli bulunan modelin 65 inç ve 55 inç olarak iki farklı boyutu tasarlandı. 55 inç olan TV R1’in fiyatı 3.299 yuan (493 $) ve  65 inç olan TV R1’in fiyatıysa 4.299 yuan (643 $) olarak satışa sunuldu.

 


İlginizi çekebilir: iPhone 12 serisi, ‘Ceramic Shield’ teknolojisi ile çok daha dayanıklı!


OPPO TV S1 teknik özellikleri neler?

OPPO TV S1, 4K çözünürlüğe (3840 x 2160 piksel) ile 65 inç QLED paneline sahip. Şirket, panelin NTSC renk gamının %120’sini kapsadığını ve 1.500 nitlik bir zirve parlaklık sunduğunu iddia ediyor. QLED paneli 210 parçalı yerel karartma özelliğini destekler. Ayrıca, çoğu televizyonda olduğu gibi panel 120Hz yenileme hızı yanında VRR (48Hz-120Hz) değişken yenileme hızı ve MEMC desteği ile birlikte geliyor.

OPPO ses sistemi noktasında 85W ses çıkışı ve 5.1.2. kanallı 18 parçadan oluşan hoparlörü dahil etmek için Dynaudio ile ortaklık kurdu. Böylece müşterilerin ayrı bir hoparlör sistemine yatırım yapmasının önüne geçilebilir. Ayrıca TV Breeno sesli asistan için uzak alan mikrofonları ve görüntülü görüşmeler için açılır bir kamera ile donatılmıştır.

OPPO televizyonların bir diğer ilginç özelliği ise  televizyonun 8,5 GB RAM ve 128 GB dahili depolama ile eşleştirilen MediaTek MT9950 yonga setinden güç alması ve 1 saniyede açılmasıdır.  Yazılım noktasında; Tencent, Yooku, Mango ve iQiyi gibi yerel akış platformlarını destekleyen ColorOS TV’yi çalıştırabilecek özelliklere sahip.

OPPO TV

Diğer özellikleri ise HDMI 2.1, Wifi 6, ekran yansıtma ve OPPO paylaşımını hızlıca etkileştirmek için NFC uzaktan kumanda, TÜV Rheinland tarafından onaylı mavi ışık filtresi, Dolby Vision, Dolby Atmos ve 8K video oynatma yeteneğinin bulunması şeklinde sıralanabilir. OPPO TV S1 modelinin  lansman fiyatı ise  7,999 yuan (1,197 $).

OPPO TV R1 modelinin teknik özellik özellikleri neler?

OPPO TV R1, LED arkadan aydınlatmalı 4K panele sahiptir. Daha önce de söylediğimiz gibi bu model iki boyutta gelir; 55 inç ve 65 inç.

Bu televizyonun ekranı %96 ekran/vücut oranına sahiptir ve %93 DCI-P3 renk gamını kapsar. Daha pahalı modellerin aksine ekranı 120Hz yenileme hızını desteklemiyor ancak MEMC desteğini bulunduruyor.

OPPO TV

Modelimiz,premium model gibi 8K video oynatmayı ve 1 saniyelik önyükleme süresini destekliyor. Bununla birlikte, 2GB RAM ve 32GB dahili depolama özellikleri de oldukça kısıtlı özellikler diyebiliriz. Ayrıca OPPO TV R1, HDMI 2.1, Wifi 6, TÜV Rheinland sertifikalı mavi ışık filtresi, Dolby Audio özellikli 20W hoparlörler, ekran yansıtma ve OPPO Paylaşımını hızlı bir şekilde etkinleştirmek için NFC uzaktan kumanda, açılır kamera, uzak alan mikrofonları ve ColorOS özelliklerine sahiptir.

Fiyata gelince, OPPO TV R1 55-inç 3.299 yuan (493 $) fiyatla satılacak.  OPPO TV R1 65-inç modeli ise Çin’de 4.299 yuan (643 $) fiyatıyla satışa sunulacak.

Son olarak, OPPO TV S1 ve OPPO TV R1 akıllı televizyon modelleri Türkiye pazarına gelmeyebilir. Hatta yüksek ihtimalle iki ürün de Türkiye’de resmi olarak satışa sunulmayacak fakat OPPO firması Türkiye’de resmi olarak bulunduğu için her zaman gelme ihtimali de var.

Devamını oku

Genel

2.8 saniyede 100 km/s hıza ulaşan, 800 beygirlik Audi TT RS!

Audi TT RS, dünyanın en etkileyici spor otomobillerden birisi olmayabilir. Fakat sınıfına göre sunduğu performansı ve modifiyeye yatkınlığı, onun sevilmesi için en büyük sebep olarak gösterebiliriz.


İlginizi çekebilir: Prior Design, yeni BMW M3 ve M4’ün böbreklerini düzeltecek!

reklam
MSI reklamı

Standart haliyle 2.5 litre hacminde beş silindirli bir motor barındıran araç, 400 beygir güce sahip. Çift kavramalı yedi ileri şanzımanla bu performansı, dört çeker Quattro sistemine aktaran TT RS, 0-100 km/s hızlanmasını 3.7 saniyede tamamlıyor. Belirtmeliyiz ki yakın bir geçmişte bu performans değerleri, süper sporları tehdit eder nitelikteydi.

Bir Audi TT RS sahibi ise bu performansı yeterli bulmamış. Birtakım geliştirmelerle TT RS’ini, 800 beygir gücü aşabilir hale getirmiş. AutoTopNL‘nin paylaştığı bu videoda, araçta yapılan değişikliklerin detayına çok fazla girilmemiş. Fakat oldukça büyük bir turbonun bu araçta yer aldığı söyleniyor.

Araca bağlanan özel zaman ölçüm cihazına göre bu TT RS, 0-100 km/s hızlanmasını 2.87 saniyede tamamlıyor. 100-200 km/s arası hızlanması ise yalnızca 4.33 saniye sürüyor. Aracın çeyrek mili kat etme süresi ise 9.85 saniye olarak açıklandı. Seri üretimde olan drag efsanesi Dodge Challenger SRT Demon‘un çeyrek mil süresinin 9.65 saniye olduğundan yola çıkarsak, bu TT RS için asfalt anavarı diyebiliriz.

Kaynak: AutoTopNL, Carscoops

 

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler