Sosyal medya

Genel

Spotify, yaz kampanyasını başlattı

Spotify

Dijital müzik platformu Spotify, bugüne kadar Spotify Premium’u denememiş kullanıcılar için yeni bir kampanya başlattı. Promosyon sayfası üzerinden kampanyaya dâhil olabileceğiniz Premium aboneliği için ilk 3 ay boyunca 0.99 TL’lik kampanyasını başlattı.

İlginizi çekebilir: Soundtrap for Storytellers ile Spotify’da podcast hazırlamak çok kolay!

Spotify

Premium üyeliğin size sunduğu her şeyi keşfetmenin yanı sıra kararınızı vermeniz için size bolca zaman tanıyor. Bu kampanyadan yararlanabilmek için daha önce hiç Premium üyeliği başlatmamış olmak gerekiyor. Eğer daha önce Premium üyeliği başlattığınız bir hesabınız varsa yeni bir hesap açarak bu kampanyadan yararlanabilirsiniz.

Spotify Premium ile Spotify’ın arşivindeki tüm müzikleri yüksek ses kalitesi ile dinleyebilir veya çevrimdışı dinleyebilmek için indirebilirsiniz. Telefonda, bilgisayarda, otomobilde ve daha pek çok platformda Spotify ile müzik dinleyebilirsiniz.

Spotify

Söz konusu kampanya, 1 Temmuz 2019 tarihinde sona eriyor. Bu nedenle elinizi çabuk tutarsanız, yaz boyunca kesintisiz müziğe çok uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz. Spotify’ın, dünya çapında 100 milyonu ücretli olmak üzere tam 217 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını biliyoruz. Buna rağmen yapmış olduğu kampanya ile dijital müzik platformlarındaki rekabetin boyutunu gözler önüne seriyor.

 

Enerji mühendisi, basketbol antrenörü ve teknoloji meraklısı...

2 yorum

2 Comments

  1. Murat

    15 Mayıs 2019 at 22:37

    Yeni hesap açıp yararlanabilirsiniz diyorsunuz iyi güzelde şu anki hesapta 400ü geçkin müzik var hepsini yeni hesaba nasıl taşıyalım?

  2. Ramis

    16 Mayıs 2019 at 10:01

    Yıllardır premium hesap kullanıyorum bir kere bile kampanya yapmadılar. Bütün kampanyaların hiç para vermemişlere yönelik olması fazla saçma

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Diğer

NASA yeni nesil uzay giysilerini tanıttı

NASA

NASA Salı günü yapılan tanıtım toplantısında iki yeni uzay kıyafetini tanıttı. Astronotların ay görevinde ve ay yüzeyinde yürürken kullanacağı bu özel giysiler aynı zamanda NASA’nın aya dönüş konusunda adımlarını hızlandırdığını gösteriyor.

İlginizi çekebilir: Mobil internet abone sayısı 60,4 milyona ulaştı

NASA

NASA, Ay yüzüne bir kadın astronot indireceğini açıklamış ve bu göreve de ‘Artemis’ adı verildiğini belirtmişti. Yani her şey yolunda giderse ilk defa bir kadın Ay’a ayak basmış olacak. Ayrıca NASA yöneticisi Jim Bridenstine yeni göreve, Ay’a ilk kez ayak basılan ‘Apollo’ görevine atıfta bulundu. Böylece Apollo’nun kız kardeşi Artemis’in adının verildiğini açıklamıştı.

NASA’nın Washington’daki merkezinde düzenlenen tanıtım etkinliğinde, “Araç Dışı Hareket Keşif Ünitesi” (xEMU) ve “Orion Personel Kurtarma Sistemi” (OCSS) adları verilen uzay giysisi prototipleri görücüye çıkarıldı.

Daha önce NASA’nın Apollo görevleri için üretilen ve halen Uluslararası Uzay İstasyonu’ndaki (UUİ) uzay yürüyüşlerinde kullanılan “Araç Dışı Hareket Ünitesi”nin (EMU) geliştirilmiş hali olan xEMU’nun yüzey keşif faaliyetlerinde ve uzay yürüyüşlerinde kullanılması planlanıyor.

Personel taşıyıcı Orion uzay mekiklerinde kullanılmak üzere tasarlanan acil durum giysisi OCSS’nin ise fırlatış gününde, Ay yakınındaki riskli uçuşlarda ve Dünya’ya dönüş aşamasında araç içinde astronotlara koruma sağlaması öngörülüyor.

NASA

NASA, Mars’a hazırlanıyor

NASA, Artemis görevi kapsamında 2024 yılına kadar Ay’a insanlı seferler düzenlemeyi amaçlıyor. 2028 yılına kadar sürmesi planlanan seferlerin ardından Ay yörüngesinde bir uzay istasyonu kurulması ve burayı basamak olarak kullanarak Mars’a insanlı seferler düzenlenmesi hedefleniyor.

Devamını oku

Genel

Samsung ters çentikli telefon patenti aldı

Samsung

Güney Koreli teknoloji devi Samsung, geleceğine yönelik yeni patentler almaya devam ediyor. Akıllı telefon üreticileri yeni modelleri çerçevelerden arındırmak için ellerinden geleni yapıyor olsa da Samsung, aldığı ilginç çentik patenti ile gündeme geldi.

Şirket, yaklaşık bir yıl önce Kore Fikri Mülkiyet Ofisi‘ne yaptığı patent başvurusunun detayları geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Samsung’un patent başvurusu yaptığı çentik tasarımı bugüne kadar gördüklerimize benzemiyor.

İlginizi çekebilir: Microsoft klavyelerine Office ve Emoji tuşu geliyor!

Samsung

2019 Galaxy M ve 2019 Galaxy A ailelerini inanılmaz oranda büyüten firma, katlanabilir Galaxy Fold, Galaxy S ve Galaxy Note gibi amiral gemisi düzeyinde de ciddi adımlar atmış durumda. Bunların yanında Samsung geleceği için de çalışmalar yapıyor.

Kullanıcıların çentiğe alışması ve sevmesinin ardından kısa bir süre geçmişken, Samsung ters çentikli bir telefon patenti aldı. Samsung’un yeni çentikli ekranını gözler önüne seriyor. Ancak bu patent, sadece ekrana yönelik olduğu için telefonun detaylı bilgilerini vermiyor. Ekran oranını artırmak için çentiği ekranın üstüne taşıyan patentin gerçekte nasıl gözükeceği ise tam bir merak konusu.

LetsGoDigital tarafından bulunan yeni patent, “ters çentikli” bir akıllı telefonu karşımıza getiriyor. Samsung tarafından patenti alınan bu tasarım sayesinde kızak ya da motorlu ön kamera kullanmadan ince çerçeveli tam ekran deneyimi sunuyor. Kötü görünen ancak üretim kolaylığı açısından ciddi avantajlar getireceği düşünülen bu tasarım, geniş yapısıyla ahize yanında çift kamera ve bir sensöre ev sahipliği yapabilecek boyutta. Hatta buraya Face ID’ye güç veren TrueDepth benzeri üç boyutlu yüz tanıma getirecek bir sistemin dahi konulabileceği tahmin ediliyor.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Huawei, Amerikan ambargosuna rağmen üçüncü çeyrekte büyüdü!

Huawei

Huawei için bu yıl çok zor geçti. Çin-Amerika arasındaki ticaret savaşları tırmanırken Huawei için uzun süredir kararlaştırılması beklenen yaptırımlar sürekli ertelenmeye devam etmişti.


İlginizi çekebilir: Huawei Mate 20 Pro, Android 10 almaya başladı!


Her türlü zorluğa rağmen, Huawei bu yılı da büyüme trendini yakalayarak kapatacak gibi gözüküyor. Yılın birinci çeyreğiyle üçüncü çeyreği arasında toplamda 86 milyar hasılat rakamına ulaşan firma bu istatistikle geçen yıla oranla %24.4 büyümüş oldu.

Akıllı telefon satışlarının yükseliş gösterdiği firma özellikle bu istatistikleri Çin içerisindeki yerli piyasadan yakaladı. Ticari yasaklamaların şirketin önünü kesemeyeceğini ispatlayan firma için daha parlak bir gelecek yaratabildiğini şimdiden ispatlamış oldu.

Üçüncü çeyrek rakamları sadece akıllı telefon satışlarından gelen verileri içermediği tahmin ediliyor. Ancak tahminler, bu periyottaki adetlerin 67 milyon birime ulaşması gerektiğini gösteriyor.

Yılın ikinci dönemine oranla şirketin satışlarının %13.5 yükseliş trendinde olduğunu gösteriyor. Firma bahsettiğimiz dönem içerisinde, 59 milyon ünite toplamda akıllı cihaz satışında bulunmuştu.

Demek oluyor ki, Huawei Amerika’nın ambargo listesine girse dahi, gücünden hiçbir şey kaybetmemiş. Ve daha da güçlenmeye devam etmiş. Geçtiğimiz günlerde Çinli Devin, Android lisansını geri almak adına birtakım çalışmalar başlattığını yazmıştık.

Rapor’da ayrıca, Huawei’nin dünya çapında telekomünikasyon sağlayacılarıyla yaptıkları 60 ticari antlaşmayla birlikte 5G ağlarını genişlettiklerine yer verildi.

Ek olarak 500 şirket ve 700’den fazla şehirde de Huawei Horizon Digital platformundaki antlaşmaları doğrultusunda çalışmaya başladıkları belirtiliyor.

 

 

Devamını oku