Snapchat, platformun nasıl kullanılacağına dair gelişmiş kursların bir parçası olarak bir dizi uzman görüşünü içeren ‘Snap Connect’ adlı yeni bir unsurla Snap Focus pazarlamacı eğitim platformunun genişletildiğini duyurdu.
İlginizi çekebilir: Snapchat, abone sayılarını profillerde görüntüleme seçeneği sunuyor
İçindekiler
Snapchat yeni sekmenin nasıl çalıştığını açıkladı
“Kendi konu uzmanlarımız, doğrudan yanıt reklamlarınızı bir sonraki düzeye nasıl taşıyacağınızı göstermek için ilk kez sizi Snapchat dünyasına getiriyor. Her özel Snap Connect sertifikası, yeni içgörüler, ürün çözümleri ve yaratıcılığın en iyilerini sunuyor uygulamalar ve müşteri başarı öyküleri – tümü sektörünüze ve bölgenize göre uyarlanmıştır. “ Snap Connect şu anda üç sertifika akışı sunuyor – ‘mobil oyun’, ‘uygulamalar’ ve ‘e-ticaret’.
Uygulama, Dinamik Reklamlar ve AR deneyimleri dahil olmak üzere Snapchat’ın çeşitli DR reklam tekliflerinin tüm yönlerini kapsıyor. Video tabanlı konsept, orijinal Snap Focus tekliflerinin üzerinde ve ötesinde bir dizi yararlı işaret ve not sunuyor. Ve Snap kampanyalarıyla bir sonraki adımı atmak isteyen markalar için kesinlikle önemli bir değer olabilir. Ve bu gerçekten dikkate değer . Geçen ay Snapchat, şu anda 249 milyon DAU’ya kadar yıllık % 18 artış olduğunu bildirdi. Snap ayrıca oluşturulan günlük Snap sayısının ortalama % 25 arttığını paylaştı.
Bir aşamada, Instagram Hikayeleri‘nin piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra, Snapchat, Facebook tarafından yutulabilir gibi görünüyordu. Ancak şimdi, uygulama nişini oluşturdu ve genç kitleleri daha samimi ve ilgi çekici bir şekilde birbirine bağlamada önemli bir rol oynuyor. Bu nedenle, daha genç pazarlara ulaşmak istiyorsanız, Snap’in reklam seçenekleri kesinlikle dikkate alınmaya değer. ve bu yeni sekme, tam olarak nasıl yapabileceğinize dair daha fazla bilgi sağlamanıza yardımcı olacaktır.