Samsung’un S Voice, S Memo gibi isimlendirmelere sahip kendine has bazı uygulamaları bulunuyor. Ancak ABD’li kullanıcıları baz alan ve The Wall Street Journal’da yayınlanan bir araştırmaya göre kullanıcılar bu uygulamalarda pek fazla vakit geçirmiyor. Grafikten de görebileceğiniz üzere Galaxy S4 ve Galaxy S3 modellerini kullanan kullanıcılar en çok Facebook, Instagram ve Youtube gibi sosyal ağ uygulamalarında zaman geçirirken Samsung’un kendi uygulamalarında geçirilen zaman epey düşük. Bu grafik Samsung’un kendine has uygulamalarının üzerinde daha çok ilgi çekicek ve kullandıracak özellikler üzerinde yoğunlaşması gerektiğini kanıtlıyor. Bakalım bu çalışmanın ardından Samsung tarafından bir açıklama veya bir iyileştirme görebilecek miyiz?
İçindekiler
İnfografik: İnternette 1 dakikada neler oluyor?