İçindekiler
Samsung Electronics, 2016 yılı üçüncü çeyrek sonuçlarını duyurdu.
Samsung’un konsolide satışları yaklaşık 49 trilyon Kore Wonunu bulurken, konsolide operasyonel kârı ise 7,8 trilyon Kore Wona ulaştı. Şirketin, operasyonel kârlılığı, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre artış gösterdi.
Samsung, Interbrand tarafından 5 Ekim 2016 tarihinde açıklanan “En Değerli Küresel Markalar 2016” listesinde geçtiğimiz yıla göre yüzde 14’lük artışla en değerli 7. marka seçildi. Samsung’un marka değeri 51 milyar 808 milyon dolar olarak belirlendi. Son 5 yıldır Interbrand’in “İlk 10” listesinde yer alan Samsung, düzenli gelişimini yıllar içerisinde sürdürmeye devam etti. Son 10 yıl içerisinde Samsung marka değerini yüzde 320 artırmayı başardı.
Hazırlanan raporda, bu yıl Samsung’un akıllı telefon, TV ve beyaz eşya alanında üst segmentteki ürün serileri ile marka gücünü artırdığı açıklandı. Samsung’un pozitif seyreden finansal sonuçlarının da marka değerinin artmasına katkıda bulunduğu bilgisi yer aldı.
Samsung, inovatif ürün ve hizmetleriyle tüketicilerin yaşamına değer katmaya odaklanıyor. Türkiye’deki kullanıcıların da beğenisini kazanan Quantum Dot teknolojisine sahip SUHD TV, yılsonuna kadar Türk tüketicisinin beğenisine sunulacak Chef Collection serisi ve Türkiye’de tanıtımı gerçekleştirilen AddWash çamaşır makinesi fark yaratan ürünler arasında yer alıyor.