Türk Telekom’un kurumsal girişim sermayesi şirketi olan TT Ventures ile ortağı olduğu MentalUP, 3 haftalık yarı yıl tatilinde 5,5 milyon skoruna ulaştı. Özellikle 4-13 yaş arası çocukların dikkat, hafıza gibi zihinsel becerilerini geliştiren Türkiye’nin ilk eğlenceli eğitim platformu MentalUP’ın kullanıcı sayısı 100’den fazla ülkede 6 milyonu aştı.
İçindekiler
İlginizi Çekebilir; Türk Telekom 2000’inci mobil sahasını hizmete açtı!
Çalışmalara devam!
Türk Telekom İş Geliştirme ve Yeni Girişimler Direktörü Muhammed Özhan; “Uzaktan eğitim sürecinde MentalUP’ın yurt içindeki ve dışındaki önemli eğitim kurumlarında kullanılmaya başlanması bizi sevindiriyor. Türk Telekom’un 2016’da PİLOT programıyla desteklediği, MentalUP, fark yaratan çalışmalarına devam edecek” dedi.
Ekran Bağımlılığı riskini azalytan MentalUP!
Hiçbir reklam içeriği barındırmayan MentalUP, pedagog onaylı bir uygulama. Ayrıca uygulamadaki oyunlar, akademisyenler ve uzman oyun tasarımcılarıyla hazır hale geldi. Üstelik günlük 20 dakikalık egzersiz uygulaması ile ekran bağımlılığı riski azaltılıyor. Özellikle son 1 yılda 120 milyon kez kullanılan uygulamada 100’den fazla oyun ve egzersiz mevcut. Ayrıca uygulama marketlerinde 4.8 puan aldığını da belirtelim.