Sosyal medya

Haber

LinkedIn, şirket sayfalarına ‘ürünler’ sekmesi ekledi

LinkedIn, Şirket Sayfalarına 'Ürünler' Sekmesi Ekledi

LinkedIn, Şirket Sayfaları için, işletmelerin LinkedIn varlığı aracılığıyla ürün tekliflerini sergilemelerini amaçlayan ve temel özellikleri vurgulayan yeni bir ‘Ürünler’ sekmesi ekledi. Yeni ‘Ürünler’ sekmesi LinkedIn Şirket Sayfanızda yer alacak ve kuruluşunuz tarafından sunulan ürünlerin bir listesini içerecek. Sekme, ürünlerinizin alfabetik bir listesini veya tek, ana ürün sayfanızı açacaktır.


İlginizi çekebilir: LinkedIn, hikayelerinde reklam test etmeye başlıyor

reklam
Aorus reklamı

LinkedIn platformuna yeni eklemeler yapıyor

LinkedIn, ürün teklifleri için, hizmetlerden veya iş bölümlerinden farklı olarak görüntülenen tüm incelemeleri ve onayları gerçek Platform kullanıcılarına ve marka sayfalarına bağlayan güvenilir bir genel bakış oluşturmayı amaçlamakta.  Ancak bunu yapabilmek için platorm, bir işletmenin ürünler sekmesinde gerçekte hangi ürünleri listeleyebileceğini belirlemede de rol oynuyor.

LinkedIn, Şirket Sayfalarına 'Ürünler' Sekmesi Ekledi

Adventure İstanbul

LinkedIn genel bakışına göre, Ürünler sekmenizi ilk kez kurmaya gittiğinizde, LinkedIn’in oluşturduğu özel bir ürün listesi göreceksiniz. Bu nedenle, ürün kataloğunuzu kendiniz yüklemeyin veya listelemeler eklemeden, LinkedIn’in, sizin yerine bunu yapmasına izin verebilirsiniz. Ürün adları ve kategorilerin tümü LinkedIn’in topladığı bilgilere göre görüntülenip otomatik olarak listelenir.

Listeye hangi ürünler eklenebilir?

Ürün Sayfaları, pazara sunulan somut ürün teklifleri için ayrılmıştır. Listelenebilen ürünler, ticari markalı bir marka adına sahip olmalı. Ayrıca,web sayfalarında, mevcut ürünle ilgili olarak tutarlı bir şekilde kullanılan bir adın yanı sıra açıklama ve logo gibi diğer özelliklere sahip olmalılar. LinkedIn ayrıca yakın gelecekte bir ‘hizmet pazarı’ başlatmayı planladığını ve diğer tüm iş unsurlarınızı listelemek için seçenekler sunacağını belirtiyor.  Ürün sekmenizi ve mevcut ürünlerinizin bir listesini aldıktan sonra, her biri için ürün logoları, açıklamalar, görsel varlıklar ve mevcut müşterilerin bir görüntüsünü ekleyebilirsiniz.

Sadeece bununla kalmayıp ürününüz için bir hedef kitle de ekleyebilirsiniz. Bunun için 10 adede kadar iş işlevi ekleyip ürününüzün herkes için tasarlandığını belirtmelisiniz. Ürününüzün platfom üzerindeki arama sonuçlarında nasıl göründüğünü etkileyeceğinden, hedef kullanıcılarınızı eklerken kapsamlı olmanızda fayda var.

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı TV

Samsung, üst üste 15. kez küresel televizyon pazarında lider oldu!

Samsung

Samsung Electronics, Omdia araştırma raporuna göre 2020 yılıyla birlikte üst üste 15. kez küresel televizyon pazarının lideri oldu. Yayınlanan raporda, LG ve Sony ise Samsung‘un ardından 2. ve 3. sırada yer alıyor. Bununla birlikte, şirketlerin pazar payları ve yıllık büyümeleri de ortaya çıktı.


İlginizi çekebilir: Meizu 18 serisi, 2K çözünürlüklü ekran ile gelecek!

reklam
Aorus reklamı

Samsung, 2020 yılı içinde televizyon pazarında ne kadar büyüdü?

Omdia raporuna göre Samsung, televizyon pazarında geçtiğimiz 15 yılda liderliğini sürdürdü. Şirket, 2020‘de televizyon sektöründe satış geliri olarak %31.9’luk bir pazar payı elde etti. Bu, önceki yıl raporlarda belirtilen %30.9’a göre satış gelirlerinde artış olduğunu gösteriyor. Ancak maalesef raporda kesin satış sayısı ile ilgili bir bilgi bulunmuyor. Firma, 2006 yılında “Bordeaux” tasarımlı LCD televizyonları piyasaya sürdüğünde pazarın lideri konumuna geldi. O zamandan beri Samsung, yoğun yatırımlar ve pazarlama stratejileri ile pazara liderlik ediyor.

Samsung

Adventure İstanbul

Yayınlanan raporda, LG‘nin %16.5’lik pazar payı ile ikinci sırada yer aldığı belirtiliyor. Sony ise %9.1’lik küresel pazar payı ile üçüncü oldu. Bununla birlikte Güney Koreli televizyon üreticileri, geçtiğimiz yılın verilerine göre tüm televizyon pazarının yaklaşık %50’sini oluşturuyor. Omdia‘ya göre şirket, geçtiğimiz yıl 7.79 milyon QLED LCD televizyon sattı. LG ise sadece 2.04 milyon OLED televizyon satışı gerçekleştirdi. Samsung‘un hem üst hem de alt segmentte oldukça başarılı olduğu raporda belirtiliyor. Özellikle 80 inç ve üzeri televizyonlarda, Samsung‘un %50’nin üzerinde pazar payı mevcut.

Devamını oku

Genel

Samsung Galaxy Tab S7 Lite Geekbench üzerinde görüntülendi!

Yazan:

Samsung Galaxy Tab S7 Lite, Geekbench‘te ortaya çıktı. Orta seviye tabletin bazı teknik özellikleri de böylece ortaya çıkmış oldu.


Göz atmak isteyebilirsiniz: Samsung Galaxy S21 Ultra, DxOMark’a göre en iyi ekrana sahip

reklam
Aorus reklamı

Samsung Galaxy Tab S7 Lite Snapdragon 750G ile piyasaya çıkacak!

Samsung tablet piyasasında var olmaya devam ediyor. Güney Kore devi oldukça önemsediği bu rekabette daha fazla kullanıcıya ulaşma hedefinde. Özellikle Apple‘ın baskın olduğu bu yarışta firma, daha fazla ürün çıkartıyor. Bu sayede teknoloji devi daha fazla kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor. Galaxy Tab S7 Lite modelini geliştiren firma, cihazı ile birlikte Geekbench platformuna uğradı. Tablet, tekli çekirdek performansında, 650 puan alırken, çoklu çekirdek performansında ise 1694 puanı hanesine yazdırdı.


Akıllı telefonunuzu değiştirmek istiyorsunuz fakat uygun model mi bulamıyorsunuz? Sizler için oluşturduğumuz fiyat performans canavarı ürünlere, Hepsiburada ve Trendyol üzerinden ulaşabilirsiniz!

Adventure İstanbul

Samsung Galaxy Tab S7 Lite

Ayrıca Geekbench sayesinde cihazın bazı teknik özellikleri de belli oldu. Samsung Galaxy Tab S7 Lite Snapdragon 750G işlemcisi ile piyasaya çıkacak. Öte yandan Geebench‘te listelenen tabletin, S7 Lite modelinin 5G‘li versiyonu olacağı iddia ediliyor. Ancak şu an için 4G‘li versiyon ile alakalı bir bilgi ortaya çıkmadı. Bununla birlikte tablet 4 GB RAM kapasitesine sahip olacak. Yine de tabletin 6 ve 8 GB RAM kapasitesi başka versiyonlarının da olacağı tahmin ediliyor. Android 11 ile piyasaya çıkacak tablet, bakalım beklentileri karşılayabilecek mi bekleyip göreceğiz.

Devamını oku

Giyilebilir Teknoloji

Redmi AirDots 3 TWS kulaklık, Çin’de resmi olarak duyuruldu

Yazan:

Redmi AirDots 3

Redmi AirDots 3, 4 Mart’ta Çin’de satışa çıkıyor. Xiaomi, geçen yıl da Redmi AirDots 2 modelini piyasaya sundu. Çinli akıllı telefon üreticisi kısa süre önce Redmi K40 amiral gemisi serisini ve yeni RedmiBook Pro laptoplarını satışa çıkarmıştı. Redmi AirDots 3, bir önceki versiyona göre tasarım anlamında pek bir farklılık sunmuyor. Ancak TWS kulaklık çeşitli alanlarda iyileştirmeler ile geliyor.


Göz atmak isteyebilirsiniz: Redmi K40 ve K40 Pro, Çin’de yapılan bir lansmanla duyuruldu!

reklam
Aorus reklamı

Redmi AirDots 3, Bluetooth 5.2 desteği ile geliyor

Redmi AirDots 3, gücünü Qualcomm QCC3040 yongasından alıyor. Kulaklıklar tek şarj ile 7 saate kadar kullanım vadediyor. Bu süre şarj kutusuyla 30 saate çıkarılabiliyor. Cihazın kutusunda ise 600 mAh kapasiteli pil bulunuyor. Saklama kutusu, hızlı şarj sağlayan bir USB-C bağlantı noktası barındırıyor. IPX7 sertifikasına sahip kulaklıklar ayrıca, ortam gürültü azaltma (Environment Noise Reduction) teknolojisini de destekliyor.

Redmi AirDots 3

Adventure İstanbul

Kulaklıklar bağlantı ve pil durumunu görüntülemek için çok işlevli dokunmatik kontrol özelliği ile geliyor. Buna ek olarak XiaoAI voice asistan desteği de kulaklıklarla birlikte geliyor. Redmi AirDots 3’da Bluetooth 5.2 desteği mevcut. Bunun yanında yüksek ses kalitesi için aptX Adaptive codec desteği de var.

Redmi AirDots 3‘un satış fiyatı 199 yuan (~$30) olacak. Beyaz, siyah ve pembe renk alternatifleri olan kulaklık 4 Mart 2021’den itibaren Çin’de satış kanallarında olacak. Redmi AirDots 2 modelini ise ülkemizde 130 liradan başlayan fiyatlarla satın almak mümkün.


Hepsiburada.com akıllı telefon alışveriş listemize buradan bakabilirsiniz.

Trendyol.com alışveriş listemize buradan göz atabilirsiniz.


 

Devamını oku

Forumdan Son Mesajlar

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

HWP COIN’den Haberler