İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

xiaomi box 5 özellikleri fiyatı çıkış tarihi

Xiaomi Box 5 ve Xiaomi Box 5 Max çıktı! İşte fiyatı ve özellikleri!

12 Mayıs 2025
bim 14 mayıs teknoloji ürünleri

BİM 14 Mayıs teknoloji ürünleri neler? İşte BİM 14 Mayıs Aktüel kataloğu

11 Mayıs 2025
realme gt 7 çıkış tarihi özellikleri

Realme GT 7 küresele geliyor! Realme GT 7 ne zaman çıkacak?

11 Mayıs 2025
galaxy s25 kamera güncellemesi

Galaxy S25 kamera güncellemesi yolda! S25 Haziran güncellemesi neler getirecek?

15 Mayıs 2025
Cuma Raporu #362: Galaxy S25 Edge, HONOR 400, Xperia 1 VII ve dahası

Cuma Raporu #362: Galaxy S25 Edge, HONOR 400, Xperia 1 VII ve dahası

9 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Instagram ‘da etiketlenmiş ürünler doğrudan satışa sunulabilecek!

Yazı: Gülce Güney Gül
30 Nisan 2019
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber
Okuma süresi: 2 dakika
ınstagram etiket

Instagram ‘ın içerik üreticileri artık gönderilerinde etiketleri ürünleri doğrudan satışa sunabilecek!

İlginizi çekebilir: Samsung: Arızanın nedeni kalıtsal hata değil

İçerik üreticilerinin sıklıkla; kullandığı ürünlerden bahsetmek zorunda kaldığını fark eden Instagram , yeni bir uygulama için kolları sıvadı. Yüksek takipçi sayısı olan tanınmış hesapların, etiketledikleri ürünlerin satış sayfasına doğrudan yönlendirme yapacak alışveriş özelliğinin geleceği duyuruldu. Şu anda sadece şirket hesaplarına açık olan uygulama, içerik üreticiler için de yakında kullanıma başlayacak. Ancak bireysel hesaplar için kullanıma açılmayacağı söyleniyor.

Kullanıcılar, içerik üreticilerinin paylaşımlarındaki ya da hikayelerdeki etiketlere tıklayarak; doğrudan ödeme sayfasına yönlendirilerek beğendikleri ürünü satın alabilecekler. Şimdilik sadece ABD’de test aşamasında olan bu uygulamadan sonra, hikaye üzerinden bağış yapma projesinin de kullanılma açılması bekleniyor.

Instagram etiket alışveriş

Şimdilik, bu özellik için Facebook herhangi bir komisyon almayacak. Böylece içerik üreticilerinden satış için herhangi bir ücret kesintisi de olmayacağı belirtiliyor. Asıl amacın; insanların yorumlar kısmında, içerik üreticisinin kullandığı ürünleri soruyor olması ve şirketin bunu fark ederek daha kolay hale getirmeye çalışması olduğu söylendi. Bir Instagram sözcüsü, “İnsanlar, yorumlarda ürünleri sorarak alışveriş yapıyorlar. Ürünleri etiketleme özelliği sayesinde, içerik üreticileri takipçilerinin aradığı ürünleri bulmalarına yardımcı olurlar ve içinden geçenleri paylaşmaya geri dönebilirler.” dedi. Ayrıca bu tanınmış kişilerin, alışveriş etiketlerinin kullanımı hakkındaki bilgileri almasını sağlayarak; bu işten para kazanan insanların uzun vadeli marka işbirlikleri konusunda iyi anlaşmalar yapmasını sağlayacağı düşünülüyor.

Instagram ‘ın yeni özelliği; büyük takipçi kitlesi bulunan Gigi Hadid, Kim Kardashian West, Kris Jenner, Kylie Jenner ve Leesa Angelique isimlerinin hesaplarında denenecek.

Gülce Güney Gül

Gülce Güney Gül

Teknoloji meraklısı neredeyse psikolog.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya