Haftanın Seçkisi

BYD

BYD Dolphin Kullanıcı Deneyimi | Sizin Görüşünüz (Dinçer Karadayı)

16 Eylül 2025
Galaxy Tab A11

Galaxy Tab A11 tüm özellikleri lansmandan önce sızdırıldı! İşte o özellikler!

17 Eylül 2025
rtük netflix mubi blutv para cezası

RTÜK dijital platformlara ceza yağdırdı! Ne kadar ceza kesildi, sebebi ne?

18 Eylül 2025
nothing os 4.0 android 16 nothing android 16 güncellemesi

Android 16 tabanlı Nothing OS 4.0 duyuruldu! Yenilikler neler?

18 Eylül 2025
Süreyya Hanımın Muhteşem Değişimi | Samsung S25 FE Kutu Açılışı

Süreyya Hanımın Muhteşem Değişimi | Samsung S25 FE Kutu Açılışı

13 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Instagram ‘da etiketlenmiş ürünler doğrudan satışa sunulabilecek!

Yazı: Gülce Güney Gül
30 Nisan 2019
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber
Okuma süresi: 2 dakika
ınstagram etiket

Instagram ‘ın içerik üreticileri artık gönderilerinde etiketleri ürünleri doğrudan satışa sunabilecek!

İlginizi çekebilir: Samsung: Arızanın nedeni kalıtsal hata değil

İçerik üreticilerinin sıklıkla; kullandığı ürünlerden bahsetmek zorunda kaldığını fark eden Instagram , yeni bir uygulama için kolları sıvadı. Yüksek takipçi sayısı olan tanınmış hesapların, etiketledikleri ürünlerin satış sayfasına doğrudan yönlendirme yapacak alışveriş özelliğinin geleceği duyuruldu. Şu anda sadece şirket hesaplarına açık olan uygulama, içerik üreticiler için de yakında kullanıma başlayacak. Ancak bireysel hesaplar için kullanıma açılmayacağı söyleniyor.

Kullanıcılar, içerik üreticilerinin paylaşımlarındaki ya da hikayelerdeki etiketlere tıklayarak; doğrudan ödeme sayfasına yönlendirilerek beğendikleri ürünü satın alabilecekler. Şimdilik sadece ABD’de test aşamasında olan bu uygulamadan sonra, hikaye üzerinden bağış yapma projesinin de kullanılma açılması bekleniyor.

Instagram etiket alışveriş

Şimdilik, bu özellik için Facebook herhangi bir komisyon almayacak. Böylece içerik üreticilerinden satış için herhangi bir ücret kesintisi de olmayacağı belirtiliyor. Asıl amacın; insanların yorumlar kısmında, içerik üreticisinin kullandığı ürünleri soruyor olması ve şirketin bunu fark ederek daha kolay hale getirmeye çalışması olduğu söylendi. Bir Instagram sözcüsü, “İnsanlar, yorumlarda ürünleri sorarak alışveriş yapıyorlar. Ürünleri etiketleme özelliği sayesinde, içerik üreticileri takipçilerinin aradığı ürünleri bulmalarına yardımcı olurlar ve içinden geçenleri paylaşmaya geri dönebilirler.” dedi. Ayrıca bu tanınmış kişilerin, alışveriş etiketlerinin kullanımı hakkındaki bilgileri almasını sağlayarak; bu işten para kazanan insanların uzun vadeli marka işbirlikleri konusunda iyi anlaşmalar yapmasını sağlayacağı düşünülüyor.

Instagram ‘ın yeni özelliği; büyük takipçi kitlesi bulunan Gigi Hadid, Kim Kardashian West, Kris Jenner, Kylie Jenner ve Leesa Angelique isimlerinin hesaplarında denenecek.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Gülce Güney Gül

Gülce Güney Gül

Teknoloji meraklısı neredeyse psikolog.

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya