Sosyal medya

Basın Bülteni

HyperX, Qi Şarjlı Cloud Flight S kablosuz kulaklığı duyuruldu!

HyperX

Kingston oyun birimi HyperX, kablosuz oyuncu kulaklığı HyperX Cloud Flight S’i 24 Şubat 2020 itibariyle kullanıma hazır olacağını duyurdu. Bu yeni oyuncu sınıfı kulaklık, bağımsız Qi sertifikalı kablosuz şarj ve 30 saate kadar pil ömrü sunuyor.


İlginizi çekebilir: Kingston, CES 2020’de yeni ürünlerini tanıttı


Cloud Flight S, özel ayarlanmış HyperX sanal 7.1 surround ses ve kristal netliğinde yüksek, orta ve düşük seviyeli 50mm dinamik sürücülerle etkileyici bir oyun içi ses deneyimi sunuyor. 90 derece dönebilen kapalı kulaklık kapağı tasarımına sahip olan Cloud Flight S’in kafa bandında ayarlanabilir çelik sürgüler bulunup, esnek deri kaplamalıdır. Yumuşak hafızalı süngerlerin kullanılması da HyperX’in dizaynına ait bir detay olarak karşımıza çıkıyor.

PC, PS4 ve PS4 Pro hazır kulaklığı, dahili mikrofon izleme özelliğine sahip olup, sessizde olup/olmama durumunu gösteren LED göstergeli çıkarılabilir bir mikrofon içerir ve HyperX NGENUITY yazılımı kullanılarak özelleştirilebilen oyun ve sohbet ses seviyesini ayarlamak için sezgisel kulaklık kontrolleri içerir.

HyperX

 

 

HyperX Ses Departman Müdürü Nate Almond, “Kablosuz oyuncu ekipmanı pazarı büyümeye devam ediyor. Qi kablosuz şarjı destekleyen ilk oyuncu kulaklığını sunduğumuz için heyecan duyuyoruz.” dedi. “Cloud Flight S, yüksek kaliteli ses, kullanım özgürlüğü ve esnekliği isteyenler için harika bir kablosuz kulaklıktır.” diyerek de sözlerine ekledi.

HyperX geçtiğimiz günlerde Qi sertifikalı kablosuz şarj ürünlerini, iki farklı Qi tabanlı ürününü piyasaya sürerek genişletmiştir. İlki tek şarjda 50 saate kadar batarya ömrü sunan oyuncu faresi Pulsefire Dart, diğeri ise aynı anda iki cihaza kadar şarj edebilen, ChargePlay tabanlı Qi kablosuz şarj cihazıdır. Bu ürünler kablosuz şarj özellikleriyle oyun dünyasına kullanım kolaylığı ve esnekliği sunmaktadır.

Teknolojiyle içli dışlı olmayı seven, yapay zeka teknolojilerine hayran, kendi halinde bir yazar.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Basın Bülteni

Mount & Blade II: Bannerlord Playstore’da satışa çıktı!

Mount & Blade II: Bannerlord

Mount & Blade II: Bannerlord, Türk Telekom’un oyun mağazası PlayStore’da satışa çıktı. Yaklaşık 8 senedir beklenen ve Türk yapımcı ekip TaleWorlds tarafından ülkemizden dünyaya açılan güzide oyunlardan biri olarak biliniyor.


İlginizi çekebilir: Mount & Blade 2: Bannerlord, Steam’de 2020’nin en iyi çıkış yapan oyunu oldu!


Geçtiğimiz hafta Steam’da satış rekorları satan oyun bugün itibarıyla Türk Telekom’un oyun mağazası PlayStore’da erken erişime açıldı. Tamamı Türkçe hazırlanan oyun, Türkiye’de oyuncuların en sevdiği aksiyon yapımlarının başında geliyor.

Strateji temelli “Rol Yapma Oyunu” türündeki Mount & Blade II: Bannerlord ile Orta Çağ döneminde Kalradya kıtasında oyunculara gerçekçi savaş deneyimi yaşatıyor. Birliklerini aktif olarak kontrol eden oyuncular, eş zamanlı olarak savaşlara girebiliyorlar. Görevleri yerine getirerek beceriler kazanıyorlar. Bununla birlikte yeteneklerini de geliştirebiliyorlar.

Dünya çapında ivme yakalayan markalaşmış aksiyon oyunu!

İlk kez 2008 yılında yayınlanan oyunun devamı niteliğinde olan “Mount & Blade II: Bannerlord”, Türk oyun firması TaleWorlds tarafından geliştirildi. Tamamen Türkçe olarak geliştirilen bir oyun olarak karşımıza çıkıyor. Erken erişime açılan oyun, geliştirilen grafikleriyle, detaylı karakter oluşturma ekranıyla dikkat çekiyor.

Türk Telekom’un geniş yelpazaye sahip marketinde erken erişime açılan oyun, 129 TL’lik satış fiyatıyla yayınlanmış oldu. Firmanın evde internet müşterileri dilerseler internet faturasına ek 12 ay taksit seçenekleriyle yeni nesil RPG oyununa sahip olabilecekler. Ek olarak, kredi kartı ve mobil ödeme seçenekleriyle de oyunu edinebiliyorlar.

Mount & Blade II: Bannerlord’u PlayStore üzerinden satın almak isteyenler buradaki linke tıklayarak oyuna erişim sağlayabilecekler.

Devamını oku

Basın Bülteni

Xiaomi, Mi Fan Festivali’yle özel kampanyalar sunmaya hazırlanıyor!

Xiaomi

Xiaomi, her sene 6 Nisan’da yıldönümünü kutlamak ve milyonlarca Mi Fan’a teşekkür etmek için Mi Fan Festivali düzenliyor.


İlginizi çekebilir: Xiaomi 144MP kameralı akıllı telefonu üzerinde çalışıyor!


Çin ile birlikte dünyadan birçok e-ticaret platformunun katılacağı Mi Fan 2020 Festivali, Türkiye’de de Hepsiburada üzerinden sunulacak kampanyalarla çok özel indirimler sunmaya hazırlanıyor.

Şaşırtıcı promosyon teklifleri ve eğlenceli aktiviteleriyle dünya genelindeki Mi Fanların merakla beklediği Mi Fan Festivali’nin bu yılki teması ‘’Akıllı ürün, akıllı yaşam’’ olarak belirlendi.

Birçok kez benzer kampanyanın gerçekleştirildiği Hepsiburada’da Mi Fanların en sevdiği sınırlı sayıdaki ürünler olacak. Yüksek indirimlerle belirli bir süre için satışa sunulacak.

Favori ürünlerinin bu listede olup olmadığını görmek. Ayrıca, bu etkinliğe katılmak isteyen Mi Fanlar,Hepsiburada üzerinden 3 Nisan’dan itibaren Mi Fan Festival 2020 etkinlik sayfasından erişebilecekler.

Mi Fanlar, Hepsiburada ve Mi.com/tr üzerinden oynanacak oyun sonucunda elde edecekleri indirim kuponları ile sınırlı sayıdaki Xiaomi ürünlerinin satın alımında indirim kodlarını kullanabilecekler.

Xiaomi

Xiaomi tarafından yüzde 30’a varan indirimler!

Xiaomi, bu sene Mi Fan Festivali boyunca heyecan verici ürünler ve inanılmaz indirimler sunacak. Mi Fanlar, Xiaomi’nin en çok satan modelleri arasında yer alan; Redmi Note 8 Pro, Redmi Note 8 ve Mi 9T’ye indirimli fiyatlar üzerinden erişebilecekler. Çok sevilen Mi Smart Band 4, Mi True Wireless kulaklık, Mi Box S ve daha fazla ürün yüzde 30’a varan indirimlerle Hepsiburada’da yer alacak.

İlk 6 ay ücretsiz ekran değişim hakkı sunulacak

Ayrıca Mi Fan Festivali kapsamında bir başka sürpriz ise 1-9 Nisan arası tüm Xiaomi yetkili satıcılarından Xiaomi Türkiye Garantili cep telefonu alan ve etkinleştiren kişiler, 6 ay içerisinde tek seferlik ücretsiz ekran değişim hakkına sahip olacaklar. Kullanıcılar detaylı bilgi için mi.com/tr websitesi içerisindeki “Ayrıcalıklı Servis” bölümünden detaylı bilgi alabilirler.

Devamını oku

Basın Bülteni

adidas #HOMETEAM ile evde harekete devam!

adidas

adidas hayata geçirdiği #HOMETEAM hareketiyle “hayat durmadı evde devam ediyor” ve bununla birlikte herkesi harekete davet ediyor.


İlginizi çekebilir: Dronelar, Covid-19 ile verdiğimiz mücadeleye katılıyor!


adidas, adidas Runners koşu grupları, ünlü adidas sporcuları ve sanatçılarıyla start verdiği yeni hareketiyle, aktif kalmaya karşı farkındalık yaratmaya çalışıyor. Sosyal ve dijital kanallarda bu akımı destekleyecek ücretsiz sanal deneyimler sunuyor.

adidas

Firma, uygulamanın içeriğinde evde yapılacak egzersiz planlamaları ve beslenme rehberleri sunacak. Dünya çapında 15 farklı dilde indirilebilen Training ve Running uygulamalarına üç ay boyunca ücretsiz premium erişim sağlıyor.

adidas

Bu hareketle birlikte Runners topluluğu da sanallaştı. AR artık canlı platformlar yoluyla haftalık etkinlik programları sunacak. Tüm dünyadaki kaptan ve koçlarla yapılan meditasyon, yoga, HIIT (Yüksek Yoğunluklu İnterval Antrenman), beslenme ve soru-cevapların da dahil olduğu oturumlarla canlı platformlar üzerinden sunuyor.

Sanal etkinlik takvimi için adidas Runners İstanbul Facebook grubunu takip etmek, yeni çıkan her şeyden haberdar olmak için  BURAYA kaydolmak mümkün.

Devamını oku