Sosyal medya
Xiaomi Mi 10 banner

Basın Bülteni

Huawei Türkiye’den geliştiricilere 50 milyon TL teşvik!

Huawei

Huawei Türkiye, bugün Türkiye’de ilk kez gerçekleştirmiş olduğu Huawei Developer Day (HDD) etkinliğinde, şirketler ve geliştiricilerle bir araya geldi. Firma, Huawei Mobil Servisleri’nin (HMS) gelişimi için 50 milyon TL yatırım yapacak.


İlginizi çekebilir: Huawei Mate 30 Pro inceleme – Olaylı telefon neler sunuyor?

reklam

Çok sayıda geliştirici ve içerik sağlayıcının katılımı ile birlikte Türkiye’nin önemli markaları arasında yer alan Turkcell, DenizBank, Netmera ve Mobiscus firmalarının HMS süreci hakkındaki deneyimlerini paylaştıkları HDD’de ayrıca Türk geliştiricilere ayrılan ödenek, bonus ve ödüller vereceğini açıklandı.

HMS, tüketicileri, yazılım geliştiricileri ve içerik sağlayıcıları yakından ilgilendiren bir konu. HMS’nin yerli uygulama geliştiricileri arasında kullanımının artırılması, şirketin 2020 stratejik hedefleri arasında yer alıyor.

Huawei Türkiye’nin, geliştiriciler ve tüketiciler arasında HMS’i yaygınlaştırması için ayırdığı bütçe de günün önemli konu başlıklarından biri oldu.

Huawei

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang konuyla ilgili açıklamalarda bulundu:

“HMS sistemi, yüksek performanslı firmamızın akıllı telefonların verimli kullanımı için önemli bir platform olacaktır. Bu bağlamda, AppGallery’i en iyi şekilde geliştirmek için uygulama geliştiricilerle çalışma ağımızı her geçen gün genişletiyoruz.

Tüm dünyadaki akıllı telefon kullanıcılarına daha kaliteli, ücretsiz ve zengin bir deneyim sunmayı amaçlıyoruz. HMS; daha akıllı, daha hızlı ve daha sorunsuz bir uygulama deneyimi sunacak.

Huawei Türkiye olarak şunu da paylaşmaktan gurur duyuyoruz. Bu projede Huawei’nin ikinci en büyük Ar-Ge merkezinden yüzlerce Türk mühendis, sadece bu ülkede değil tüm dünyaya yönelik olarak HMS dağıtımının kodlanması ve teknik desteği için gece gündüz çalışıyorlar. Türkiye, HMS gelişimi için dünyanın merkez ülkelerinden biri oldu ve yine Türkiye denizaşırı ülkeler için Ar-Ge Merkezi üssü olacak. Ve size, Türkiye için hali hazırda 50 milyon TL destek primi ayırdığımızı söylemek istiyorum”

Huawei

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Mobil Ekosistem İş Geliştirme Müdürü Kaan Arlı ise yaptığı sunumda sistemin işleyişini anlattı:

1+8+N uzun dönem stratejisi, üçüncü parti şirketlerin de iştirakleri ile birlikte çok daha geniş ve kapsamlı bir hale gelecek” dedi. HMS’nin ülkemizde yaygınlaşması için yapılacak çalışmalardan bahseden Kaan Arlı, yazılım geliştirici şirketlerin, uygulamalarında yapması gereken teknik geliştirmeler ve çalışmalar hakkında da bilgiler verdi. Kaan Arlı, son olarak HMS ile hem tüketicilerin, hem şirketlerin hem de markamız yepyeni bir deneyime tanıklık edecek”

Huawei, HMS entegrasyon çalışmalarına hızla devam ediyor!

Huawei Mobil Servisler Dijital Pazarlama Müdürü Ana Violante ise yaptığı sunum ile Huawei Asistan servisi üzerinde büyük önem taşıyan Huawei Ability Gallery (HAG) hakkında detayları bilgileri geliştirici şirketler ve basın mensupları ile paylaştı.

Konferans katılımcıları HMS entegrasyon sürecini, workshop alanları ile canlı olarak da deneyimleme fırsatı buldu. Katılımcılar, canlı kodlama oturumu ile uygulamaların HMS ile nasıl entegre edildiği konusunu uzman yazılım mühendisleri ile deneyimleme fırsatı buldu. Geliştiriciler, HMS Core’u kullanarak, ürünleri ekosistemimize nasıl kolayca entegre edebileceklerini ve Huawei’nin ortaklarının uygulamalarını AppGallery’den indirilebilir hale getirecek araçları incelediler.

Huawei Ar&Ge ekibi içinde kurulan DTSE (Developer Technical Support Engineer) takımı ise HMS çatısı altında bulunan servisler hakkında kodlama seviyesinde bilgiler verdi. Marka tarafından oluşturulan “Huawei AI” gibi yenilikleri sundu. HMS Core servisleri, uygulama içi satın alma, konum vb. servisleri kullanarak uygulamaya giriş yapma gibi temel hizmetlerin ayrıntıları sunuldu.

MSI reklamı

Teknolojiyle içli dışlı olmayı seven, yapay zeka teknolojilerine hayran, kendi halinde bir yazar.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Realme, 2020 ilk yarı yıl sonuçlarını açıkladı

Akıllı telefon dünyasının yükselen markalarından Realme, bu yılın ilk yarısındaki istatistiklerini açıkladı. Özellikle yılın ikinci çeyreğinde başarılı bir tablo çizen marka, çift haneli büyümeye ulaşan tek büyük akıllı telefon üreticisi olmayı başardı.


İlginizi çekebilir: Gaming in Turkey Gamescom 2020’nin resmi partneri oldu!

reklam

Realme, yılın ikinci çeyreğinde en fazla büyüyen telefon markası oldu!

Counterpoint verilerine göre, marka yılın ikinci çeyrek verilerine göre %11 oranında büyüme kaydetti. İlk çeyrekte de %157 büyüyen Realme’nin dört çeyrek üst üste dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası seçildiği belirtiliyor. Ayrıca Realme’nin pazarda pozitif büyüme kaydeden iki akıllı telefon markasından biri olması da dikkat çekiyor.

Yılın ilk yarısında 15 milyon yeni kullanıcı kazanan Realme’nin pazar verileri de pek çok ülkede başarılı olduğunu ispatlıyor. Marka; Tayland, Hindistan, Kamboçya, Mısır, Myanmar, Filipinler, Ukrayna, Endonezya ve Vietnam’da ilk 5 akıllı telefon üreticisi arasına girmeyi başardı. Bunun yanı sıra 5G odaklı yeni ürün stratejisi nedeniyle pek çok pazarda da genişleme hedefleniyor. Bu süreçte; Hindistan’da 5G özellikli ilk amiral gemisi telefon ve Tayland’da 5G özellikli ilk telefon Realme tarafından satışa sunuldu.

2020’de “1+4+N” adlı çift odaklı bir stratejiye geçiş yapan Realme, bu stratejiye de bağlılığını sürdürüyor. Akıllı telefonların yanı sıra nesnelerin interneti teknolojisine de odaklanan markanın bu yıl 50 adet yeni cihaz sunma hedefi bulunuyor. Hoparlör, kulaklık, TV ve saatler gibi temel cihazların yer aldığı grupta önümüzdeki yıl ise 100 yeni cihaz hedefleniyor.

realme CEO’su Li Bingzhong ilk yarı sonuçlarıyla ilgili, “Realme, yaş ortalaması sadece 29 olan uluslararası güçlü ve genç ekibi sayesinde 2018’den bu yana 40 milyon kullanıcıya ulaştı. 2020 yılındaki güçlü yarı yıl performansımızı geliştirerek önümüzdeki 3 yıl içinde 100 milyon telefon satmayı hedefliyoruz. Uluslararası genişleme planlarımızı sürdüreceğiz ve en fazla büyümenin de uluslararası alanda olacağını düşünüyoruz. Hindistan pazarında AIoT ürünlerimizin güçlü performansı bunun güzel bir örneği. Bu ülkede sadece 10 dakika içinde 15.000 TV seti sattık ve akıllı kişisel ses cihazlarımız sadece 3 ay içinde pazar payı açısından 3. sıraya yükseldi. Markamız 5 kıtada 59 farklı ülke ve bölgeye yayılarak büyük başarı kaydetti.” şeklinde konuştu.

Tasarım tarafında önemli ödüller dikkat çekiyor

Realme’nin ürünlerini tasarladığı tasarım stüdyosu ise yılın geride bıraktığımız döneminde dünyaca ünlü tasarımcılar ile ortak çalışmalarda bulundu. Naoto Fukasawa’nın yanı sıra Hermes’in ünlü tasarımcısı Jose Levy ile işbirliği yapan marka, ikonik tasarımlara sahip ürünlere imza attı. Bunun sonucunda ise Realme X2 Pro Master Edition akıllı telefon modeli Red Dot Tasarım Ödülü’nü kazanmayı başardı. Yeni teknolojiler tarafında ise 125W hızlı şarj teknolojisi, dünyanın en hızlısı olarak yeniliklere öncülük ediyor.

MSI reklamı
Devamını oku

Basın Bülteni

Tivibu, yeni içerikleriyle Ağustos’ta da dopdolu!

Türk Telekom’un dijital televizyon platformu Tivibu, Ağustos ayında da sinema ve dizi heyecanını ekranlara taşımaya devam ediyor. Ödüllü filmlerden, yurt dışında reyting rekorları kıran dizilere Tivibu’daki pek çok içerik Ağustos ayında kullanıcıları bekliyor!


İlginizi çekebilir: Google Pixel 4a, resmi olarak tanıtıldı!

reklam

Ağustos ayında Tivibu kullanıcılarını yepyeni içerikler bekliyor

Türk Telekom’un dijital yayıncılık alanındaki servisi Tivibu, zengin içerik arşivine her ay yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Kırmızı Halı, Seç İzle Film ve Seç İzle Dizi içeriklerinin yanı sıra Ağustos ayına özel yeni kategoriler ekleniyor. Hesaplaşma Zamanı, Olanlar Oldu, Kalbini Dinle ve Tehlikeli İşler kategorilerinde beğeniyle izlenen pek çok vizyon filmi kullanıcıları bekliyor.

Beyazperdeden hemen sonra yayınlanan filmleri bünyesinde barındıran Kırmızı Halı klasörüne Ağustos ayında 2 yeni film daha ekleniyor. İngiliz yönetmen Guy Ritchie’nin son filmi The Gentlemen, suç imparatoru Michael Pearson’ın içinde bulunduğu entrikaları konu alıyor. Kaçış Planı 3 ise güvenlik uzmanı Ray Breslin ve ekibinin bir kurtarma operasyonu için harekete geçmesi üzerine geçiyor.

Seç İzle klasöründe ise 22 Ağustos’ta yayınlanacak Venom: Zehirli Öfke filmi dikkat çekiyor. Tom Hardy ve Michelle Williams’ın başrollerinde yer aldığı film, nefes kesen savaşın yeni perdesini Tivibu kullanıcılarıyla buluşturuyor. Meg: Derinlerdeki Dehşet ise tarih öncesinde kalan bir canavara karşı verilen amansız mücadeleyi konu alıyor.

Sinema TV kanalında Rampage: Büyük Yıkım filmi 16 Ağustos saat 21:30’da ekranlara gelecek. Genel izleyici kitlesine uygun keyifli filmleri ekranlara getiren Sinema Aile kanalında ise 9 Ağustos saat 20:00’de Aslan Çocuk adlı animasyon filmi yayınlanacak.

Seç İzle Vitrin kategorisinde ay boyunca dört yeni klasör Tivibu kullanıcıları için benzersiz filmler sunacak. 6 Ağustos’ta Hesaplaşma Zamanı, 12 Ağustos’ta Olanlar Oldu, 16 Ağustos’ta Tehlikeli İşler, 19 Ağustos’ta ise Kalbini Dinle klasörleri Tivibu’da yer alacak. Bu klasörlerde Karanlık Şehir’den Felekten Bir Gece serisine, Kara Bela’dan yerli ve yabancı onlarca yapım izleyiciyle buluşacak.

Seç İzle Dizi kategorisinde ise sevilen yabancı dizi Doctor Who, nefes kesen 11. sezonu ile sevenleriyle buluşacak. İlk sezonu yayınlanan yeni dizi SS-GB serisinde ise Alman işgali altındaki İngiltere’de işlenen bir dizi seri cinayet araştırılıyor. Kategorinin son dizisi Trapped ise ikinci sezonuyla polisiye seven izleyicileri bekliyor.

MSI reklamı
Devamını oku

Basın Bülteni

Müzik platformu Muud, artık Tivibu’da!

Türk Telekom’un dijital müzik platformu Muud, bundan sonra şirketin IPTV servisi olan Tivibu platformunda da kullanılabilecek. Tivibu’nun “İnteraktif Servisler” bölümüne eklenen Muud’a giren kullanıcılar, mobil ve web sürümünde olduğu gibi dilediği müziği sınırsız şekilde dinleyebilecek.


İlginizi çekebilir: Neden Samsung Galaxy Tab S6 Lite satın aldık?

reklam

Türk Telekom Muud, Tivibu içeriklerine dahil oldu

Kullanıcı deneyimini zenginleştiren yeniliklerini sürdüren Türk Telekom, sunduğu servislere erişim kolaylığı sağlayacak çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Tivibu İnteraktif Servisler menüsüne eklenen platform üzerinden zengin müzik içeriklerine artık IPTV servisi üzerinden de erişilebiliyor. türk telekom muud

Geçtiğimiz günlerde Tivibu’ye eklenen Muud’un, kısa süre içerisinde platformun en çok kullanılan servislerinden biri haline geldiği belirtiliyor. Türk Telekom Ürün ve Servis Yönetimi Direktörü Fatih Türkoğlu, “Tivibu’daki İnteraktif Servisler’de yer alan uygulamamızın, web üzerinden ulaşılan veya akıllı telefonlara indirilen Muud uygulamasından hız ve pratik kullanım açısından bir farkı bulunmuyor. Kullanıcılarımız milyonlarca yerli ve yabancı şarkı arasından listeler oluşturabiliyor ve reklam olmadan istediği müziği dinlemenin keyfini çıkarıyor. Kullanıcılarına milyonlarca şarkı sunan Muud, sürekli güncellenen içeriğiyle dijital müzik servislerine örnek olmaya devam edecek.” şeklinde konuştu.

Kataloğunda milyonlarca yerli ve yabancı şarkıya yer veren Muud, kullanıcılarına reklamsız ve sınırsız müzik deneyimi sunuyor. Müzikseverler mevcut listeleri istediği zaman dinleyebilirken, isterse kendi çalma listesini de oluşturabiliyor. Ayrıca Muud’un çevrimdışı dinleme özelliği sayesinde internetin olmadığı yerlerde de müzik keyfi kaldığı yerden devam ediyor.

MSI reklamı
Devamını oku