Google, daha spesifik sorgulara hızlı yanıtlar alabilmek için kullanıcıların doğrudan Haritalar ve Arama’dan işletmelerle iletişime geçmesini kolaylaştırmak istiyor. İnsanlar çevrimiçi bilgi aradığında, sorularının yanıtlarını hızlı bir şekilde bulmak isterler. İşletme Profilleri, ne kadar geç açıldığınız ve hangi güvenlik önlemlerinin uygulandığı gibi bilgileri paylaşmasına yardımcı olur. Ancak bazen insanlar, “Glutensiz kek yapıyor musunuz?” veya “Kapalı otopark var mı?” gibi daha niş sorulara yanıt arıyorlar.
İlginizi çekebilir: Google Chromebook cihazlarına pencere arama özelliği geliyor
İçindekiler
Google, Haritalar ve Arama’ya mesajlaşma geliyor
Buna hizmet eden Google, hem Haritalar’da hem de Arama’da yeni, göze çarpan mesaj seçenekleri ekleyerek, insanların platform uygulamalarında işletmenizi bulduklarında sorularına ulaşmalarını kolaylaştırıyor. Öncelikle, Haritalar’da bugünden itibaren, Google’da doğrulanmış işletmeler Haritalar uygulamasından gelen mesajları alabilecek ve bunlara yanıt verebilecek.
İşletme Profilinizden mesajlaşmayı açtıktan sonra, Haritalar’daki müşterilere “Güncellemeler ” sekmesindeki işletme mesajları bölümünden yanıt vermeye başlayabilirsiniz. Ayrıca kısa süre içinde mesajlarınızı doğrudan Arama’dan da görebileceksiniz. Bu, potansiyel müşterilere önemli bilgileri toplamak için başka bir yol ve bağlantı kurmak için başka bir fırsat sağlayacaktır. Buna ek olarak, Google, Google My Business yayınlarına, Arama sonuçlarından erişilebilen bir mesaj düğmesi de ekliyor.Bu, Google My Business profilinizdeki mevcut mesaj düğmesine ek olarak, kişilerin bağlantı kurması için daha fazla yol sağlıyor.
Arama motoruayrıca, Google Benim İşletmem araçlarınızdaki ek bilgilerle, insanların işletmenizi tam olarak nasıl keşfettiğine dair daha fazla bilgi sağlamaya çalışıyor.Yeni raporlar, işletmenizi bulmak için kullanılan arama sorgularının listelerini ve insanların nasıl arama yaptığını içerecek. “Önümüzdeki yılın başında, müşterilerin işletmenizi Google Haritalar veya Arama yoluyla görüp görmediklerini ve bir bilgisayardan veya mobil cihazdan görüp görmediklerini gösteren performans sayfasında güncellemeler göreceksiniz. Tüm performans verileriniz yukarıdan erişilebilir olacak.” Bu, insanlara doğru zamanda, doğru platformlarda ulaşmanızı sağlamak için pazarlama çabalarınızı daha da geliştirmenize yardımcı olabilir.
Bu kadar çok arama trafiği arama motoru tarafından yönlendirilirken, arama ve haritalarda varlığınız hakkında ne yapabileceğinizi kontrol ettiğinizden emin olmanız önemli. 2021’de insanlar yeniden seyahat etmeye başladıklarında ve “yakınımdaki” aramalar arttığında daha da acil hale gelecek. Bu yeni iletişim seçenekleri, bağlantı kurmak isteyen birçok insanı görecek ve bu, işletmeniz için başka bir fırsat sunuyor.