Haftanın Seçkisi

DXOMARK

DXOMARK YENİLENDİ! | İlk beş telefon, Kamera Protokol V6 ve dahası

28 Haziran 2025
realme gt 7 özellikleri fiyatı

Realme GT 7 Android 16 müjdesi geldi! Ne zaman gelecek?

2 Temmuz 2025
TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

26 Haziran 2025
xiaomi 15 ultra yeni renkleri

Xiaomi 15 Ultra yeni renkleri belli oldu! İşte yeni renkler!

30 Haziran 2025
4x4 togg geliyor togg t10x 4more

4 çeker Togg geliyor! İşte 4×4 Togg’dan beklenenler!

30 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Facebook, 28 günlük ilişkilendirme modelini kaldırıyor

Yazı: Bahar Vatansever
2 Ekim 2020
Kategori: Genel
Okuma süresi: 2 dakika
Facebook, 28 günlük ilişkilendirme modelini kaldırıyor

Facebook, reklamları için 28 günlük ilişkilendirme penceresi seçeneğini kaldırıyor. Bu, reklamverenlerin artık kampanyalarına dayalı eylemleri daha uzun bir süre boyunca izleyemeyecekleri anlamına geliyor.


İlginizi çekebilir: Facebook, benzersiz bir video içeriği yaratmaya çalışıyor


İçindekiler

  • Facebook ilişkilendirme modeli nedir?
  • Değişiklik ne anlama geliyor?

Facebook ilişkilendirme modeli nedir?

Facebook’un ilişkilendirme modelleri, reklamverenlerin kampanyalarına verilen yanıtları, yine reklamveren tarafından belirlenen kurallara göre ölçmesine olanak tanıyor. İlişkilendirme modelleri, seçtiğiniz yanıt ölçütüyle ilgili daha spesifik içgörüler sağlamak için Facebook reklam sürecinizde belirli temas noktalarını kullanıyor. Bu, pazarlamacıların, odak unsuruna bağlı olarak, reklamlarınızın gerçek etkisi hakkında daha fazla bilgi toplamasnıza olanak tanıyor.

Facebook, 28 günlük ilişkilendirme modelini kaldırıyor

Ama şimdi bu kapasite sınırlı olacak. Search Engine Journal tarafından bildirildiği üzere, Facebook, değişikliği bildirmek için reklamverenlerle doğrudan iletişime geçmekte ve şunları açıklamaktadır: “Birden çok tarayıcıyı etkileyecek yaklaşan dijital gizlilik girişimleri, işletmelerin alanlar ve cihazlar genelinde insanların etkileşimlerini ölçme becerisini sınırlayacak. Bu sınırlamalar arasında, işletmelerin dönüşüm etkinliklerini daha uzun ilişkilendirme aralıkları üzerinden bir reklamla ilişkilendirme yeteneği de var. “Bu nedenle, veri izleme politikasındaki değişiklikler ile, platform artık 28 günlük bir zaman aralığı sunamayacak ve bunun yerine doğrudan yanıt performansına 7 günlük bir genel bakışla sınırlı olacak.

Değişiklik ne anlama geliyor?

Değişiklik muhtemelen yalnızca gelişmiş Facebook pazarlamacılarını ve büyük ölçekli kampanyalar yürütenleri etkileyecek, aynı zamanda platform reklam harcamasını belirtilen etkinliklere göre belirleyen otomatik sistemleri de etkileyecek. Değişiklikler 12 Ekim’den itibaren geçerli olacak, ancak tüm geçmiş veriler bu tarihe kadar mevcut olacak. Eğer geçmişte ilişkilendirme modellerini kullandıysanız, geçmiş performansı takip etmek için verilerinizi indirmeniz önemli olabilir.

Bahar Vatansever

Bahar Vatansever

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya