Emlakjet, kadına şiddeti konu alan ‘OnaKulakVer’ projesi ile Felis 2019 DJ04 Native Reklam kategorisinde ödül aldı.
İçindekiler
Emlakjet, Felis ödülüne layık görüldü
Yeni nesil emlak bulma sitesi Emlakjet, sektörü yeniliklerle geliştirmeye devam ediyor. Kurulduğu günden bugüne emlak seri ilan sektöründe lider olma vizyonuyla hareket eden Emlakjet, sosyal sorumluluk temalı projeleri ile de dikkat çekiyor. Ayda 7.5 milyon ziyaretçisi sayısına ulaşan Emlakjet, şiddete uğrayan fakat bunu ihbar edemeyen kadınların sesi olmaya çağırıyor. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı verilerine göre eşi veya eski eşi tarafından şiddete uğrayan kadın oranının %39, uğradığı şiddeti kimseye anlatamayan kadın oranının ise %48. Bu rakamlar Türkiye’de her 5 kadından birisinin şiddet gördüğü halde susmayı tercih ettiğini gösteriyor. Kadına şiddet konusu ile ilgili olarak farkındalık yaratmayı hedefleyen Emlakjet, OnaKulakVer projesi ile 10 binden fazla kişiye ulaştı. Emlakjet, ‘OnaKulakVer’ projesi ile DJ04 Native Reklam kategorisinde ödül aldı. Dijital dünyada ses getiren kampanya Creasoup imzası taşıyor.
Şirketin CEO’su Tolga İdikat proje ile ilgili olarak, “Satışına ya da kiralanmasına aracı olduğumuz evlerde mutlu yuvalar kurulması Emlakjet ekibi olarak en büyük hayalimiz. Ancak geçtiğimiz aylarda Aile ve Sosyal Hizmetler Politikalar Bakanlığı’nın açıkladığı rakamlar bizleri oldukça üzdü. Bizler de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde öncelikle 2018 yılında hayatını kaybetmiş 440 kadın, sonrasında ise şiddet görüp seslerini duyuramayan bütün kadınlar için #OnaKulakVer dedik. Projemizin DJ04 Native Reklam Kategorisinde ödül alması bizleri oldukça mutlu etti. Bu tarz sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeye devam edeceğiz. ”