Akıllı telefon pazarında yeni bir rota çizen LG, artık daha çok giriş ve orta seviye modellere odaklanıyor. Marka buna rağmen amiral gemisi seviyesi cihazlardan da vazgeçmiyor. Yeni ortaya çıkan raporlar, LG’nin önümüzdeki yıl için iki yeni modele odaklandığını gösteriyor.
İlginizi çekebilir: Google Pixel 5, DxOMark’ta hayal kırıklığına uğrattı
İçindekiler
LG, Mart ayında farklı bir katlanabilir telefon tanıtabilir!
Hatırlanacağı üzere LG’nin önümüzdeki yıl herhangi bir amiral gemisi telefon geliştirme planı olmadığına dair iddialar ortaya atılmıştı. Bu şaşırtıcı iddianın üzerinden fazla zaman geçmemişken, çıkan yeni bilgiler ise yılın ilk çeyreğinde tanıtılacak iki telefon üzerinde duruyor. Rainbow kod adlı akıllı telefonun, LG’nin amiral gemisi ailesini temsil eden V serisinin devamı niteliğinde olacağı belirtiliyor. Ancak telefonun adının LG V70 olup olmayacağı ile ilgili şimdilik herhangi bir bilgi bulunmuyor.
Kullanıcıları asıl heyecanlandıracak cihazın ise “Project B” kod adlı yeni bir akıllı telefon modeli olduğu ifade ediliyor. Kullanım deneyimine odaklanan Explorer projesinin bir parçası olan telefon, markanın katlanabilir ekrana sahip ilk modeli olacak. Fakat katlanabilir yapıyı içe doğru kıvrılan ekran sağlayacağı için bu alanda daha minimal bir tasarım felsefesi benimsenecek.
Yine aynı kaynağı verdiği bilgiye göre LG yeni modellerin çıkış tarihini yakın aralıklarda belirlemiş. Markanın yeni amiral gemisi telefonunun Mart ayında duyurulacağı iddia edilirken, katlanabilir konseptteki telefonun ise 2021’in ilk çeyreğinde tanıtılacağı belirtiliyor.
LG’nin önümüzdeki yıl akıllı telefon pazarına daha iyi odaklanmak için iş planını yenilediği de bildiriliyor. Marka enerjisinin çoğunu yenilikçi üst seviye cihazlar için harcamak isterken, giriş/orta seviye modeller başta olmak üzere çoğu telefonunu ise üçüncü parti üreticilere emanet edecek. Benzer bir çözüm izleyen Samsung, Galaxy A ve Galaxy M serisini üçüncü parti iş ortaklarına tasarlatıp ürettiriyor. Dolayısıyla LG de rakibinin izinden giderek kendisinin geliştirmediği, ancak markasını taşıyan bütçe telefonları ile satışlarını arttırmayı deneyebilir.