Sosyal medya

Genel

2021 BMW 4 Serisi Cabrio neredeyse kamuflajsız görüntülendi!

BMW 4 Serisi Cabrio‘ya ait bir prototip, arka kısımdaki kaplamalar hariç neredeyse tamamen kamuflajsız olarak casus kameralara yakalandı.


İlginizi çekebilir: Maserati Ghibli Hybrid tanıtıldı!

reklam
MSI reklamı

Önceden de birçok prototip görülmüştü. Fakat bu araçta, yeni 4 Serisi Coupe prototiplerindeki gibi yeni böbreklerin de bulunduğu ön kısmı gizlemeye gerek görmemişler.

Hazır konu böbreklerden açılmışken tasarımdan konuşmaya başlayalım. Ön kısımda krom detaylı siyah ızgara ve onun hemen altındaki “gülümseyen ağız” şeklindeki ikinci ızgara dikkat çekiyor. Tabii yanlarda yer alan iki adet devasa hava girişi zaten “ben buradayım” diyor.

Ön far grubu, birebir yeni 4 Serisi Coupe modelinden alınmış. Mavi renkli fren kaliperlerinin üzerinde yer alan parlak siyah jantlar ise aracın yan kısmındaki baskın detaylar olarak bulunuyor.

Yeni 4 Serisi Cabrio’nun arka tasarımına baktığımızda ise Coupe modelle aynı tasarıma sahip diyebiliriz. Arka LED farlar, difüzör ve egzoz borularının tasarımı, beklendiği gibi Coupe modelle aynı.

Haliyle bu tasarım benzerliklerini, motor seçeneklerinde de görmemiz olası. 420i ve 430i benzinli, 420d ve 430d dizel seçenekler muhtemel standart motorlar olacaktır. Tabi M440i xDrive modeli de benzer bir olasılıkla yeni 4 Serisi Cabrio’da bulunabilir.

Ayrıca 473 beygirlik M4 Cabrio ve 503 beygirlik M4 Cabrio Competition modellerinin de geleceğine kesin gözüyle bakılıyor.

Kaynak: Carscoops

 

 

 

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle

Teknoloji dünyasına dair gelişmeleri severek takip ediyorum ve bunları başkalarıyla paylaşmayı seviyorum.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

Google Meet, 60 dakika sınırı getiriyor

Yazan:

Google Meet

COVID-19 salgınıyla birlikte popülerleşen video konferans platformlarının başında gelen Google Meet, bu yılın başında yaptığı açıklamada, bireysel kullanıcılar için ücretsiz ve herhangi bir zaman kısıtlaması bulunmayan video konferanslar gerçekleştirebilme fırsatı sunmuştu.


İlginizi çekebilir: Google Duo ile ekran paylaşma özelliği tekrar aktif edildi

reklam
MSI reklamı

Google Meet kullanıcıları için kötü haber

Nisan ayında açıklama yapan şirket, 30 Eylül 2020 tarihine kadar tüm kullanıcılara ücretsiz hizmet verileceğini duyurmuştu. Şirket bu konudaki sözünü tutsa da; 30 Eylül tarihi itibarıyla, uygulamanın ücretsiz versiyonunu kullananlar, 60 dakikadan uzun video konferanslar gerçekleştiremeyecekler. Google hesabı olan herkes, Google Meet platformu üzerinden 100 kişinin katılabildiği ve herhangi bir zaman kısıtlaması bulunmayan video konferanslar gerçekleştirebiliyordu.

Google Meet

Benzer bir uygulama G Suite için de uygulanacak

Yine 30 Eylül tarihi itibarıyla, G Suite ve G Suite for Education kullanıcıları için de çeşitli kısıtlamalar getirilecek. 250 kişinin katılabildiği, tek bir domain (alan adı) ile 100 bin katılımcıya kadar hizmet verebilen, toplantı kayıtlarını Google Drive’a yedekleyen sistem de kullanımdan kaldırılacak. Bu özellikler pandemi öncesi yalnızca kurumsal G Suite müşterileri tarafından kullanılabiliyordu. Hizmetin aylık ücreti ise kişi başı 25 dolar.

G Suite

Google Meet kullanıcıları zamanı verimli kullanmak durumunda

COVID-19 salgınıyla birlikte devasa bir kullanıcı kitlesine sahip olan video konferans platformu Zoom’un en büyük rakibi olan Google Meets, Nisan 2020’de 100 milyon günlük kullanıcı sayısına ulaştığını açıklamıştı. Platformu ücretsiz olarak kullanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar, görüşmelerini 60 dakikadan kısa tutmak durumunda kalacaklar.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

Genel

Hyundai’nin 799 beygirlik elektrikli prototipi RM20e tanıtıldı!

Hyundai‘nin elektrikli yarış otomobili prototipi olan RM20e, Pekin Otomobil Fuarı‘nda tanıtıldı. Hyundai N departmanının performansa dair vizyonunu vurgulamak için yapılan bu araç, Veloster N modelini temel alıyor.


İlginizi çekebilir: Polestar Precept konsepti, seri üretime geçecek!

reklam
MSI reklamı

Adeta bir “haddeleme mühendisliği laboratuvarı” olarak tanıtılan prototip, pist odaklı bir tasarıma sahip. Araçta önde 19 inç, arkada 20 inç boyutlarında dövme jantların yer aldığı genişletilmiş çamurluklar ve karbon fiber ön splitter yer alıyor. Ayrıca geniş bir arka kanat ve büyük havalandırma ızgaralarına sahip arka tamponda büyük bir difüzör de RM20e’de bulunuyor.

Hyundai, RM20e’nin iç mekanın detaylarına fazla girmedi. Fakat dijital bir gösterge paneli, Veloster N TCR‘den alınma bir direksiyon ve altı noktalı kemerlere sahip Sabelt koltukların bulunduğunu görmek mümkün.

799 beygir güç ve 960 Nm tork değerlerine sahip elektrik motoru, RM20e’nin ortasında konumlandırılmış. 0-100 km/s hızlanmasını 3 saniyenin altında tamamlayan aracın, 9.88 saniyede 200 km/s hıza çıktığı açıklandı. Arkadan çekişli olan RM20e’nin maksimum hızının 250 km/s’yi aştığı söyleniyor.

Hyundai, aracın menzilinden bahsetmedi. Fakat 60 kWh pil paketi ve 800 V hızlı şarj özelliği detaylarını doğruladı. Ayrıca RM20e’nin geliştirilmesinde, yarış arabası benzeri performans sunulurken, günlük sürüş konforunda bir sessizliğin korunmasının hedeflendiği belirtildi.

Hyundai Motor Grubu‘nun Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olan Thoman Schemera, “RM20e prototipi, Hyundai’nin performans markası N’in gelecekteki elektrikli girişimlerini işaret ediyor. Bu prototip ile N markasının, prestijli süper otomobil seviyesinde bir performans seviyesine taşındı. RM20e ile elektrikli bir modelle bile N markasının sürüş heyecanından bir şey kaybetmediği kanıtlandı.” dedi.

Kaynak: Carscoops

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

Genel

Polestar Precept konsepti, seri üretime geçecek!

Volvo‘nun elektrikli otomobil markası olan Polestar, bu yılın başlarında Precept adındaki konseptini duyurmuştu. Bugün yapılan bir açıklamada Precept’in, seri üretim modeli olmasına yönelik geliştirme çalışmalarının olduğu söylendi.


İlginizi çekebilir: Lamborghini Urus, Graphite Capsule paketine kavuştu!

reklam
MSI reklamı

Pekin Otomobil Fuarı‘nda konuşan Polestar CEO‘su Thomas Ingenlath, konseptin duyurulmasından sonra çok fazla ilgi gördüğünü ve bundan dolayı konsepti seri üretime geçirmeye karar verdiklerini açıkladı.

 

Precept’in seri üretim modeline dair pek fazla detaya girilmedi. Precept tanıtıldığında geri dönüştürülmüş plastik şişeler, balık ağları ve ketenden yapılmış iç mekanı ile oldukça ilgi çekmişti. Polestar, bu çevre dostu felsefeyi, üretim modellerinde büyük oranda uygulamaya çalışacağını vurguladı. Aracın, Çin‘deki yeni bir tesiste üretileceği açıklandı.

Aracın satışa ne zaman çıkacağına dair bilgi vermeyen Polestar, Precept’te, açılı gövde tasarımı, gömme kapı kolları ve simetrik açılan kapılar gibi ilginç detaylara yer vermiş. Geleneksel ön ızgaranın yerini “SmartZone” adı verilen bir kısım almış. Ayrıca araçta radar üniteleri, ultrasonik sensörler ve yarı otonom sürüş sistemi için yüksek çözünürlüklü geniş açılı bir kamera yer alıyor.

İç mekanda ise 2+2 şeklinde bir oturma düzeni yer alıyor. Altı düzleştirilmiş direksiyon simidine, 9 inçlik dijital gösterge paneli ve Google Assistant destekli 15 inçlik Android tabanlı bir bilgi-eğlence sistemi eşlik ediyor.

Performans verileri paylaşılmayan araçta, uzun dingil mesafesinin sunduğu avantaj ile yüksek bir pil kapasitesinin bulunacağı söyleniyor. Resmi bir açıklama olmasa da bu modelin, amiral gemisi bir sedan olarak satılacağı düşünülüyor.

Kaynak: Carscoops

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

HWP COIN’den Haberler

Donate

© EMY Medya. Kaynak gösterilerek ve bağlantı verilerek dijital ortamda alıntı yapılabilir.

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost tarafından verilmektedir.

LimonHost logosu