Haftanın Seçkisi

Apple Akıllı Ev Dünyasını Hareketlendiriyor: Yeni Nesil Siri AI Cihazlara Geliyor

Apple Akıllı Ev Dünyasını Hareketlendiriyor: Yeni Nesil Siri AI Cihazlara Geliyor

24 Haziran 2026
Apple Telefon Kamerasına DSLR Dokunuşu Yapıyor: İşte iPhone 18 Pro’nun Yeni Kamera Detayları

Apple Telefon Kamerasına DSLR Dokunuşu Yapıyor: İşte iPhone 18 Pro’nun Yeni Kamera Detayları

24 Haziran 2026
Qualcomm Snapdragon X3’ü Erteledi, X2 Refresh Yolda

Qualcomm Snapdragon X3’ü Erteledi, X2 Refresh Yolda

22 Haziran 2026
Galaxy S26 FE'nin özellikleri netleşiyor: İşte Geekbench'ten gelen veriler

Galaxy S26 FE’nin özellikleri netleşiyor: İşte Geekbench’ten gelen veriler

24 Haziran 2026
OGD Seçti: 2026 Yılın Otomobili Ödülü İkinci Kez Renault Clio'nun

OGD Seçti: 2026 Yılın Otomobili Ödülü İkinci Kez Renault Clio’nun

24 Haziran 2026
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

ZTE artık Qualcomm işlemcilerini kullanamayacak!

Yazı: Aydoğan Aykanat
17 Nisan 2018
Kategori: Akıllı Telefonlar
Okuma süresi: 1 min read
ZTE

Çin’in en büyük teknoloji üreticilerinden biri olan ZTE, Amerika’da Qualcomm markalı yonga setlerini yedi yıl boyunca kullanım yasağı aldı. ABD Ticaret Bakanlığı alınan karar ile yaptığı ihlaller gerekçesiyle ABD’li yonga seti üreticilerinden hiçbir şekilde ürün almaması kararıyla ZTE markalı telefonlarda bir süre Qualcomm göremeyeceğiz.

ZTE geçtiğimiz yıl ABD’nin mallarını ve teknolojisini İran’a yasadışı yollarla gönderdiği iddiasıyla ABD’nin yaptırımlarını ihlal etmesi sebebiyle komplo kurmaktan suçlu bulunmuştu. Ardından Çinli firma kanadından yapılan açıklama ile dört üst düzey çalışanı ve 35 diğer çalışanın işine son verildiğini duyurulmuştu.

ZTE Axon 9

İçindekiler

  • ZTE Axon 9 son Snapdragon kullanan telefon olacak!

ZTE Axon 9 son Snapdragon kullanan telefon olacak!

Önümüzdeki yedi yıl boyunca Qualcomm kullanamayarak artık geri planda kalmaya başlayan MediaTek kullanmak zorunda kalacak gibi görünen firma, görünüşe göre son Snapdragon kullanan cihazı olarak Axon 9’u sunacak. Hali hazırda geliştirme aşamasında olan ve Qualcomm tarafından desteklenen Axon 9, karardan önce kullanacağı belli olması sebebiyle Snapdragon 845 ile piyasaya çıkması bekleniyor.

Aydoğan Aykanat

Aydoğan Aykanat

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya