İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

Justin Timberlake İstanbul konseri öncesi kulis taleplerini paylaştı! Neler istedi?

Justin Timberlake İstanbul’da sahne alıyor! Ne zaman geliyor?

3 Mayıs 2025
Oppo Reno 14

Oppo Reno 14 özellikleri sızdırıldı! İşte sızdırılan özellikler!

4 Mayıs 2025
android 16

Android 16 tasarımı ortaya çıktı! Google şov yapıyor

5 Mayıs 2025
iPhone 17 Air

iPhone 17 Air pil özellikleri sızdırıldı! İşte sızdırılan özellikler!

4 Mayıs 2025
galaxy s23 one ui 7

Galaxy S23 Mayıs ayı güvenlik güncellemesi ortaya çıktı!

2 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Yeni Yahoo Mail Uygulaması Android ve iOS İçin Yayınlandı!

Yahoo, Android ve iOS kullanıcıları için Mail uygulamasını yeniden tasarlıyor. Yeni gelen kutusu, bağlamsal filtreler ve tüm satın alımları tek bir yerde görebilme özelliği ile birlikte geliyor.

Yazı: Serhat Sarımlı
17 Ekim 2022
Kategori: Haber, Uygulama
Okuma süresi: 3 dakika
Yeni-Yahoo-Mail-Uygulamasi-Android-ve-iOS-Icin-Yayinlandi

Yahoo, kullanıcıların gelen kutularını anlamlandırmalarına ve e-postalarını hızlı ve verimli bir şekilde düzene sokmalarına yardımcı olmak amacıyla Android ve iOS kullanıcıları için Mail uygulamasını yeniden tasarlıyor. Yeni Yahoo Mail uygulaması, alışveriş makbuzlarını ve satın alımları takip etmenin yanı sıra bir göndericiden gelen tüm mesajları tek bir dokunuşla silebilme gibi kullanışlı yeni özelliklerle birlikte gelecek.

Yahoo Communications Kıdemli Başkan Yardımcısı, “E-posta hacmi yıldan yıla istikrarlı bir şekilde artıyor. Bu oran, dünya genelinde 15-24 yaş grubunun yaklaşık %90’ını oluşturan genç tüketiciler arasında bile yüksek seyretmeye devam ediyor. E-posta kullanımı artıyor ve küresel pandemi sırasında e-posta hacminin yüzde 14 oranında arttığını gördük. Kısıtlamalar hafiflediğinde bile bu oran düşmedi,” dedi.

yahoo mail

Ayrıca, insanlar tarafından açılan tüm e-postaların neredeyse yarısının alışverişle, özellikle de makbuzlarla ilgili olduğunu ve insanların, özellikle de Z kuşağının yeni hesaplar açmasının nedeninin alışveriş olduğunu belirtti.

Bu aynı zamanda yeni Yahoo Mail’in neden kullanıcıların alışveriş, abonelikler, satın almalar vb. ile ilgili alabilecekleri çeşitli e-postaları anlamlandırmalarına yardımcı olacak şekilde tasarlandığını da açıklıyor.


Ayrıca bkz: WhatsApp Mesajları Düzenleme Özelliği Üzerinde Çalışıyor!


Birincisi, Yahoo, kullanıcı testlerinin insanların e-postalarda ekranın alt kısmından ziyade üst kısmına bakarak daha fazla zaman geçirdiğini göstermesi nedeniyle gelen kutusunun üst kısmındaki navigasyonu da güncelledi. Yeni gelen kutusu üstü navigasyonu artık bağlamsal filtrelere sahip. Kullanıcılar ‘Gelen Kutusu’, ‘Ekler’, ‘Yıldızlı’ ve daha fazlası arasında geçiş yapabiliyor. Bağlamsal filtre, kullanıcıların görmek istediklerine göre ekranlarını maksimum görüntülenebilirlik sağlayacak şekilde uyarlıyor. Ayrıca, kullanıcıların yaklaşan tüm seyahat rezervasyonlarını tek bir yerde kolayca takip edebilecekleri bir ‘Seyahat’ filtresi de içeriyor.

Yeni-Yahoo-Mail-Uygulamasi-Android-ve-iOS-Icin-Yayinlandi-2

Yahoo ayrıca sekmede iadeleri, geri ödemeleri vb. de gösterecek. Yahoo’nun bu filtreyi tasarlama şekli, ürün bilgilerini, fiyatı, hatta varsa iade ayrıntılarını e-postanın kendisinden çıkarabilmesi ve kullanıcıya yukarıda gösterildiği gibi gösterebilmesidir.

Gelen Kutusu’nda ayrıca ücretsiz bir deneme süresinin sona erdiğini ya da ücretli bir aboneliğin yenilenmek üzere olduğunu kullanıcılara hatırlatan Abonelik uyarıları da bulunuyor. Kullanıcılar Yahoo, Gmail, AOL, Microsoft ya da diğer hesaplarına uygulama üzerinden tek bir yerden erişebiliyor. Yeni Yahoo Mail uygulaması tüm dünyada iOS ve Android’de kullanıma sunuluyor.

Rekabetle ilgili bir soru üzerine Jacobson, Yahoo Mail kullanıcılarının bu hizmeti istedikleri için kullandıklarını ve Yahoo deneyimini tercih ettiklerini vurguladı. “Yahoo Mail kullanıcıları için gerçekten yüksek bir etkileşim görüyoruz, çünkü Yahoo’yu tercih edenler onlar. Bu tüketici odağına gerçekten eğiliyoruz, çünkü belirli bir kullanıcı türüne veya kullanım durumuna ne kadar odaklanırsanız, rekabetle aranızda o kadar fazla boşluk bırakabilirsiniz” dedi.

“Yıllardır bir terabaytlık ücretsiz depolama alanı sunuyoruz ve bu da kullanıcılarımızın e-posta konusunda daha az stresli hissetmelerine gerçekten yardımcı oldu” diye ekledi.

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya