Geçtiğimiz günlerde websitemizde “Redmi Note 9 serisi toz geçiren kamera sorunu ile karşı karşıya” başlıklı bir haberi websitemizde yayınlamıştık. Aşağıdaki bağlantıdan tamamını okuyabileceğiniz haberde, bazı Note 9 serisi kullanıcılarının kameralarına toz girmesi ile alakalı bir problemin gündeme geldiğini sizlere iletmiştik.
İlgili Haber: Redmi Note 9 serisi toz geçiren kamera sorunu ile karşı karşıya
İçindekiler
Xiaomi Türkiye’den açıklama geldi!
Haber sonrası Xiaomi Türkiye, konuyla alakalı açıklamasını bizimle paylaştı.
Açıklama şu şekilde:
“Değerli Basın Mensubu,
Xiaomi olarak tüm ürünlerimizi çok sıkı bir kalite kontrol sürecinden
geçiriyoruz. Ancak, zaman zaman farklı kullanım ortamlarında çok
küçük sorunlara rastlanabiliyor. Bazı kullanıcılarımızın Redmi Note 9
serisi akıllı telefonlarımızda toz sorunu yaşadığının farkındayız. Bu
sorunun verdiği rahatsızlıktan dolayı çok üzgünüz. Bu sorunla
karşılaşan kullanıcılarımıza cihazlarını faturasıyla birlikte
teknisyenlerimizin kapsamlı bir kontrol yapacakları ve yardımcı olmaya
çalışacakları en yakın Xiaomi servis merkezine götürmelerini rica
ediyoruz.Saygılarımızla,
Xiaomi Türkiye
Açıklamadan da görebileceğiniz gibi Xiaomi, bazı modeller için bile olsa bu sorunun olabileceğini kabul ediyor ancak sorunla karşılaşan kullanıcıların problemlerini çözeceği konusunda da garanti veriyor. Henüz ülkemizdeki kullanıcılardan bu sorunla ilgili bir geri dönüş duymadık. Ancak Endonezya gibi bazı ülkelerde bu sorunun gündeme geldiğini de hatırlatalım. Bakalım önümüzdeki günlerde Türkiye’deki kullanıcılardan da bu sorunu yaşayanlar olacak mı?