Haftanın Seçkisi

ChatGPT yapay zeka

Yapay zeka hackerların işini elinden aldı! Anthropic açıkladı!

16 Kasım 2025
iPhone 18 Pro

iPhone 18 Pro tasarımında iki büyük yenilik!

22 Kasım 2025
motosiklet

Eldiven takmayan motosiklet sürücülerine ceza kesilmeye başlandı

22 Kasım 2025
Honor

Honor 500 Pro yeni nesil 3D ultrasonik parmak izi sensörü ile geliyor!

22 Kasım 2025
Özge Eren çifti

Özge Eren çifti dün ayrıldı bugün barıştı!

20 Kasım 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Vivo, FIFA 2022 Katar Dünya Kupası’nın Resmi Sponsoru Oldu!

Yazı: Serhat Sarımlı
27 Eylül 2022
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Vivo

Çinli üretici Vivo, FIFA Dünya Kupası Katar 2022’nin Resmi Akıllı Telefonu olduğunu duyurdu. Markayı cep telefonu endüstrisinin dünyadaki tek Resmi Sponsoru haline getiren bu ortaklık, FIFA’nın 118. yıldönümüne denk gelen bir tarihte, vivo X Fold+ için düzenlenen lansman etkinliği sırasında tanıtıldı.

vivo’nun Uluslararası Futbol Federasyonu ile 2017 yılında imzaladığı altı yıl süreli sponsorluk anlaşması, Katar’daki organizasyonu markanın ikinci Dünya Kupası haline getiriyor. vivo daha önce 2017 FIFA Konfederasyonlar Kupası, 2018 FIFA Dünya Kupası Rusya, UEFA EURO 2020 ve 2021 FIFA Arap Kupası Katar’a sponsor olmuştu.

İçindekiler

  • Katar Dünya Kupası’nda vivo’nun stratejisi ne olacak?

Katar Dünya Kupası’nda vivo’nun stratejisi ne olacak?

Mevcut ortaklık, vivo logosunu FIFA’nın stadyumların kenarlarındaki elektronik reklam panoları, röportajların arka panoları ve diğer resmi temsiller gibi önemli küresel reklamlarına taşıyacak. Bunun karşılığında Çinli şirket, etkinliğin “başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi” için FIFA Dünya Kupası personeline en üst düzey cihazlarını sağlayacak.


Ayrıca bkz: Türk Telekom CEO’su Ümit Önal’dan 5G Açıklaması


vivo’nun küresel genişleme stratejisi, şirketin 60’tan fazla ülke ve bölgeye gittiği 2014 yılında başladı. Bu şekilde, Katar’daki görünüm, markanın dünya çapında daha iyi tanınmasını sağlama hedefinde bir başka adımdır.

2022 Dünya Kupası’nın, şu anda 400 milyon olan aktif kullanıcı kitlesi de dahil olmak üzere, 5 milyar küresel izleyiciye ulaşması bekleniyor. Katlanabilir ekran teknolojisine ek olarak vivo, vivo X Fold+’ın “verimli bir ofis paketini” de sergilemeyi amaçlıyor.

Kaynak: vivo

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya