Twitter, reklamverenlere reklamlarının yerleştirilmesi konusunda daha fazla güvence sağlamayı hedefliyor. Platform, bünyesindeki Platformdaki tartışmalı içeriklere karşı da koruma sağlamak için hem DoubleVerify hem de Integral Ad Science ile yeni ortaklık anlaşmalarını duyurdu.
İlginizi çekebilir: Twitter Squad uygulamasını satın aldı
İçindekiler
Twitter tarafından açıklandığı gibi:
“DoubleVerify (DV) ve Integral Ad Science’ı (IAS), reklamların Twitter’da göründüğü bağlamla ilgili raporlama sağlamaları ortak olarak seçtik. Bunu, reklamverenlere daha iyi bir çözüm sağlayacak çözümler oluşturma fırsatı olarak görüyoruz. Reklamlarının yanında görünen içerik türlerini anlayarak, pazarlama hedeflerine ulaşmak için bilinçli kararlar vermelerine yardımcı oluyor. ” Sosyal medyada yaygınlaşan nefret söylemleri, tüm büyük dijital platformları daha fazla güvence ve marka güvenliği araçları sağlamak için harekete geçirdi ve Twitter şimdi de yaklaşımını yükselen endüstri standartlarına uygun olarak yükseltmek istiyor.
Platform, marka güvenliği seçeneklerini iyileştirmek için son birkaç aydır çeşitli potansiyel doğrulama ve inceleme ortakları hakkında bir inceleme yaptığını söylüyor. Twitter kişisel feedlerin yanı sıra gerçek zamanlı ve dinamik bir platform olduğu için reklamları güvenli bir şekilde yerleştirmek zor. Bu yüzden Reklamların tartışmalı içeriğin yanında gösterilmeyeceğini kesin olarak söylemek pek mümkün değil, ancak reklamverenlerin markayı seçebilmelerini sağlamak için yeni araçlar ve yaklaşımları kolaylaştırmak şu an Twitter’ın odak noktası.
Bununla birlikte Twitter, platformundaki reklamlar ve bölücü içerik arasındaki yakınlığın marka tercihini etkilediğine dair hiçbir gösterge göstermediğini de not ediyor. Buna ek olarak platform, Medya Derecelendirme Konseyi’nin sunduğu Akreditasyon Hizmetlerinin dördünde de bir iyileştirme sürecinden geçeceğini söylüyor: Görüntülenebilirlik, Gelişmiş Geçersiz Trafik Filtreleme, Kitle Ölçümü ve Marka Güvenliği. Platform marka güvenirliğine önem verip, bu dört alanda da gelişmeye çalışıyor. “