Haftanın Seçkisi

2025 ehliyet yenileme ücreti

Ehliyet düzenlemesi yeniden gündemde! B sınıfına 250 cc motor sürme hakkı gelebilir!

18 Kasım 2025
Ubisoft

Ubisoft Black Friday indirimleri başladı! İşte indirimli oyunlar

17 Kasım 2025
BDDK

BDDK, NFC ile doğrulama zorunluluğu getirdi

12 Kasım 2025
iPhone 18 Pro

iPhone 18 Pro eleştirilere cevap niteliğinde yeniliklerle geliyor!

16 Kasım 2025
YKS ne zaman

2026 YKS ne zaman? İşte 2026 ÖSYM sınav takvimi

15 Kasım 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Twitter, reklam güvenirliğini artırıyor!

Yazı: Bahar Vatansever
15 Aralık 2020
Kategori: Haber, İnternet, Sosyal Medya
Okuma süresi: 2 dakika
Twitter, reklam güvenirliğini artırıyor!

Twitter, reklamverenlere reklamlarının yerleştirilmesi konusunda daha fazla güvence sağlamayı hedefliyor. Platform, bünyesindeki Platformdaki tartışmalı içeriklere karşı da koruma sağlamak için hem DoubleVerify hem de Integral Ad Science ile yeni ortaklık anlaşmalarını duyurdu.


İlginizi çekebilir: Twitter Squad uygulamasını satın aldı


İçindekiler

  • Twitter tarafından açıklandığı gibi:

Twitter tarafından açıklandığı gibi:

“DoubleVerify (DV) ve Integral Ad Science’ı (IAS), reklamların Twitter’da  göründüğü bağlamla ilgili raporlama sağlamaları ortak olarak seçtik. Bunu, reklamverenlere daha iyi bir çözüm sağlayacak çözümler oluşturma fırsatı olarak görüyoruz. Reklamlarının yanında görünen içerik türlerini anlayarak, pazarlama hedeflerine ulaşmak için bilinçli kararlar vermelerine yardımcı oluyor. ” Sosyal medyada yaygınlaşan nefret söylemleri, tüm büyük dijital platformları daha fazla güvence ve marka güvenliği araçları sağlamak için harekete geçirdi ve Twitter şimdi de yaklaşımını yükselen endüstri standartlarına uygun olarak yükseltmek istiyor.

Twitter, reklam güvenirliğini artırıyor!

Platform, marka güvenliği seçeneklerini iyileştirmek için son birkaç aydır çeşitli potansiyel doğrulama ve inceleme ortakları hakkında bir inceleme yaptığını söylüyor. Twitter kişisel feedlerin yanı sıra gerçek zamanlı ve dinamik bir platform olduğu için reklamları güvenli bir şekilde yerleştirmek zor. Bu yüzden Reklamların tartışmalı içeriğin yanında gösterilmeyeceğini kesin olarak söylemek pek mümkün değil, ancak reklamverenlerin markayı seçebilmelerini sağlamak için yeni araçlar ve yaklaşımları kolaylaştırmak şu an Twitter’ın odak noktası.
Bununla birlikte Twitter, platformundaki reklamlar ve bölücü içerik arasındaki yakınlığın marka tercihini etkilediğine dair hiçbir gösterge göstermediğini de not ediyor. Buna ek olarak platform, Medya Derecelendirme Konseyi’nin sunduğu Akreditasyon Hizmetlerinin dördünde de bir iyileştirme sürecinden geçeceğini söylüyor: Görüntülenebilirlik, Gelişmiş Geçersiz Trafik Filtreleme, Kitle Ölçümü ve Marka Güvenliği. Platform marka güvenirliğine önem verip, bu dört alanda da gelişmeye çalışıyor. “

Bahar Vatansever

Bahar Vatansever

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya