Sosyal medya

Haber

TTNET Dünyada bir ilki gerçekleştirdi

TTNET’in yeni dönem TV platformu Tivibu, yenilikçi uygulamalarına bir yenisini daha ekleyerek iş ortakları MasterCard ve CordisNetwork ile birlikte televizyon üzerinden e-ticaret dönemini başlattı. Tivibu Ev kullanıcıları Tivibu Çarşı uygulamasıyla artık televizyon ekranı üzerinden ve sadece Tivibu kumandasını kullanarak alışverişlerini rahatlıkla yapabilecek. Tivibu Ev kullanıcıları, Tivibu Çarşı içinde yer alan farklı markaların mağazalarını ziyaret edebilecek, kataloglardan ürün detaylarını inceleyebilecek. Kullanıcılar beğendikleri ürünleri MasterCard logolu tüm kredi kartları aracılığıyla güvenli bir şekilde satın alabilecek.

Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence şirketi TTNET teknolojik yeniliklerine Tivibu Çarşı ile devam etti. Bu yıl TTNET 360 vizyonu doğrultusunda dijital reklamcılık ve e-ticaretten, dijital ödeme ve tahsilat sistemlerine kadar birçok teknolojik yeniliği pazara sunan TTNET, Tivibu Çarşı ile bu adımlara bir yenisini daha eklemiş oldu.

Türkiye’yi yeni teknolojilerle tanıştırmayı ve pazarı iş ortaklarıyla birlikte büyütmeyi hedefleyen TTNET, Tivibu Çarşı ile hem dijital ekosistemi güçlendirecek hem de dijital dünyanın ekonomiye katkısını artıracak adımlarını sürdürdü.

tivibu

Televizyon üzerinden alışveriş yapma imkanı sunan interaktif alışveriş uygulaması “Tivibu Çarşı” bir basın toplantısıyla tanıtıldı.

TTNET’in, MasterCard ve Cardtek Group şirketlerinden CordisNetwork işbirliği ile gerçekleştirdiği interaktif alışveriş uygulaması olan Tivibu Çarşı, izleyicilerin Tivibu kumandasını kullanarak Tivibu Ev üzerinden rahatlıkla alışveriş yapmasını sağlıyor.

Alışveriş keyfi Tivibu kumandanızın ucunda

Tivibu Çarşı ile televizyon üzerinden e-ticaret dönemi başladı. Tivibu Ev servisi kullanıcılarının yararlanacağı interaktif uygulama ile televizyon üzerinden rahatlıkla alışveriş yapılabilecek. Kullanıcılar Tivibu Ev kumandalarında yer alan “interaktif” tuşuna basarak Tivibu Çarşı’ya kolayca ulaşabilecek.

Tivibu Çarşı’da kullanıcılar, farklı markaların mağazalarında gezinebilecek, kataloglardan ürün detaylarını inceleyebilecek. Kullanıcılar beğendikleri ürünleri MasterCard logolu tüm kredi kartları aracılığıyla güvenli bir şekilde satın alabilecek. Kart bilgileriyle birlikte www.tivibucarsi.com üzerinden yalnızca bir kez kayıt oluşturmaları yeterli olacak.

İlk olarak Türkiye’nin alışveriş kanalı DShopping’in kapılarını açtığı ve çok yakında Türkiye’nin lider teknoloji marketi Teknosa ile Amerika’nın en büyük pizza zincirlerinden Little Caesars Pizza’nın da yer alacağı Tivibu Çarşı’da, Türkiye’nin en büyük online alışveriş siteleri de yer almaya başlayacak.

Dizi ve filmlerdeki beğendiğiniz ürünleri satın alma imkanı

Tivibu Çarşı uygulaması için geliştirilen altyapı ile birlikte Tivibu Ev kullanıcıları, yakın dönemde,  ayrıcalıklı alışveriş deneyimlerine bir yenisini daha ekleyecek. Tivibu Ev kullanıcıları, dizilerdeki ya da filmlerdeki oyuncuların beğendikleri elbiselerini ve aksesuarlarını, kumandalarının tek tuşu ile satın alabilecek.

Tivibu ile geleneksel televizyon ve internet reklamcılığı değişecek

Tivibu’nun markalara sunduğu inovatif reklamcılık uygulamasıyla Tivibu Çarşı’ya katılan markalar, ürünlerini hedefledikleri belli bir bölgede, son derece etkili bir şekilde ilgili hedef kitleye duyurabilecekler.

Örneğin, Tivibu Çarşı’da yer alan bir pizza şirketi sadece Beşiktaş’ta oturan Tivibu kullanıcılarına yönelik tanıtım yapabilecek, pizza sipariş edenlere film hediye edebilecek.

Bu uygulama ile ayrıca yerel markalar, Tivibu Çarşı’da dükkan açarak ürünlerinin reklamını yapabilecek ve tüm ülkeye ürünlerini satabilme fırsatını yakalayacak.

“Tivibu Çarşı e-ticarete yeni bir boyut kazandıracak”

Abdullah-Orkun-Kaya

TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya

Tivibu Çarşı uygulamasının basın toplantısında bir konuşma yapan TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, “TTNET 360 vizyonumuz ile dijital ekosistemi büyütmeye ve hayatı kolaylaştıracak çözümler sunmaya odaklandığımızı söylemiştik. Yeni dijital yol haritamızı oluştururken global ve yerel iş ortaklarımıza çağrıda bulunmuştuk.  Bu yıl içerisinde e-ticaret, dijital ödeme sistemleri gibi alanlarda önemli teknolojik yenilikleri ve çözümleri kullanıcılarımızın hizmetine sunduk. Tivibu Çarşı uygulaması dijital inovasyon temelli yeni vizyonumuzun en önemli adımlarından biri olacak. İş ortaklarımız MasterCard ve Cardtek Group şirketlerinden CordisNetwork ile hayata geçirdiğimiz Tivibu Çarşı uygulaması, e-ticaret alanına da yeni bir boyut kazandıracak. Dijital çarşımızı büyütmek ve geliştirmek için buradan farklı sektörlerdeki tüm markalara, yayıncılara, dizi, film ve program yapımcılarına çağrıda bulunuyoruz. Yerel markalar Tivibu Çarşı’da mağaza açarak sadece hizmet verdikleri bölgede ürünlerini ilgili hedef kitleye tanıtıp reklam maliyetlerini azaltabilecekler.” dedi. Tivibu platformunun şimdiye dek Türkiye’de birçok ilki gerçekleştirdiğini  vurgulayan Kaya, yeni dijital çözümler ve teknolojiler geliştirmeyi sürdüreceklerini belirtti.

“Tivibu Çarşı dünyada bir ilk”

MasterCard Güneydoğu Avrupa Genel Müdürü Mete Güney, “MasterCard İstanbul ofisi olarak, “hızlı büyüyen pazarlar” diye adlandırılan 10 ülkenin yönetiminden sorumluyuz. Bugüne kadar rekabetçi ve yeniliklere açık bir coğrafyada, hem Avrupa’ya hem de dünyaya referans teşkil edecek ödüllü uygulamalar geliştirdik ve kendi alanımızda ilklerin markası haline geldik. Şimdi dünyada bir ilki daha gerçekleştiriyoruz ve herhangi bir ağa bağlanabilen tüm cihazları ödeme sistemlerine entegre etme yolundaki kurumsal vizyonumuzu gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşıyoruz.  Dünyada ilk kez internete bağlanabilen televizyonlar üzerinden uçtan uca açık, çevrim içi ve entegre bir alışveriş çözümü sunuyoruz. Bu uygulamayı Mastercard’ın faaliyet gösterdiği diğer ülkelerde de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” dedi. MasterCard’ın e-ticarete verdiği öneme de değinen Güney, sözlerine şöyle devam etti “Türkiye’de e-ticaret her yıl ortalama yüzde 50 oranında büyüyen, önü çok açık bir alan. E-ticaretin ülkemizin 2023 hedeflerini yakalamasında önemli bir yere sahip olduğunu düşünüyoruz ve e-ticaretin gelişmesi adına çalışmalarımıza her platformda devam ediyoruz. İş ortaklarımızla gerçekleştirdiğimiz bu çalışma da, e-ticarete verdiğimiz önemin bir göstergesidir.”

“Güvenli, kolay, hızlı alışveriş”

Tivibu Çarşı uygulamasına teknik yazılım desteği sağlayan Cardtek Group’un Genel Müdürü Murat Göksenin Güzel, Türkiye’nin en önemli iletişim şirketlerinden biri olan TTNET ile gerçekleştirdikleri işbirliğinden duydukları memnuniyeti dile getirdi. Cardtek Group şirketlerinden CordisNetwork’ün Tivibu Çarşı uygulamasının arkasındaki teknolojiyi hayata geçirdiğini belirten Güzel sözlerini şöyle sürdürdü: “Grup şirketlerimizin faaliyet gösterdiği alanlarda daima ilklere imza atması bizim için gurur kaynağı olmuştur. Dünyada bir ilk olma özelliğini taşıyan Tivibu Çarşı uygulaması sayesinde de tüketiciler hiçbir güvenlik sorunu olmaksızın televizyonlarından alışveriş yapma şansını elde edecek. CordisNetwork mühendislerinin uzun süren çalışmaları sonucunda sorunsuz şekilde çalışan bir teknoloji altyapısı oluşturuldu. Bu da tüketicilerin güvenli, kolay ve üstelik de kısa sürede satın alma işlemini gerçekleştirmesini sağlayacak.”

Tivibu Ev, binlerce içerik ve farklı deneyimler sunuyor

Türkiye’de televizyon yayıncılık anlayışını tamamen değiştiren ve yeni bir teknoloji kullanarak televizyonun kontrolünü izleyiciye veren Tivibu Ev platformu, sunduğu içerik ve hizmetleri zenginleştirmeye devam ediyor.

Geleceğin televizyon yayıncılığı olarak tanımlanan IPTV teknolojisiyle yayın yapan Tivibu Ev, izleyicilerin istediği zaman seyredebileceği film, dizi, spor, belgesel, çocuk, müzik gibi binlerce içeriğin yanı sıra interaktif uygulamalarıyla da farklı deneyimler sunuyor.

Geçtiğimiz dönemlerde Sosyal Tivi uygulamasıyla kullanıcılarına televizyon üzerinden haberleşme, sosyal medya dünyasına giriş imkânı sağlayan Tivibu Ev, şimdi de Tivibu Çarşı uygulamasıyla televizyon üzerinden alışveriş yapma ayrıcalığı sunuyor.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giyilebilir Teknoloji

Samsung Galaxy Watch 3, NBTC sertifikası aldı!

Samsung Galaxy Watch 3

Samsung’un 5 Ağustos tarihinde gerçekleştireceği tanıtım etkinliğinde Galaxy Note 20 serisi ve Fold 2 modellerinin yanında tanıtması beklenen Samsung Galaxy Watch 3, Tayland’ta NBTC sertifikası ile ortaya çıktı.

Taylandlı sertifika kurumunun internet sitesinde listelenen Galaxy Watch 3, daha önce ortaya çıkan 45 mm boyutlu modelinin yanında 41 mm boyutlu bir versiyon ile de kullanıcılara sunulacak. Cihazın 45 mm’lik versiyonda da olduğu gibi e-SIM teknolojisi ile LTE bağlantıları desteklenecek.

Samsung Galaxy Watch 3


İlginizi çekebilir: Yeni Samsung Galaxy Watch modelleri FCC onayı aldı!


Daha önce gerçekleşen sızıntılarda 45 mm boyutlu Samsung Galaxy Watch 3 modelinin dahili GPS ile geleceği ortaya çıkmıştı. Ayrıca cihaz 5 ATM basınca kadar suya dayanıklı olacak. Gorilla Glass DX koruma camı ekran paneli korunacak olan model, askeri standartlarda (MIL-STD-810G) dayanıklılığa sahip olacak. Düşük enerji tüketimli Bluetooth ve 802.11 b/g/n Wi-Fi (yalnızca 2.4GHz) bağlatıları da modeller tarafından desteklenecek.

Devamını oku

Sosyal Medya

Facebook karanlık temayı çok yakında getiriyor!

Yazan:

Kişisel Verileri Koruma

Facebook sonunda uygulaması için yeni bir güncelleme getiriyor. Gelen bilgilere göre güncelleme ile mobil uygulama için karanlık tema yayınlanacak.


İlginizi çekebilir; Xiaomi, yeni bir katlanabilir telefon patenti aldı!


Karanlık tema ve Covid-19 takip bölümü!

Facebook, Android uygulaması karanlık temaya sonunda kavuşuyor. Firma yeni güncelleme ile karanlık temayı kullanıcılarına sunmaya hazırlanıyor. 9to5Google isimli sitede yer alan habere göre Facebook, karanlık temanın yanı sıra yeni özellikler de getiriyor. Bunlardan en dikkat çekeni Covid-19 takip sistemi. Bu sistem sayesinde dünya genelinde güncel vakalara kullanıcıların ulaşması amaçlanıyor. Ayrıca daha önceden IOS için getirilen sessize alma özelliğinin de Android tarafı için yayınlanacağı öğrenildi. Karanlık temanın, sistem ile otomatik olarak değiştirebildiği gibi uygulama içi ayarlardan manuel olarak da kontrol edilebildiği öğrenildi. Ortaya çıkan resimlerde tam anlamıyla karanlık bir tema karşımıza çıkmaz iken, daha çok koyu gri bir renk tercih edilmiş gibi gözüküyor.

Facebook

WhatsApp, Instagram, Messenger ve Facebook Lite için daha önceden karanlık temayı yayınlayan firma, ana uygulaması Facebook için ise daha uzun süre çalışarak bazı konularda arayüz değişikliğine gitme kararı aldı. Firma, uygulama içerisinde geçirdiğiniz süreyi görebildiğiniz bölüm için yeni ve daha anlaşılır bir arayüz tasarlamış. Ayrıca uygulamanın teması da genel olarak Android 10 sürümünde kullanılan temaya çok yakın olarak ayarlanmış. Ancak şu an için bu yeniliklerin ne zaman kullanıcılara sunulacağı ise bilinmiyor.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Xiaomi, yeni bir katlanabilir telefon patenti aldı!

Akıllı telefon markaları, son dönemde katlanabilir telefon modellerine yönelik çalışmalarını hızlandırmış durumda. Samsung ve LG’nin ardından Xiaomi de katlanabilir konsepti benimseyen farklı bir akıllı telefon tasarımının patentini aldı!


İlginizi çekebilir: 2021 BMW M4, agresif tasarımıyla görüntülendi!


Xiaomi, yeni telefonuyla Huawei Mate Xs’e rakip olabilir!

Son olarak LG’nin hibrit formdaki telefon patentini paylaşan LetsGoDigital, şimdi de Xiaomi’nin katlanabilir telefon çalışmasını gözler önüne serdi. Dönem dönem katlanabilir telefonlara ilişkin konseptleri basına yansıyan markanın son patenti ise doğrudan Huawei Mate Xs modelini anımsatıyor.

xiaomi katlanabilir telefon

Çin Patent Ofisi (CNIPA) tarafından tescillenen patentte ekran dışa doğru açılarak tablet formunu alıyor. Bu tasarımın bir benzerini daha önce Huawei Mate Xs’te görmüştük. Cihazın kamera alanı ise arka kısımda kalan ince bir çıkıntıya konumlandırılmış. Dörtlü kamera paketinin yerleşim bakımından LG Velvet’e benzerliği ise gözlerden kaçmıyor. Ayrıca ekran alanında herhangi bir ek kamera bulunmadığı için bu kameralar öz çekim için de kullanılabiliyor.

Katlanabilir telefon pazarında şimdiye kadar herhangi bir model sunmayan Xiaomi, bu alanda çekimser kalmayı tercih ediyor. Bilindiği üzere Huawei Mate Xs ve Samsung Galaxy Fold’un satış fiyatları kullanıcılar tarafından tepki çekmişti. Şimdiye kadar fiyat/performans dengesini korumaya çalışan marka, bundan dolayı doğru zamanı bekliyor olabilir. Son olarak Xiaomi’nin geçtiğimiz günlerce tescillediği bu tasarımın bir akıllı telefon modelinde kullanılıp kullanılmayacağı ise henüz bilinmiyor.

Devamını oku