Sosyal medya

Haber

TTNET dijital reklamcılığın rotasını değiştirecek

TTNET, yeni vizyonu TTNET 360 doğrultusunda, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ediyor.

Nisan ayında kendi ürünlerinin satışını yapacağı online satış sitesi ve fiyat kıyaslama hizmeti sunan e-ticaret platformunu tanıtan TTNET, rotasını şimdi de dijital reklamcılık alanına çevirdi. TTNET, reklam dünyasına yeni bir vizyon kazandıracak Gezinti servisini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı. Dijital ekosistemi büyütmek için farklı sektörlere yönelik çözümlerini tanıtan TTNET, iş ortağı PT Reklam ile sunduğu ve dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan Gezinti servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyor.

İnternet tabanlı dijital çözümler sunmaya hız kesmeden devam ettiklerini belirten TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya da, “Hedefimiz dijital dünyada daha fazla söz sahibi olmak ve erişim gibi temel iş alanlarımız dışında da iş ortaklarımızla birlikte değer yaratarak, dijital ekosistemin büyümesine öncülük etmek. Bu hedefle farklı sektörlere yönelik çözümler sunuyoruz. Bu sektörler arasında dijital reklamcılık da bulunuyor. Davranışsal hedeflemeli reklamcılığın örneği Gezinti servisi reklam dünyasının vizyonunu, dijital reklamcılık sektörünün rotasını değiştirecek. Hayatı kolaylaştıran yenilikçi bir platform olan Gezinti, tüketici, reklamveren, yayıncı, medya planlama ve satın alma ajansı ile reklam networkü gibi tüm katılımcılara fayda sağlayacak ” dedi.

Dijital reklamcılık tüm paydaşlara fayda sağlıyor

Ticaret hacminin büyümesi ve internet kullanımının artmasıyla, reklamların doğru kişilere ulaştırılmasının giderek önem kazandığını açıklayan Kaya, “Ayrıca istenmeyen veya ilgi alanında olmayan reklamların gösteriminin azaltılması da önemli bir ihtiyaç olarak dikkat çekiyor” dedi.

Bu nedenle, davranışsal hedeflemeli internet reklamcılığı ile doğru hedefe hızlı ve daha uygun maliyetlerle ulaşıldığını, kullanıcının da ilgi alanına göre sunulan reklam sayesinde ilgilendiği ürünlere daha kolay eriştiğini söyleyen Kaya, TTNET’in bu konudaki çalışmalarını da şöyle anlattı: “Ön çalışmalarını daha önce yaptığımız Gezinti’yi, aldığımız geri bildirimlere uygun olarak yeniledik. Bu iş kolunda da Türkiye ekonomisine katma değer yaratma amacıyla yola çıktık. 360 vizyonumuz doğrultusunda, yeni müşteri evrenimize bir çatı daha ekledik.”

Gezinti vergisini ödeyecek ve denetlenebilecek

TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, dijital reklamcılık alanında da iş ortaklarıyla beraber büyüyeceklerini belirterek, kullanıcının isteğine ve açık onayına bağlı olarak sunulan servisin; kimlik bilgilerini belirlemeden, hassas içerik ve sayfaları hariç tutarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre özel içerik ve reklam sunduğunu kaydetti. Kaya, “Gezinti servisinin temel amacı; bilginin ve içeriğin her geçen gün hızla arttığı internet dünyasında kullanıcıların hayatını kolaylaştırmak, reklamverenlerin hedef kitleye daha doğru şekilde ulaşmasını sağlamak. Reklamverenler için hedef odaklı bir yaklaşım sunan Gezinti, bu özelliği ile reklam dünyasına da yeni bir vizyon kazandıracak, dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlayacak. Her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesini ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının da önünü açacak. Gezinti ile sunulan tüm reklam gelirleri Türkiye’de vergilendirildiği için bu servis ile Türkiye ekonomisine de katkı sağlanıyor. İnternet servis sağlayıcı tarafından verildiği için tüm diğer hizmetlerde olduğu gibi düzenleyici kurumlar tarafından denetlenebiliyor.”

TTNET’le televizyonlar akıllanıyor

Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi. Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.

TTNET olarak hem dijital ekosistemi büyütmeyi hem de bu ekosistemden daha fazla pay almayı hedeflediklerinin altını çizen Kaya, Nisan ayında iki e-ticaret sitesi ile e-ticaret alanına güçlü bir şekilde giriş yaptıklarını hatırlattı. E-ticaret platformlarının doğru adres olduklarını kısa sürede gösterdiğini kaydeden Kaya, 45 e-ticaret mağazası ile anlaşması olan okacabukaca.com sitesinde listelenmek için bir ay içerisinde 120’den fazla e-ticaret mağazasının kendilerine başvurduğunu ifade etti.

Başvuruları okacabukaca.com platformuna dahil etmek için çalıştıklarını kaydeden Kaya, okacabukaca.com’un kendi alanında, tekil kullanıcı sayısı ile ilk 10’a girerek önemli bir başarı daha elde ettiğini açıkladı.

ttnet.carsi.com.tr için de özel aksiyonlar aldıklarını belirten Kaya, kısa süre içerisinde çok sayıda yeni cihazı, TTNET ürün ve servisini, ttnetcarsi.com.tr sitesinde özel kampanyalar ve fiyatlar ile kullanıcılara sunduklarını söyledi. Kaya son olarak, yenilikçi servisler sunmak için çalışmalarının sürdüğünü, önümüzdeki dönemde farklı projelerini tanıtmaya devam edeceklerini açıkladı.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Xiaomi, Çin’deki 11 Kasım indirimlerinde satış rekorları kırdı!

Xiaomi

Xiaomi, Çin’deki bir gün süren “11.11” indirimlerinden başarıyla çıktı. Haberi Twitter üzerindeki Telecomwaring kullanıcılara duyurdu.


İlginizi çekebilir: İZDİHAMDAN AÇILIŞ İPTAL OLDU – Xiaomi Ankara açılışı ve mağaza vLog’u


Yapılan açıklamada, firmanın tüm platformda baz olarak 6.1 milyar Çin Yuanı (870 milyon) kazanç elde ettiklerini belirtti. IoT destekli akıllı cihazlarda rekor düzeye ulaşarak 5.55 milyon ünite satış yapmış oldu. Bu da geçen senenin aynı dönemine oranla firmanın cirosunun %148 arttığını gösteriyor.

Xiaomi özellikle Çin’in göz bebeği olarak atılımlarını sürdürmeye devam ediyor. Çinli kullanıcılar yerli markalara olan güveni Huawei-ABD kriziyle harlanmıştı. O günden beri Apple Çin piyasasındaki satışları düşmeye devam ediyor. Kullanıcılar, Çin hükümetinin de milliyetçi duruşuyla birlikte kendi üretimleri olan modellere yoğunlaşmaya başladılar.

Huawei, Xiaomi, vivo ve Realme ise tam tersine yükseliş trendine girerek satışlarını ikiye katlamayı hedefliyorlar.  Yukarıda Telecomwaring’in tweetine bakabilirsiniz.

Xiaomi’nin hamlelerine baktığımız zaman Samsung’un geçmişteki politikalarını uyguladığını açıkça görebiliyoruz. Sürekli model üreten bir firma bir zaman sonra kullanıcılar tarafından talep azalacaktır. Tüketim çılgınlığının yaşandığı bir dönemdeyiz ama kullanıcılar alım gücünün her sene düşmesiyle birlikte teknolojide belli bir doygunluğa ulaşıyorlar.

Böylece şirket, yenilikçi ürünler üretmedikçe batmaya mahkum hale geliyor. Umarım bu başarıyı, kilometre taşı oluşturmaya devam ederek sürdürebilirler.

Devamını oku

Sosyal Medya

TikTok, Spotify benzeri müzik uygulaması geliştiriyor!

TikTok

TikTok arka planındaki şirket, Apple Music ve Spotify gibi abonelik sistemine bağlı müzik platformlarına rakip bir uygulama çıkartmayı planlıyor. Yakın zamanda, projelerini ortaya çıkartacaklarını belirtiyorlar.


İlginizi çekebilir: Instagram, TikTok’a rakip oluyor!


Dünyanın en büyük iki müzik yayınlama servisi  birçok platform ve birçok farklı şirketle rekabet halinde olduğunu biliyoruz. Geçtiğimiz yıllarda da abonelik bazlı yayın sistemine Google Play Music ve Youtube Music de katıldığını görmüştük.

Fakat bu servislerin arasında, en yüksek rağbeti ve yükselişi kullanıcı sayısından da anlayabileceğiniz gibi Spotify ve Apple Music üstlenmişti. Çin’deki rakamlar aslında Amerika, Fransa ve Norveç’i katladığını fark ediliyor.

ByteDance

Çinli küçük teknoloji firması ByteDance adında Spotify alternatifi kendi müzik uygulamasını yayınlamayı planlıyor. Gelecek ay, yazılımla ilgili ilk detayların gelmesini bekliyoruz. Özellikle Hindistan pazarında faaliyet göstermesi planlanan uygulamanın Endonezya ve Brezilya’nın ardından Amerikan pazarına açılması bekleniyor. Global pazara çabucak atılması beklenen firmanın çabucak bu faaliyetleri gerçekleştirmesi ve Aralık ayına kadar faaliyetlerini tamamlaması bekleniyor.

Dünya çapında popüler sosyal medya platformu olan TikTok’un bu atılımla birlikte kendi başarısına güvenerek yeni bir mecraya girdiği aşikar. TikTok’da kendi kütüphanesinde çok fazla müzik arşivine sahip ve bununla birlikte kullanıcılar uygulama üzerinden bunları kullanabiliyorsunuz.

Daha önemli bir detay ise, ByteDance’ın aylık abonelik fiyatı 9.99 dolardan daha düşük olması bekleniyor. Böylece şirket birçok firmayı elemeyi hedefliyor. TikTok’un dünya çapındaki geniş kullanıcı kitlesini düşündüğümüz zaman piyasayı sallayacağına şimdiden emin olabiliriz.

Devamını oku

Donanım

Asus, ROG Crosshair VIII Impact’in başarısını yarışma ile kutluyor

Asus

Asus ROG Crosshar VII Impact’in 6GHZ işlemci hız bariyerini aşmasını firma, düzenlediği yarışma ile kutlayacak. Dünyadaki ilk 6GHZ işlemci saat hızını aşan anakart, dünya rekorunu elinde bulundurmanın zaferini böylelikle taçlandırmak istiyor.


İlginizi çekebilir:


Yeni AMD Ryzen 3950X, ROG Crosshair VIII Impact anakart ile 6 GHz hıza erişebiliyor. Oyun anakartı olan ROG Crosshair serisi anakart, hem işlemci hem de bellek frekansları için için 6GHz baremini aşarak dünya rekorlarını kırdı.

ROG, bu iki dünya çapındaki başarının şerefine tüm katılımcılara ROG Crosshair VIII Impact anakart veya AMD, InWin ve G.Skill’den birçok heyecan verici ödüllerden birini kazanma şansı veriyor.

15 Kasım 2019 saat 17:00 itibariyle “ROG Crossword Challenge”, dünyanın dört bir yanındaki ROG hayranlarını, gizli bir mesaj ortaya çıkaracak bir kelime bulmacasını tamamlamak için ipuçlarını çözmeye davet ediyor. Ödüller, kurallar ve kapanış tarihi dahil tüm detaylar ROG Crossword Challenge sitesinden bakabilirsiniz.

AMD® Ryzen™ 9 3950X işlemcisinin çıkmasından sonra ASUS hız aşırtma takımı, işlemcinin saat hızını CPU-Z tarafından verilen sonuçlara göre 6,003 MHz (6 GHz) seviyesine kadar zorlayabiliyor. Crosshair VIII Impact’in başarısının büyüklüğünü vurgulayan Ryzen 9 3950X işlemcinin standart saat hızı 3.5, boost hızı ise 4.7 GHz olarak belirtiliyor.

Yarışma, 5 Aralık tarihine kadar devam edecek ve katılan yarışmacılar tüm dünyadan gelen katılımlarla belirlenecek.

Devamını oku