Sosyal medya

Haber

TTNET dijital reklamcılığın rotasını değiştirecek

TTNET, yeni vizyonu TTNET 360 doğrultusunda, Türkiye’yi yeni dijital çözümler ile tanıştırmak için farklı sektörlere yönelik çözümler sunmaya devam ediyor.

Nisan ayında kendi ürünlerinin satışını yapacağı online satış sitesi ve fiyat kıyaslama hizmeti sunan e-ticaret platformunu tanıtan TTNET, rotasını şimdi de dijital reklamcılık alanına çevirdi. TTNET, reklam dünyasına yeni bir vizyon kazandıracak Gezinti servisini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı. Dijital ekosistemi büyütmek için farklı sektörlere yönelik çözümlerini tanıtan TTNET, iş ortağı PT Reklam ile sunduğu ve dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan Gezinti servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyor.

reklam
MSI reklamı

İnternet tabanlı dijital çözümler sunmaya hız kesmeden devam ettiklerini belirten TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya da, “Hedefimiz dijital dünyada daha fazla söz sahibi olmak ve erişim gibi temel iş alanlarımız dışında da iş ortaklarımızla birlikte değer yaratarak, dijital ekosistemin büyümesine öncülük etmek. Bu hedefle farklı sektörlere yönelik çözümler sunuyoruz. Bu sektörler arasında dijital reklamcılık da bulunuyor. Davranışsal hedeflemeli reklamcılığın örneği Gezinti servisi reklam dünyasının vizyonunu, dijital reklamcılık sektörünün rotasını değiştirecek. Hayatı kolaylaştıran yenilikçi bir platform olan Gezinti, tüketici, reklamveren, yayıncı, medya planlama ve satın alma ajansı ile reklam networkü gibi tüm katılımcılara fayda sağlayacak ” dedi.

Dijital reklamcılık tüm paydaşlara fayda sağlıyor

Ticaret hacminin büyümesi ve internet kullanımının artmasıyla, reklamların doğru kişilere ulaştırılmasının giderek önem kazandığını açıklayan Kaya, “Ayrıca istenmeyen veya ilgi alanında olmayan reklamların gösteriminin azaltılması da önemli bir ihtiyaç olarak dikkat çekiyor” dedi.

Bu nedenle, davranışsal hedeflemeli internet reklamcılığı ile doğru hedefe hızlı ve daha uygun maliyetlerle ulaşıldığını, kullanıcının da ilgi alanına göre sunulan reklam sayesinde ilgilendiği ürünlere daha kolay eriştiğini söyleyen Kaya, TTNET’in bu konudaki çalışmalarını da şöyle anlattı: “Ön çalışmalarını daha önce yaptığımız Gezinti’yi, aldığımız geri bildirimlere uygun olarak yeniledik. Bu iş kolunda da Türkiye ekonomisine katma değer yaratma amacıyla yola çıktık. 360 vizyonumuz doğrultusunda, yeni müşteri evrenimize bir çatı daha ekledik.”

Gezinti vergisini ödeyecek ve denetlenebilecek

TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya, dijital reklamcılık alanında da iş ortaklarıyla beraber büyüyeceklerini belirterek, kullanıcının isteğine ve açık onayına bağlı olarak sunulan servisin; kimlik bilgilerini belirlemeden, hassas içerik ve sayfaları hariç tutarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre özel içerik ve reklam sunduğunu kaydetti. Kaya, “Gezinti servisinin temel amacı; bilginin ve içeriğin her geçen gün hızla arttığı internet dünyasında kullanıcıların hayatını kolaylaştırmak, reklamverenlerin hedef kitleye daha doğru şekilde ulaşmasını sağlamak. Reklamverenler için hedef odaklı bir yaklaşım sunan Gezinti, bu özelliği ile reklam dünyasına da yeni bir vizyon kazandıracak, dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlayacak. Her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesini ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının da önünü açacak. Gezinti ile sunulan tüm reklam gelirleri Türkiye’de vergilendirildiği için bu servis ile Türkiye ekonomisine de katkı sağlanıyor. İnternet servis sağlayıcı tarafından verildiği için tüm diğer hizmetlerde olduğu gibi düzenleyici kurumlar tarafından denetlenebiliyor.”

TTNET’le televizyonlar akıllanıyor

Müşterilerinin hayatını zenginleştirecek servisleri birbiri ardına hayata geçirdiklerini aktaran Kaya konuşmasında, heyecan verici bir başka projeyi daha hayata geçirdiklerini, OTT TV cihazıyla televizyonlara beyin nakli yapacaklarını söyledi. Kaya, “OTT cihazları sayesinde tüm televizyonları internete bağlayarak, akıllı TV haline getiriyoruz” dedi. Kaya, cihazların gelişmiş özellikleri sayesinde, bütün televizyonlara internetten yayın alma özelliği kazandırdıklarını ve herkesin Tivibu Smart TV’nin uygulamasında yer alan dijital içeriğe istediği zaman ulaşabileceğini de açıkladı.

TTNET olarak hem dijital ekosistemi büyütmeyi hem de bu ekosistemden daha fazla pay almayı hedeflediklerinin altını çizen Kaya, Nisan ayında iki e-ticaret sitesi ile e-ticaret alanına güçlü bir şekilde giriş yaptıklarını hatırlattı. E-ticaret platformlarının doğru adres olduklarını kısa sürede gösterdiğini kaydeden Kaya, 45 e-ticaret mağazası ile anlaşması olan okacabukaca.com sitesinde listelenmek için bir ay içerisinde 120’den fazla e-ticaret mağazasının kendilerine başvurduğunu ifade etti.

Başvuruları okacabukaca.com platformuna dahil etmek için çalıştıklarını kaydeden Kaya, okacabukaca.com’un kendi alanında, tekil kullanıcı sayısı ile ilk 10’a girerek önemli bir başarı daha elde ettiğini açıkladı.

ttnet.carsi.com.tr için de özel aksiyonlar aldıklarını belirten Kaya, kısa süre içerisinde çok sayıda yeni cihazı, TTNET ürün ve servisini, ttnetcarsi.com.tr sitesinde özel kampanyalar ve fiyatlar ile kullanıcılara sunduklarını söyledi. Kaya son olarak, yenilikçi servisler sunmak için çalışmalarının sürdüğünü, önümüzdeki dönemde farklı projelerini tanıtmaya devam edeceklerini açıkladı.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

OnePlus geciken güncellemeler sebebiyle özür diledi

Yazan:

Çinli üretici OnePlus, ilk günlerinden beri kullanıcılarını güncelleme konusunda mutlu etmeyi hedefledi. Bu konuda başarılı da olan şirketin telefonları Google’ın Pixel modellerinden sonra ilk güncelleme alan telefonlar oluyor ve güncelleme desteği rakiplerine göre daha uzun devam ediyordu. Ancak OnePlus 5 ve 5T modellerine son verilen güncellemelerde ciddi ‘bug’lar bulundu. Şirket ise bu sorunları düzelten yeni bir güncelleme vermekte oldukça gecikti ve sebebini de açıklayan bir metin yayınladı.


İlginizi çekebilir: PlayStation 5 PS1, PS2 ve PS3 oyunlarını çalıştırmayacak!

reklam
MSI reklamı

OnePlus açıklamada neler dedi?

Soruna konu olan modeller OnePlus 5 ve 5T sırasıyla 2017 yılının haziran ve kasım aylarında tanıtılmıştı. Yaklaşık 3 yıldır güncelleme desteği alan bu ürünler son güncellemelerini geçtiğimiz aylarda almıştı. Ancak bu güncellemeyle cihazlara Android 10 ile beraber birçok sorun da geldi. Kullanıcılardan gelen birçok şikayetin ardından sorunlar hala çözülmese de şirket forumlarında aşağıdaki resmi açıklamayı yaptı.

oneplus update

OnePlus’tan yapılan açıklamaya göre, sorunları çözecek olan güncellemenin gecikmesinin sebebi iletişim modüllerinde bulunanbug’lar. Şirkete göre bu sorun kullanıcı deneyimini oldukça ciddi şekilde etkileyecekti ve çözümü için de birçok farklı takımın sürekli iletişim halinde olup işbirliği içinde çalışması gerekti. Bu sebeple de OnePlus 5 ve 5T’ye gelecek olan stabil güncelleme zamanında sunulamadı.

Şirket hala güncellemenin ne zaman telefonlara dağıtılacağını belirtmezken gelişmelerden kullanıcıları haberdar edeceğini bildirdi. Her ne kadar bazı kullanıcılar OnePlus’tan telafi amaçlı Android 11 ve OxygenOS 11 güncellemesi isteseler de bu talep pek gerçekçi görünmüyor. Android 10 güncellemesiyle gelen EIS’te bozulma gibi sorunların düzeltildiği güncellemeden sonra bu cihazların ömrünun sonuna geldiği söylenebilir.

 

 

 

Devamını oku

Oyun

PlayStation 5 PS1, PS2 ve PS3 oyunlarını çalıştırmayacak!

Yazan:

playstation 5 üretim

PlayStation 5 oyun konsolu ile alakalı yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Yeni nesil oyun konsolu bütün eski nesil oyunlarını çalıştırmayacak.


İlginizi çekebilir; Ekran altı kameralı telefon Vsmart Aris Pro tanıtıldı!

reklam
MSI reklamı

PlayStation 5, her eski nesil oyunu oynatmayacak!

PlayStation 5, geçtiğimiz günlerde gerçekleşen etkinliğin ardından gündemde kalmaya devam ediyor. Yeni nesil oyun konsolu bilindiği üzere bazı PlayStation 4 oyunlarını çalıştıracak. Hal böyle olunca daha eski nesil için ortaya çıkan iddialar da artmıştı. Bu iddialara cevap ise Jim Ryan‘dan cevap geldi. PlayStation CEO‘su Jim Ryan, yeni nesil oyun konsolunun PS1, PS2 ve PS3 konsolları için çıkan oyunları çalıştırmayacağını açıkladı. Yeni nesil konsol ile birlikte gelen yeni teknik detayların bu oyunlar için uyumlu olmadığını belirten Ryan, ellerinde yeterli zaman olmadığı için bu konuda herhangi bir geliştirme yapılmadığını belirtti. SSD ve DualSense ekipmanlarının eski nesilde yaşanan hantallık için uygun çözüm olmadığı düşünülüyor.

Sony PlayStation 5, PlayStation 4

PlayStation 4 ile benzer mimariye sahip olduğu için %99‘a yakın uyumluluk olacağını belirten Jim Ryan, PS Plus Coolection kütüphanesi ile birlikte, konsolun oyunsuz kalmamasını sağlamak istediklerini belirtti. 19 Kasım tarihinde tüm dünya genelinde satışa çıkacak PlayStation 5, iki farklı sürüm ile kullanıcılarını karşılayacak. Normal ve dijital sürüm ile piyasaya çıkacak olan oyun konsolu, sırasıyla 499 ve 399 dolarlık fiyat etiketlerine sahip. Bakalım yeni nesil oyun konsolu ile birlikte, oyun dünyasındaki rekabet ne yöne ilerleyecek bekleyip göreceğiz.

Devamını oku

Ekran Kartı

NVIDIA GeForce RTX 3080 ve 3090 karşı karşıya!

NVIDIA’nın geçtiğimiz günlerde satışa sunduğu yeni ekran kartları, tanıtımda belirtilen yüksek performansları ile dikkat çekmişti. Fiyat/performans iddiasındaki NVIDIA GeForce RTX 3080 ve 8K deneyimi vadeden NVIDIA GeForce RTX 3090’ın merak edilen kıyaslamaları ortaya çıkmaya başladı!


İlginizi çekebilir: Ekran altı kameralı telefon Vsmart Aris Pro tanıtıldı!

reklam
MSI reklamı

NVIDIA GeForce RTX 3080, oyun performansında çok iddialı!

NVIDIA, yeni nesil GeForce ekran kartı tanıtımında RTX 3090’ın 8K deneyimine vurgu yapmış ve dikkatleri üzerine toplamıştı. Ancak GeForce RTX 3080, görünüşe göre oyun tutkunlarının ilgisini daha fazla çekiyor. İki kartı da temin eden bir YouTube kanalı, çeşitli sentetik testler ve oyunların dahil olduğu geniş kapsamlı bir kıyaslama hazırladı. 4K çözünürlükte ortaya çıkan sonuçlar ise RTX 3090’dan ziyade RTX 3080’in performansını öne çıkarıyor.

3D Mark Time Spy Extreme üzerinde yapılan testte NVIDIA GeForce RTX 3090 modeli 9948 puan toplarken, RTX 3080 ise güçlü kartı 9000 puanla hemen arkasından izliyor. Bu sentetik teste göre iki kartın arasında %10,5’luk performans farkı bulunuyor. Oyun testlerinde ise aradaki fark biraz daha kapanıyor. Örneğin; Rainbow Six Stage oyununda RTX 3090 ekran kartı ortalama 275 FPS alırken, GeForce RTX 3080 ise 260 FPS’e kadar çıkıyor. Aradaki farkın yüzdesel dilimi ise %5.8 oranında kalıyor.

Kaynak: https://videocardz.com/newz/nvidia-geforce-rtx-3090-gaming-performance-review-leaks-out

NVIDIA GeForce RTX 3090, referans tasarımlı versiyonu ile 1.500 dolarlık iddialı bir fiyat etiketine sahip. Güçlü ekran kartının bir alt modeli konumundaki GeForce RTX 3080 ise 700 dolardan satışa sunuldu. Özellikle RTX 3080’in sunduğu performans göz önünde tutulursa, ekran kartının neden “yok sattığı” ile ilgili kafalardaki sorular cevap bulabilir. Zira fiyat/performans seviyesi yüksek kartın stok sorunları yaşadığı ve bazı konumlarda karaborsaya kadar düştüğü belirtiliyor.

Devamını oku