TikTok büyümeye devam ederken ve ABD’de Beyaz Saray İcra Kararnamesi satılmasına rağmen faaliyetlerini sürdürüyor. Büyümeye ve izleyici erişimini genişletmeye devam eden yeni yıldızları, kendi platform ünlülerini çıkarmaya devam ediyor.
İlginizi çekebilir: TikTok, OpenSlate ile yeni ortaklığını duyurdu
İçindekiler
Tiktok yeni ortalıkla neyi planlıyor?
Kaliteli içerik oluşturucular daha fazla kullanıcı gelmesine yardımcı oluyor. Platform, daha sağlam reklam ağlarına ve araçlarına sahip olan Instagram ve YouTube’dan daha fazla para kazanma peşinde. TikTok, içerik oluşturucuların doğrudan gelir elde etmeleri için başka bir yol sağlamaya yardımcı olmak amacıyla daha fazla e-ticaret seçeneğini entegre etmeye çalışıyor. “Bugün, Shopify ile bir milyondan fazla tüccarın doğrudan TikTok’un son derece bağlı topluluğuna yönelik kampanyalar oluşturmasına ve yürütmesine yardımcı olacak küresel bir ortaklığı duyuruyoruz.”
Düzenleme, Shopify satıcılarının TikTok’ta Shopify kontrol panellerinde oluşturabilecekleri promosyonlar çalıştırmasına olanak tanıyor. “Yeni TikTok kanalı aracılığıyla Shopify satıcıları, Shopify kontrol panelinden çıkmadan TikTok For Business Ads Manager‘ın temel işlevlerine erişebilir. Öne çıkan özellikler şunları içeriyor:
Yeni, “1 tık” pikseli: Shopify satıcıları, Platform Piksellerini tek bir düğmeyi tıklayarak kurabilir veya bağlayabilir, böylece dönüşümleri daha hızlı ve kolay bir şekilde izleyebilirsiniz. Kampanyalar için Tek Noktadan Alışveriş: Satıcılar tek bir yerde kampanyalar oluşturabilir, kitleleri hedefleyebilir ve performansı izleyebilir.
Basitleştirilmiş Yaratıcılık: Herkesin TikTok’ta anlatacak bir hikayesi var ve TikTok kanalı, Shopify satıcılarının toplulukta yankı uyandıran yerel, paylaşılabilir reklamlar oluşturmasına olanak tanıyor. TikTok’un sezgisel yaratıcı araçları, tüccarların ürünlerini dakikalar içinde yüksek kaliteli TikTok videolarına dönüştürmesine yardımcı olur. Ücretsiz Reklam Kredisi: Uygun satıcılar, ilk TikTok kampanyalarını başlatmak için 300 $ ‘lık reklam kredisi talep edebilirler. ”
Anlaşma iki platform için de yararlı
TikTok’a göre, Shopify satıcıları için bu cazip gelebilir. Kullanıcılarının yaklaşık yarısı, uygulamada bir ürün veya marka tarafından yayınlanan reklamlar aracılığıyla yeni ürünler keşfettiklerini belirtti. “İşletmelere değer katan ve TikTok’ta kitlelerini büyütmeye yardımcı olan hem ücretli hem de organik fırsatları keşfetmeye devam ederken Shopify ile ortaklığımızı geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Ortaklığımızın bir parçası olarak, yeni ticareti de test etmeye başlayacağız. kullanıcılarımızın Shopify satıcılarını keşfetmesini ve uygulama içinde ürünlerini satın almasını daha da kolaylaştıran özellikler üzerine çalışıyoruz.
Bu yeni özellikler muhtemelen TikTok’un halihazırda bazı kullanıcılar ve markalarla test ettiği ürün etiketlerine benzer olacaktır. Shopify ile doğrudan bağlantı, platformu daha da ileriye taşıyabilir. TikTok’un para kazanma planlarında bir sonraki adımı, geçen yıl 122 milyon doların üzerinde gelir elde ettiği bildirilen uygulamanın Çin versiyonu ‘Douyin‘ ile aynı yolu izleyerek sağlayabilir.