Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Haber

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

TikTok büyümeye devam ederken ve ABD’de Beyaz Saray İcra Kararnamesi satılmasına rağmen faaliyetlerini sürdürüyor. Büyümeye ve izleyici erişimini genişletmeye devam eden yeni yıldızları, kendi platform ünlülerini çıkarmaya devam ediyor.


İlginizi çekebilir: TikTok, OpenSlate ile yeni ortaklığını duyurdu

reklam
MSI reklamı

Tiktok yeni ortalıkla neyi planlıyor?

Kaliteli içerik oluşturucular daha fazla kullanıcı gelmesine yardımcı oluyor. Platform, daha sağlam reklam ağlarına ve araçlarına sahip olan Instagram ve YouTube’dan daha fazla para kazanma peşinde. TikTok, içerik oluşturucuların doğrudan gelir elde etmeleri için başka bir yol sağlamaya yardımcı olmak amacıyla daha fazla e-ticaret seçeneğini entegre etmeye çalışıyor. “Bugün, Shopify ile bir milyondan fazla tüccarın doğrudan TikTok’un son derece bağlı topluluğuna yönelik kampanyalar oluşturmasına ve yürütmesine yardımcı olacak küresel bir ortaklığı duyuruyoruz.”

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

Düzenleme, Shopify satıcılarının TikTok’ta Shopify kontrol panellerinde oluşturabilecekleri promosyonlar çalıştırmasına olanak tanıyor. “Yeni TikTok kanalı aracılığıyla Shopify satıcıları, Shopify kontrol panelinden çıkmadan TikTok For Business Ads Manager‘ın temel işlevlerine erişebilir. Öne çıkan özellikler şunları içeriyor:

Yeni, “1 tık” pikseli: Shopify satıcıları, Platform Piksellerini tek bir düğmeyi tıklayarak kurabilir veya bağlayabilir, böylece dönüşümleri daha hızlı ve kolay bir şekilde izleyebilirsiniz. Kampanyalar için Tek Noktadan Alışveriş: Satıcılar tek bir yerde kampanyalar oluşturabilir, kitleleri hedefleyebilir ve performansı izleyebilir.
Basitleştirilmiş Yaratıcılık: Herkesin TikTok’ta anlatacak bir hikayesi var ve TikTok kanalı, Shopify satıcılarının toplulukta yankı uyandıran yerel, paylaşılabilir reklamlar oluşturmasına olanak tanıyor. TikTok’un sezgisel yaratıcı araçları, tüccarların ürünlerini dakikalar içinde yüksek kaliteli TikTok videolarına dönüştürmesine yardımcı olur. Ücretsiz Reklam Kredisi: Uygun satıcılar, ilk TikTok kampanyalarını başlatmak için 300 $ ‘lık reklam kredisi talep edebilirler. ”

Anlaşma iki platform için de yararlı

TikTok’a göre, Shopify satıcıları için bu cazip gelebilir. Kullanıcılarının yaklaşık yarısı, uygulamada bir ürün veya marka tarafından yayınlanan reklamlar aracılığıyla yeni ürünler keşfettiklerini belirtti. “İşletmelere değer katan ve TikTok’ta kitlelerini büyütmeye yardımcı olan hem ücretli hem de organik fırsatları keşfetmeye devam ederken Shopify ile ortaklığımızı geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Ortaklığımızın bir parçası olarak, yeni ticareti de test etmeye başlayacağız. kullanıcılarımızın Shopify satıcılarını keşfetmesini ve uygulama içinde ürünlerini satın almasını daha da kolaylaştıran özellikler üzerine çalışıyoruz.

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

Bu yeni özellikler muhtemelen TikTok’un halihazırda bazı kullanıcılar ve markalarla test ettiği ürün etiketlerine benzer olacaktır. Shopify ile doğrudan bağlantı, platformu daha da ileriye taşıyabilir. TikTok’un para kazanma planlarında bir sonraki adımı, geçen yıl 122 milyon doların üzerinde gelir elde ettiği bildirilen uygulamanın Çin versiyonu ‘Douyin‘ ile aynı yolu izleyerek sağlayabilir.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

AnTuTu, Kasım ayının en güçlü Android modellerini açıkladı!

Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

AnTuTu Benchmark, artık alışkın olduğumuz üzere aylık bazda en yüksek puana sahip Android akıllı telefon sıralamasını açıkladı. Kasım ayı listesinde büyük değişiklikler yaşanmazken, sıralamaya yeni giriş yapan bazı telefon modelleri dikkat çekiyor.


İlginizi çekebilir: En sağlam ve en uzun pil ömrü vadeden akıllı saat: Honor Watch GS Pro

reklam
MSI reklamı

Huawei Mate 40 Pro+, AnTuTu liderliğini kardeşinden devraldı!

AnTuTu Benchmark v8 sürümü üzerinde yapılan sentetik testler sonucunda, Huawei Mate 40 Pro+ modeli Kasım ayını lider kapattı. Listeye bu ay giriş yapan telefon, 698.654 puan ile kardeşi Mate 40 Pro modelinden liderliği devraldı. Ekim ayının lideri olan Huawei Mate 40 Pro da 684.069 puan alarak listede ikinci sıraya geriledi. Geçtiğimiz ay 6. sırada yer alan Xiaomi Mi 10 Ultra ise 671.045 puan ile üçüncü sıraya kadar yükselmeyi başardı.

antutu kasım 2020

Orta seviye telefonların listelendiği fiyat/performans listesinde ise daha çok sıralama bazlı değişiklikler göze çarpıyor. Ekim ayının ikincisi konumundaki Redmi 10X 5G, 404.089 puanı görerek liderliğin yeni sahibi oldu. 400.000 puanı deviren bir diğer telefon ise Huawei nova 7 Pro gibi görünüyor. AnTuTu testinin Ekim ayı listesinde dördüncü olan akıllı telefon, bu ay 401.091 puan alarak ilk sırayı yakından takip etmeyi başardı. Önceki listenin lideri Redmi 10X Pro 5G ise 398.227 puan ile kendisine üçüncü sırada yer buldu.

Huawei’nin amiral gemisi seviyesindeki yeni temsilcisi olan Kirin 9000, görünüşe göre Snapdragon 865 işlemcili rakiplerine göre beklenen farkı yaratamadı. Orta seviyede ise MediaTek’in 5G yonga seti Dimensity 800 serisinin fark yarattığı görülüyor. Son olarak Qualcomm Snapdragon 888 işlemcinin duyurulmasıyla beraber AnTuTu Benchmark listesinde Ocak ayından itibaren üst sıraların değişebileceğini belirtelim.

Devamını oku

Genel

Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition duyuruldu

Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Tamamen elektrikli bir SUV olan Ford Mustang Mach-E GT, hali hazırda performansı yerinde bir araçtı. Fakat Ford, sektördeki güçlü rakiplerine karşı yeni bir versiyon daha duyurdu.


İlginizi çekebilir: Dacia Lodgy halefi, hibrit seçenekle gelebilir!

reklam
MSI reklamı

Ford Mustang Mach-E GT, standart olarak 480 beygir güç ve 860 Nm torka sahipti. Performance Edition ile birlikte bu değerler 21 beygir ve 30 Nm tork yükseldi.

Bahsi geçen performans artışı ile aracın 0-100 km/s hızlanması 3.5 saniye (normalde 3.8 saniye) oluyor. Standart modeldeki 88 kWh pillerin kullanıldığı Mustang Mach-E GT Performance Edition, EPA‘ya göre 378 km menzil sunuyor.

Ford, Performance Edition’da önde 19 inç, arkada 20 inç boyutlu özel jantlar, Brembo frenler ve MagneRide adaptif amortisörler ile aracın yol tutuşunun arttığını belirtiyor.

Kabinde ise Miko delikli ve metalik renkte dikişlere sahip, şirketin “Performance Grey ActiveX” olarak isimlendirdiği materyalden koltuklar ve gösterge paneli üzerinde yer alan, pakete özgü alüminyum bir aplik bulunuyor.

Aracın renk kartelasında ise metalik turuncu, metalik gri, metalik kırmızı, metalik beyaz, metalik mavi gibi seçeneklerin de yer aldığı 9 farklı renk bulunuyor.

Kaynak: Carscoops

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

iPhone’lara uzaktan yetkisiz erişim sağlandı!

iPhone'lara uzaktan yetkisiz erişim
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Project Zero’da araştırmacı olarak görev yapan Ian Beer’in tasarladığı, iPhone’lara uzaktan yetkisiz erişim sağlayan protokol sayesinde yakınlarda bulunan herhangi iPhone anında hacklenebiliyor.


İlginizi çekebilir: İşte 2020’nin en iyi App Store oyunları ve uygulamaları!

reklam
MSI reklamı

Bu yılın başlarında Apple, bilgisayar korsanlarının yakındaki iPhone’lara uzaktan erişmesine ve tüm cihazlarının kontrolünü ele geçirmesine olanak verebilecek bir iOS güvenlik açığını yamadı.

Google’ın güvenlik açığı araştırma ekibi Project Zero’da bir araştırmacı olan Ian Beer tarafından tasarlanan bu yetkisiz uzaktan erişim, Apple’ın AirDrop ve Sidecar gibi şeylerin çalışmasını sağlayan tescilli ağ protokolü olan Apple Wireless Direct Link’te bulunan (AWDL) bir güvenlik açığını kullandı.

Beer, Salı günü yayınlanan 30.000 kelimelik blog gönderisinde, AWDL’deki bir bellek bozulması hatasının e-postalar, fotoğraflar, mesajlar, şifreler ve depolanan şifreler dahil olmak üzere kullanıcıların kişisel verilerine nasıl uzaktan erişim sağlayabileceğini ayrıntılı olarak gösteren çarpıcı bir senaryoyu anlattı.

iPhone'lara uzaktan yetkisiz erişim

Güvenlik açığı, Beer tarafından 2018 yılında yayımlanan bir iOS beta sürümünde keşfedildi. Uzun süren çalışmaların ardından Beer, AWDL’deki ilgili kodu bulabildi ve güvenlik açığını belirledi. Daha sonra bir dizüstü bilgisayar, bir Raspberry Pi 4B ve birkaç Wi-Fi adaptörü kullanarak hedef iPhone’lara uzaktan yetkisiz erişim sağlamayı başardı.

Beer’ın bu yetkisiz erişimi geliştirmesi altı ay sürdü. Ancak bitirdiğinde, yakınında bulunan herhangi bir iPhone’u anında hackleyebildi, üzerinde rastgele kod çalıştırabildi ve tüm kullanıcı verilerini çalabildi.

Beer, ortaya çıkardığı bu yetkisiz erişim kontrolünün gerçek hayatta daha önce kullanılıp kullanılmadığı konusunda bir kanıtı olmadığını söyledi.

 

Apple, Mayıs ayında iOS 12.4.7 ve iOS 13.3.1’in piyasaya sürülmesiyle bu güvenlik açığını düzeltti. Ayrıca birkaç güvenlik güncellemesi günlüklerinde de Beer’den alıntılara yer verdi. Apple, kullanıcıların büyük çoğunluğunun zaten iOS’un düzeltilmiş olan daha yeni sürümlerini kullandığını ve bu kullanıcılar için bir güvenlik açığı olmadığını belirtti.

Devamını oku
MSI reklamı

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler