Spotify Amerika özelinde başlattığı beta programı kapsamında ses ile etkinleşen reklam sistemini mobil cihazlarda test ediyor.
İlginizi çekebilir : Spotify 100 milyon kullanıcısı ile Apple Music’i ikiye katladı!
İçindekiler
Spotify ses ile reklam etkinleştirmesini deniyor
Spotify, kullanıcıların müzik akışında reklamverenin podcastini veya şarkısına daha rahat ulaşmasını sağlayacak yeni bir sistem deniyor. Müzik severler Spotify uygulamasında iken reklamverenin anlatımından sonra ‘Şimdi Oynat’ ses komutunu verdiği takdirde uygulama reklamverenin bağlantısına otomatik olarak yönlendirecek.
Şimdilik sadece Unilever’in Axe şirketi and Spotify Stüdyo’su reklamları ile denenen sistem Amerika’daki kullanıcıların hizmetinde. Ses ile reklam etkinleştirme denemesi uygulama içerisinde bulunan ‘Ayarlar-Ses ile etkinleştirilen reklamlar’ seçeneğine tıklayarak hizmeti devre dışı bırakılabiliyor. Mikrofon erişimi noktasında ise servisin sadece kullanıcının Şimdi Oynat komutu esnasında devreye girerek reklam esnasında ortam dinlemesi yapmayacak. Bu hizmet ile birlikte, mobilde müzik dinleyen kullanıcıların cihazlarının ellerinde olmadığı durumlarda reklamverenin ses kaydına gitmesi daha da kolaylaşacak. Ancak belirtmemiz lazım ki şu anda bu servis Türkiye için hizmete sunulmamış durumda.