Sosyal medya

Genel

Samsung Galaxy Note 8 Pil Testi

Samsung Galaxy Note 8, pil testiyle karşınızda! pilin dolum ve boşalım hızları ve tüketim değerlerini sizin için test ettik.

Samsung’un en üst model akıllı telefonu, SPen’iyle fark yaratan ve kendisine has bir kullanıcı kitlesine sahip olan Note 8’in pil performansını bu videoda değerlendiriyoruz. Devasa bir pile ve bir o kadar devasa ekrana sahip olan Note 8 kullanıcılara nasıl bir pil ömrü vadediyor? Bu videoda Ersin Akman test sonuçlarını açıklıyor.

Teknik tablolar için https://hwp.com.tr/piltesti adresini ziyaret edebilirsiniz.

Genel Yayın Yönetmeni / Editor-in-chief @HWPtr

2 yorum

2 yorum

  1. enes

    24 Aralık 2017 at 10:30

    Merhabalar bir sorum olacaktı,ben aşağı yukarı 2 yıl önce Note 5 aldım ilk 1 sene pil performansı çok iyiydi ancak daha sonraki 7-8 aylık bölümde telefonu pil tasarruf modundan çıkartamıyorum ve ister istemez tasarruf modunda oldugundan cihaz yavaşlıyor ve yavaş kullanmak beni sinir ediyor tabiri caizse,sorum şu pil kondisyonunu yada kalibrasyonunu doğrusu hangisiyse nasıl artırabilirim tekrardan ?

    • Berkin Bozdoğan

      15 Ocak 2018 at 12:02

      Eğer güncellemeleri almaya devam edip sürüm yükselttiyseniz yavaşlaması olağanlaşıyor. Android tarafında teorik olarak performans iyileştirmeleri patikte çuvallamayla sonuçlanıyor.

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Oppo, AnTuTu performans tablosunda mart ayının birincisi oldu!

Yazan:

Oppo

Oppo akıllı telefon dünyasını sarsmaya devam ediyor. Firmanın en yeni cihazları, Find X2 Pro ve Reno 3 kendi sınıflarında mart ayının AnTuTu performans birincileri oldular.


İlginizi çekebilir; Oppo A12, tasarım ve özellikleri sızdırıldı!


Mart ayının en yüksek puan toplayan iki cihazı da Oppo!

AnTuTu, her ay sonu olduğu gibi mart sonunda da performans tablosunu kullanıcılara duyurdu. Cihazlara uygulanan bazı testler üzerinden elde edilen puanlamalarla yapılan tablolarda Oppo rüzgarı esti diyebiliriz. Oppo Find X2 Pro ve Oppo Reno 3 kendi sınıflarında birinci olarak rakiplerine göz dağı verdi. Amiral gemisi yarışında artık Snapdragon 865‘li cihazları görmeye başladığımız şu dönemler de, Oppo Find X2 Pro 600 bin puan barajını geçerek hem bu anlamda bunu başaran ilk cihaz oldu hem de ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha yineledi. Oppo Find X2 Pro‘yu sırasıyla Xiaomi Mi 10 Pro ve Oppo Find X2 izledi. İşin orta segment kısmına geldiğimizde ise Oppo Reno 3, rakiplerinden daha yüksek skor alarak 400 bin barajını geçti ve rekabette ki yerini sağlamlaştırdı. Aynı şekilde Oppo Reno 3 cihazını ise, vivo X30 ve Redmi K30 takip etti.

Oppo Find X2 Pro

Amiral gemisi telefon olarak karşımıza çıkan Oppo Find X2 Pro gücünü Snapdragon 865 işlemcisinden almakta. 12 GB RAM ve 256/512 GB depolama seçenekleri ile gelen cihaz, 6.7 inç delikli ekran ile kullanıcıları karşılıyor. Arka tarafta üç kamera bulunan cihaz iki adet 48 MP‘lik kamera (bunlardan biri ana kamera bir diğeri 120 derecelik geniş açı kamerası) ve bir adet 13 MP‘lik telefoto lens ile gelmekte. Fiyatı da kendisi gibi şaşalı olan cihaz 1300 dolarlık bir etiketle satışa çıktı.

Oppo Reno 3

Oppo Find X2 Pro cihazına göre orta segmen rekabet için geliştirilen Oppo Reno 3 ise gücünü, MediaTek Dimensity 1000L‘den almakta. 8/12 GB RAM ve 128 GB depolama seçenekleriyle gelen cihazın damla çentik tasarımına sahip bir ekranı bulunmakta. Arka tarafta ise dört kamera bulunan cihazda kameralar sırasıyla, 64 MP‘lik ana kamera, 8 MP‘lik geniş açı, 2 MP‘lik derinlik ve yine 2 MP‘lik makro çekim kamerası olarak belirlenmiş. Cihaz 500 dolarlık bir fiyat etiketine sahip olmakta

Devamını oku

Genel

2021 VW Tiguan’ın hibrit GTE versiyonu test edilirken görüntülendi!

Bu haftanın başlarında Volkswagen, makyajlı Tiguan’ın plug-in hibrit versiyonunun geleceğini doğruladı. Kamuflajlı olarak test edilen araç, casus kameralara yakalandı.


İlginizi çekebilir: Elektrikli crossover 2021 VW ID.4 test edilirken görüntülendi!


Aracın, Passat ve Golf‘ün elektrikli versiyonlarından da aşina olduğumuz eki alarak,”Tiguan GTE” olarak adlandırılması bekleniyor. Tiguan ailesinin diğer üyelerine kıyasla farklı ön ve arka tamponlara sahip olacak aracın prototipinde, gizli egzoz boruları ve sol ön çamurluktaki şarj portu göze çarpıyor.

Sol ön çamurlukta yer alan şarj portu

Tiguan GTE’nin tahrik sistemi de dahil olmak üzere, 8. nesil Golf’ün plug-in hibrit versiyonu ile birçok ortak noktası bulunacak. Söz konusu hibrit Golf’te yer alan 150 beygir güç üreten 4 silindirli,1.4 litrelik turbolu motorun, 112 beygirlik elektrikli motor ile eşleştirildiği bir ünitenin, Tiguan GTE’de yer alması bekleniyor. Bu sistem toplamda 242 beygir güç, 400 Nm tork üretecek ve sadece altı ileri DSG şanzımanla alınabilecek.

13 kWh kapasiteli batarya taşıyan Golf GTE‘nin tamamen elektrikle sürüş mesafesi yaklaşık 60 km olarak biliniyor ve 130 km/s hıza kadar sıfır emisyonla gidebiliyor. Tiguan GTE’nin sahip olduğu ekstra hacimden ötürü, biraz daha büyük bataryaların araçta yer alması olası görünüyor.

Hibrit ünitenin kontrolleri ve alt menüleri haricinde, Tiguan’ın iç kısmındaki değişiklikler hakkında henüz bir bilgi yok. Fakat hibrit versiyona özel iç döşeme ve kaplama seçeneklerinin olma ihtimali bulunuyor.

Koronavirüs veya başka bir faktörden ötürü bir sorun yaşanmazsa, yılın ikinci yarısında tanıtılması bekleniyor.

Devamını oku

Genel

Makyajlı BMW 5-Serisi, dev böbrek modasına uymayacak!

2016 yılında yollara çıkan G30 kasa BMW 5-Serisi, ilk makyajı için test edilirken casus fotoğrafçılara yakalandı. Ayrıca plug-in hibrit bir versiyonu da görüntülendi.


İlginizi çekebilir: Google, salgın döneminde insanların hareketlerini analiz etti!


Alman üreticinin, makyajla birlikte ön taraftaki böbreklerin boyutunu, 7-Serisi’ndeki gibi devasa hale getirmesinden birçok kişi endişeliydi. Fakat görünüşe göre böbrekler aynı haliyle kalacak gibi.

Ön ve arka tamponların tasarımındaki yeniliklere uygun şekilde, ön ve arka farların da tasarımında güncellemeler mevcut. Çok fazla çeşitte olmaması beklenen birkaç yeni jant ve dış renk seçeneği dışında, aracın dış tasarımında fazla bir değişiklik olmaması bekleniyor.

Ayrıca casus fotoğraflarda da gözüktüğü üzere, 5-Serisi Touring prototipinde, sedan prototipinden farklı ön tampon tasarımına sahip. Bunun nedeni ise aracın yanlarında ve sol ön çamurluktaki fiş portunun üzerine yazan “Hibrit Test Aracı” ibaresinden anlaşılacağı üzere “plug-in hibrit” bir model olması.

BMW’nin şu anda satıştaki 5.30e iPerformance plug-in hibrit modeli, 4 silindirli 2.0 litrelik içten yanmalı üniteyi elektrik motoruyla destekleyerek 248 beygir güç ve 420 Nm tork sunuyor. Ayrıca 5.45e xDrive versiyonu ise, 7.45e modelindeki altı silindirli 388 beygirlik ünite ile alınabiliyor. Motor serisine ait diğer detaylar ise henüz bilinmiyor. Fakat BMW’nin CO2 emisyonunu daha da azaltmak adına, benzinli ünitelere parçacık filtreleri eklemesi bekleniyor.

Çamurluktaki gri detayın üzerinde yer alan şarj portu detayı ve “hibrit test aracı” yazısı

İç mekanda ise mevcut 5-Serisi‘nde yer alan en son teknolojiler yer alacak. Önceki sızıntılarda görüldüğü kadarıyla direksiyonda yeni düğmelerin yanı sıra yeni bilgi-eğlence sistemi ve daha büyük ekranlı dijital göstergelerin yer alması bekleniyor. İç mekandaki diğer kısımların ise büyük oranda aynı kalması bekleniyor.

Alman üretici, aracı görücüye çıkardığında makyajlı 5-Serisi hakkında daha çok bilgiye ulaşacağız. Eğer Koronavirüs planları etkilemezse, birkaç ay içinde aracın tanıtımı yapılabilir.

Devamını oku