Sosyal medya

Oyun

PS4’e Fallout 4 Modları Sonunda Geldi

Fallout 4 modları, PlayStation 4 için artık kullanılabilir durumda.

Geçtiğimiz aylarda Sony tarafından gelmesi izin verilmeyen modların, oyuncular tarafından büyük tartışmalara yol açması sonunda meyvesini verdi. Oyun içerisinde çeşitli gelişmeler ve eğlenceler sağlayan modların ilk başta, Bethesda tarafından tüm platformlara uyumluluk içerisinde gelecekleri duyurulmuştu. Ardından Sony, PS4 için bu modların, platformlarına istemedikleri neticesinde PS4 kullanıcıları mod hayallerinden mahrum bırakılmıştı. Sonucunda, çeşitli başlıklar altında bu durumun çözülmesini isteyen kullanıcılar, sonunda zaferi kazanmış gözüküyor.

PS4 için, 1.8 Güncellemesi adı altında gelen modları, an itibari ile oynayabilirsiniz. Yalnız, belirli kısıtlamalarla. Xbox One için mod indirme kotası 5 GB gibi bir boyutta iken bu durum PS4 için yalnızca 1 GB olarak kısıtlanmış şekilde. Ayrıca, doku iyileştirmeleri gibi oyunun performansına arttırmaya yönelik çeşitli modlar kullanım dışı olarak belirlenerek, oyuncuların bu modları kullanmaları kısıtlanmış durumda. Tüm bunlar sonucunda, sayıları Xbox One ve PC’den bir hayli az olan modların ileride artacağını umuyoruz.

Son olarak, Bethesda tarafından bir sonraki güncellemenin PlayStation 4 Pro için geleceği doğrulandı. 4K özelliklerini ekleyip, geliştirilmiş ışık ve grafikleri içerecek bu güncellemenin çıkış tarihi henüz bildirilmiş değil.

Güncelleme, bununla sınırlı değil. Ani çökmeleri, genel optimizasyon ve oyun içi performansı arttırıcı gelişmeleri de beraberinde getiriyor. Güncellemenin tüm notlarını aşağıdan okuyabilirsiniz.

Fallout 4 1.8 Güncelleme Notları: 

Yeni Özellikler: 

PS4 İçin Modlar.

Düzenlemeler: 

  • Genel optimizasyon ve oyun içi performansı arttırıcı gelişmeler.
  • Yükleme ekranları sonrası ses kayıplarının düzeltilmesi.
  • Ana ekrandaki ve yeni oyun girişindeki ani çökme sorunlarının giderilmesi.
  • Geliştirilme aşamasında olan Modlar artık puanlama sistemine tabi değil. Bundan sonra, Modlar yüklenildikçe puan alabilecek.
  • Modların yaratmış oldukları çökme sorunlarının giderilmesi.
  • Favori Modların doğru kategoride gösterilmemesi sorununun çözülmesi.
  • Bazı Mod resimlerinin hızlı şekilde bakıldığında resimlerinin yüklenmemesi sorununun giderilmesi.
  • Sentry Bot’ların yaratmış olduğu ses kayıplarının giderilmesi.

 

fallout

Gamer, Endüstri Mühendisliği Öğrencisi, Kitap, Film, Oyun ve Dizi Tutkunu, Fallout ve Assassin's Creed Serileri Favorileri.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Oyun

Kablosuz Google Stadia deneyimi zorlaşıyor!

İnternet tabanlı oyun servisi Google Stadia, 19 Kasım’da resmen kullanılabilir durumda olacak. Oyun fanatiklerinin büyük beklentiler içerisinde olduğu servis ile ilgili gelen son bilgiler ise kablosuz kontrolcü kullanmak isteyenleri biraz üzebilir.


İlginizi Çekebilir: Samsung 2020’de ön kamerayı ekran altına alacak!


Google Stadia kontrolcüsü her platformda kablosuz çalışmayacak!

Sanal sunucular üzerinden çalışacak Google Stadia, minimum gecikme değeri ile 4K çözünürlüğe kadar akıcı oyun deneyimi sunmayı amaçlıyor. İnternete erişebilen her cihazda kullanılabilen servis, kablosuz özelliği ile doğrudan sunucuya bağlanabilen Stadia oyun kontrolcüsü ile adeta Playstation ve Xbox etkisi yapabilecek. Ancak ortaya çıkan yeni bir bilgi, bu kontrolcünün çok da işlevsel olmayacağını gösteriyor.

Bir Reddit kullanıcısı, kontrolcüde yer alan kablosuz kullanım özelliğinin yalnızca Chromecast Ultra’da aktif olacağını iddia etti. Kısa süre içerisinde yayılan bu iddia, bir süre sonra Google cephesinden de doğrulandı. Buna göre; Stadia’nın oyun kontrolcüsünü telefon, tablet ya da bilgisayarda kullanmak isterseniz ürünü USB-C çıkışı ile aygıta bağlamanız gerekecek. Bu da oyun kolunun doğrudan sunucuya bağlanma avantajının ortadan kalkacağını gösteriyor.

Kullanıcılar Bluetooth özelliği bulunan herhangi bir kablosuz oyun kolunu eşleştirerek de benzer kullanım şeklini sağlayabiliyor. Ancak Google Stadia ile sunulan oyun kolu temel olarak gecikme artışını önlediği için oyunlarda bir miktar tepkime gecikmesi yaşanacaktır. Oyun severleri mutsuz eden kısıtlamanın önümüzdeki dönemde yayınlanacak bir güncellemeyle ortadan kalkıp kalkmayacağı ise henüz bilinmiyor.

Devamını oku

Oyun

FaZe Clan PUBG Europe League Phase 3’ün Şampiyonu Oldu

Yazan:

FaZe

PUBG Corporation, PUBG Avrupa Ligi (PEL) Phase 3′ün, bu pazar günü Almanya’nın Berlin/Messe kentinde, FaZe Clan’in Avrupa şampiyonu ve 100.000 $ ‘lık birincilik ödülü kazanmasıyla sonuçlandığını duyurdu. Elde edilen zafer, para ödülünün yanında FaZe Clan’ın, bu kasım ayında Kaliforniya’da gerçekleşecek PUBG Global Championship (PGC) turnuvasına elemelere girmeden otomatik olarak katılma hakkını kazandırdı. PGC, turnuvanın 2.000.000 dolarlık ödül havuzu için yarışan beş diğer üst düzey PEL ekibi — Team Liquid, Natus Vincere, Team SoloMid, G2 Esports ve CrowCrowd’da dahil olmak üzere dünyanın en iyi PUBG ekiplerini ağırlayacak.

96 heyecan dolu karşılaşma

Altı hafta boyunca gerçekleşen PEL’de,16 bölgesel takım arasında 96 adet heyecan dolu karşılaşma gerçekleşti. FaZe Clan’ın tutarlı ve agresif oyununa olan bağlılığı, onları PEL sıralamasının tepesine çıkarttı ve turnuva sonuna kadar da orada tuttu. Hafta sonu gerçekleşen maçların tam bir özetini burada bulabilirsiniz.

FaZe Clan’ın pazar günü kazandığı zafer, onlara PGC’ye elemesiz olarak katılma hakkını kazandırırken, diğer beş takım, 2. aşama PEL Performans puanlarının% 30’u ile 3. Aşama PEL Performans Puanlarının% 70’ini birleştirerek elemelerden geçmeyi başardı. Eleme süreci ile ilgili daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.

Turnuva’da Türk takımı SoloMid Team’in başarısı da ülkemizi gururlandırdı. Türk oyuncu “Iroh”un üstün başarısı, SoloMid Team’in turnuvada üçüncü sıradaki yerini korumasını sağlayarak Türkiye’nin hem kasım ayındaki PGC’ye elemesiz olarak katılmasını, hem de PEL turnuvasının 3. aşamasını ilk 3 içinde bitirmesini sağladı. Iroh’u kasım ayında Kaliforniya’da düzenlenecek turnuvada dünyanın en iyi takımlarına karşı izleyebileceğiz

Devamını oku

Oyun

Call of Duty Mobile, ilk haftadan 100 milyon indirme rakamına ulaştı!

Call of Duty Mobile, çıkışının ilk haftasından Android ve iOS’ta 100 milyon indirme rakamını geçti. Pubg’nin rakibi olan yeni nesil nişancılık uygulaması çok büyük bir başarıya ulaşmış oldu.


İlginizi çekebilir: Redmi 8, çift kamera ve beş bin mAh bataryayla duyuruldu!


Call of Duty Mobile, Sensor Tower’ın raporuna göre, yayınlanan mobil oyunlar arasında en başarılısı konumuna erişti.

Oyun, COD’u bilgisayar sürümlerini üstlenen Activision ve Timi Studio’larının işbirliğiyle geliştiriliyor. Böylece firma, geçen hafta, en hızlı duyurulan mobil oyun olma şerefine kavuşan Mario Kart Tour’ın da rekorunu üstlenmiş oldu.

Sensor Tower’ın verilerine göre, oyun iOS’ta 56.9 milyon kere indirildi. Bu da toplam pazar payı içerisinde %55 rakamına tekabül ediyor. Android tarafında ise 45.3 milyon indirmeyle, pazarın %44.3ünü paylaşıyor.

İki platformda da indirmesi ücretsiz olan oyunun, piyasadan 17.7 milyon hasılat elde etti. Oyunun dünya bazlı istatistiklerine gelecek olursak Amerika’da en popüler oyun olması süpriz yaratmadı.

Toplam indirmelerin %16’sından fazla, oyun gelirinin de %43 fazlasına tekabül ediyor. Diğer ülkelere baktığımız zaman, oyun, Hindistan’da 13.7 milyon ve Brazilya’da 7.1 milyon indirme rakamlarına ulaşmış.

Piyasadaki mobil tabanlı uygulamalarla karşılaşması yapıldığı zaman ortaya çok gülünç bir sıralama çıkıyor. Call of Duty Mobile istatistiklere göre rakipleri olan PUBG ve Fortnite’i baya sollamış. Aşağıdaki tablodan sıralamaya bakabilirsiniz:

Call of Duty

Battle Royale konseptli oyunun büyük başarısının sırrısının arkasında, en güzel silahları ve haritaları içinde muhafaza etmesinden geçiyor. Böylece kullanıcılar, gerçekçi bir hissiyatla oyuna yaklaşıyorlar.

 

Devamını oku