Sosyal medya
Xiaomi Mi 10 banner

Mobil

Microsoft’tan TikTok hamlesi!

Microsoft’tan TikTok sürprizi! Microsoft‘un geçtiğimiz sene 3 milyar dolar kâr eden TikTok uygulamasını satın almak için görüşmelere başladığı rapor edildi.

İlginizi çekebilir: Samsung Galaxy Note 20 Ultra, yeni videosuyla görüntülendi!

reklam

800 milyon üyeye sahip TikTok‘un Microsoft tarafından satın alınması gündemde. Microsoft‘un Çinli şirket ByteDance ile görüşmelere başladığı rapor edildi. Geçtiğimiz günlerde ABD başkanı Trump, TikTok‘un yasaklanmasını gündeme almış, uygulamanın kişisel veriler konusunda hassas olmadığı ve bu verilerin Çin’e aktarılma ihtimali nedeniyle uygulamanın yasaklanması yönünde adımlar atılabileceğini belirtmişti. Bu açıklamalar sonrası ABD‘de de ciddi bir kullanıcı kitlesi olan TikTok‘un Microsoft‘a satılması daha da olası gözüküyor. Microsoft dışında başka şirketlerden de teklifler alan TikTok‘un satışı için konuşulan fiyatın ise 50 milyar dolar civarında olduğu söyleniyor.

MSI reklamı

Sporsever....

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haber

Mobil yapım Diablo: Immortal için yeni oynanış videosu yayınlandı

Yazan:

diablo immortal mobil

Bugün Diablo: Immortal için yayınlanan yeni oynanış fragmanı, sağlam bir şekilde geliştirilmiş grafikler ve karakter modellemelerini gözler önüne seriyor. Tanıtım döneminde ortaya çıkan görüntülere kıyasla, yapımda büyük değişiklikler söz konusu.

Diablo: Immortal, Blizzard’ın ünlü Diablo serisinin bir spin-off’u olarak hizmet veren bir mobil hack & slash oyunu olmasıyla biliniyor. İki yıl önce duyurulmasına rağmen, oyunun henüz belirli bir çıkış tarihi yok. 2018 yılında BlizzCon kapsamında tanıtılan ve oyuncular arasında büyük bir tartışma yaratan hatta tanıtım videosuyla dislikle rekorları kıran yapım sonunda umut vadediyor gibi görünüyor.

reklam

İlginizi çekebilir: BioWare, Anthem için gelecek önemli değişiklikleri açıkladı

Diablo Immortal oynanış videosu

Birçok oyuncu, Diablo: Immortal’ın genellikle düşük kalite, yüksek reklam içerikli ve çok sayıda oyun içi satın alım öğesi bulunduran bir yapım olacağını düşünüyordu. Fakat BlizzCon 2019’da bu iddia ve ön yargılar biraz da olsa kayboldu. Bunun nedeni, firmanın geri dönüşleri baz alarak söylemlerle ilgili açıklamalarda bulunmasıydı. Blizzard tarafından ChinaJoy 2020’de gösterilen ve bugün yayınlanan fragman ise tüm ön yargılarımızı kırabilecek seviyede. Bir mobil oyuna kıyasla grafik, karakter modellemeleri ve oynanış unsurlarıyla dikkat çeken Diablo Immortal, Diablo III’ün sevilen unsurlarını barındırıyor.

Diğer platform serilerine bakıldığında birçok benzer içerik gördüğümüz fragman, şimdiden Diablo hayranlarının ön yargılarını kırmış gibi görünüyor. Oyunculardan aldığı geri dönüş ve eleştirilerle oyunu yeniden şekillendiren Blizzard bu işin de altından kalkmış gibi görünüyor. Henüz çıkış tarihi konusunda bir detay bulunmayan yapımın yakın bir gelecekte beta testlerine başlaması bekleniyor.

MSI reklamı
Devamını oku

Mobil

MWC 2021, CES 2021 gibi online gerçekleşecek olabilir!

MWC 2021

MWC 2021 etkinliği, sadece online platformlarda düzenlenecek. Benzer şekilde geçtiğimiz günlerde, CES cephesinden gelen haberlerde Las Vegas’ta düzenlenmesi gereken fuarın fiziksel olarak yapılamayacağını ve dijital medya vasıtasıyla yayınlanacağı belirtilmişti.


İlginizi çekebilir: CCleaner Windows 10’da istenmeyen program olarak işaretlendi

reklam

COVID-19 süreci başladığından beri çoğu etkinlik yapılamıyor. Bu sene teknoloji cephesinde gerçekleşmesi gereken, IFA 2020, CES 2020 ve Google I/O gibi teknolojiye ve gelişime yön veren etkinliklerin tamamı iptal edildi. 2020 yılının sonlarına yavaş yavaş gelirken, akıllara 2021 yılında teknoloji etkinlikleri olacak mı sorusu, gelmeye başladı.

Mobil Dünya Kongresi (MWC) 2021 etkinliği yapılacak mı?

CES 2021’in online ortamda gerçekleştirileceği duyurulduktan hemen sonra, Mobil Dünya Kongresi’nden de cevap gecikmedi. TechRadar’a konuşan ve Mobil Dünya Kongresi’ni düzenleyen GSMA, ne olursa olsun 2021 yılında Mobil Dünya Kongresi (MWC)’nin yapılacağını açıkladı. Fakat, şu anda etkinliğin ne şekilde yapılacağına ilişkin iki seçenek bulunuyor.

GSMA, birkaç senedir düzenli olarak etkinliği Barcelona’daki fuar alanında yapıyor. Önümüzdeki sene için de çalışmalar şimdiden başladı bile. Fakat bu sene düzenlenmeyen etkinlik için aynı durum önümüzdeki sene de geçerli olabilir. Global sağlık durumu, etkinliğin konakçısı GSMA ve partnerleri tarafından sürekli izleniyor ve ona göre bir hamle yapılması bekleniyor.

Pandemi etkisini kaybederse, etkinlik fiziksel ortamda gerçekleşebilir!

Eğer hastalık etkisini azaltır ve dünya üzerindeki vakalar azalırsa, MWC en erken 2021’de fiziksel olarak gerçekleşecek. Durum düzelmese de, şirket elinden gelenin en iyisini yapmak istiyor. Bunun için de şu andan itibaren tüm etkinliği dijital ortama taşımak ve MWC havasını misafirlere yaşatmak için uğraşıyorlar.

Son karar, elbette şu anda net değil. Önümüzdeki aylarda kesinleşmesi beklenen karara göre GSMA, Mobil Dünya Kongresi’ni fiziksel olarak organize edecek ve misafirlerini her zaman olduğu gibi bu sene de ağırlamaya devam edecek.

MSI reklamı
Devamını oku

Mobil

TikTok CEO’su uygulamanın küresel hedef haline geldiğini açıkladı

Yazan:

ABD hükümeti ve onun sözünü dinleyen Facebook, son zamanlarda TikTok‘a karşı savaş açmış durumda. ABD’nin Çinli şirketlere uyguladığı ambargonun yeni aracı haline gelen TikTok, benzer mantıkla çalışan Instagram Reels özelliğini piyasaya sürmeye hazırlanan Facebook ile de rekabet etmek zorunda kalıyor. CEO Kevin Mayer işte bu husustaki sitemlerini dile getiren kapsamlı bir açıklama yayınladı.


İlginizi çekebilir: TikTok şimdi de Amerika hükümetinin hedefinde!

reklam

TikTok küresel hedef haline geldi

TikTok’un sosyal medya dünyasına yaptığı hızlı girişi anlatmakla başlayan Mayer, kendi kariyeri hakkında da önemli açıklamalarda bulundu. CEO Mayer, akabinde siyasi saldırılara da değinerek kendilerinin herhangi bir şekilde düşmanlık beslemediklerini anlattı.

TikTok’un Çin menşeili olması sebebiyle gereğinden fazla incelenmeye tabi tutulduğundan sitem eden Kevin Mayer, şunları söyledi: “Başarımızın altında, sorumluluk sahibi olmamız ve hesap verebilirlik yatıyor. Haklı olarak tüm şirketler incelemeye alındı, ancak şirketimizin Çin menşeili olması sebebiyle daha fazla incelemeye tabi tutulduk. Bu durumu kabul ediyoruz, daha fazla şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkesiyle yolumuza devam ediyoruz.”

TikTok

TikTok CEO’su Kevin Mayer aynı zamanda kullanıcılara, içerik üreticilerine, reklamverenlere ve denetleyici kurumlara, ABD yasalarına uymakla yükümlü olup bu noktada kararlı olduklarını göstermenin kendileri için gerekli olduğunu ifade etti. Teknoloji şirketlerinin kendi algoritmalarını ve veri akışlarını ilgili denetleyici kurumlara açıklamaları gerektiğine vurgu yapan Mayer, çıkmaza giren TikTok sorununun, şeffaflık ilkesiyle çözüleceğini ve tüm teknoloji şirketlerinin küresel alanda aynı standartlara sahip olmaları gerektiğini belirtti.

CEO Mayer, TikTok’un Mart ayında Şeffaflık ve Hesap Verebilirlik Merkezi tarafından kaynak kodları, algoritması ve tüm özellikleriyle nasıl çalıştığının incelenebildiğini hatırlattı. Ayrıca aynı hassasiyetin Facebook için gösterilmesi gerektiğini de vurguladı.

TikTok CEO’sunun açıklamasının tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

MSI reklamı
Devamını oku