Geçen yıl Kasım ayında LinkedIn, platformun her zaman sahip olması gereken bir özellik gibi görünen, LinkedIn’in ağ değerini profesyonel etkinliklerle birleştiren yeni bir etkinlik seçeneğini test etmeye başladı.
İlginizi çekebilir: Linkedin’e hikaye özelliği geldi
İçindekiler
LinkedIn etkinlikler neleri hedefliyor?
Pandeminin IRL işlevlerini kapatmasıyla birlikte platform, Mayıs ayında tüm kullanıcılara etkinlikler sunma seçeneğini verdi ve o zamandan beri platformda 200.000’den fazla etkinliğin listelenmesine ve yaklaşık 10 milyon dijital katılımcıya ulaşmasına neden oldu. Eklemelerle uygulama daha da gelişmeye devam ediyor.
Öncelikle, keşifte – Etkinliklerin tanıtımını artırmak için Linkedin, “Ağım” sekmesine yeni kişiselleştirilmiş etkinlik önerileri eklerken, aynı zamanda kullanıcılara yeni bir haftalık Etkinlikler özeti e-postası göndermeye başlayacak.
“Şimdiye kadar,” Ağım “sekmesinde bulunan öneriler sayesinde etkinlik katılımcılarında +% 40 artış olduğunu gördük.”
LinkedIn, 2015 yılında, kullanıcılar tarafından çok fazla mail almaktan şikayet gelmesinin ardından e-posta bildirimlerini önemli ölçüde azalttı. Buna ek olarak, LinkedIn artık yeni bir etkinlik eklediğinizde şirket sayfası takipçilerinize otomatik bildirimler gönderecek. Fakat, tüm sayfa takipçilerinize gönderilmeyip, yalnızca LinkedIn’in “ilgi alanları dahil olmak üzere çeşitli kriterlere göre katılma olasılığı en yüksek olanlar” olarak belirlediği kişilere gönderilecek. LinkedIn ayrıca, uygulama üzerinden etkinlik düzenleyen işletmelerden, katılımcıları izlemek ve ilgi alanlarını kaydedenler hakkında veri toplamak için daha fazla seçeneğe sahip olmak istediklerini duyurdu. Bu cephede, LinkedIn artık işletmelerin etkinlikleri için kayıt formları oluşturmasına da olanak tanıyacak, böylece kaydolan kişilerin adlarını ve e-postalarını toplayabilirsiniz.
Güncelleme ne gibi yararlar sağlıyor?
Ayrıca listeyi etkinlik sayfanızdan indirebilir ve onlara bir teşekkür e-postası gönderebilir, listeyi CRM’nize yükleyebilir veya satış ekiplerinizle paylaşabilirsiniz. Bu, sosyal yardım listelerinizi oluşturmak için LinkedIn etkinliklerini yürütmek için daha fazla teşvik sağlayacak önemli ve değerli bir eklenti. Ayrıca, bu ayrıntıları yeniden hedefleme çabalarınızda da kullanabileceksiniz. İçeriğinizle veya markanızla kimin ilgilendiğini öğrendikten sonra, önceki etkinlik kaydedenlerinizi yeniden hedefleyerek sohbete devam edebilir ve potansiyel müşterileri besleyebilirsiniz. Tek yapmanız gereken, Campaign Manager’da herhangi birine LCV gönderenleri temel alan özel bir hedef kitle oluşturmak olacak.