Sosyal medya

İnternet

LinkedIn 2020’de 10 milyon kişinin yeni beceri kazanmasına yardımcı oldu

COVID-19 salgını LinkedIn’in gelişiminde çok önemli bir rol oynadı. Milyonları işsiz bırakan ve milyonlarca insanı çeşitli şekillerde etkileyen olan küresel salgın, çevrimiçi eğitim, dijital bağlantı, yeni çalışma yaklaşımları vb. için de yeni fırsatlar yarattı. Artan ihtiyacı kolaylaştırmak ve katılımı en üst düzeye çıkarmak için, LinkedIn iş arayanlar ve yaptıkları işte bir sonraki adımı atmak isteyen profesyoneller arasında en çok tercih edilen platform oldu.

İlginizi çekebilir:LinkedIn ‘e hikaye özelliği geldi

reklam
MSI reklamı

LinkedIn 2020’de neler kazandı?

Pandemiden önce de LinkedIn, profesyonel bağlantı için en çok tercih edilen platform idi ancak pandemi sırasında, kullanıcıların hızla gelişen fırsatlarla aynı hizaya gelmelerini sağlayan temel becerileri edinmeleri için dijital eğitim araçlarının kalite düzeyini ve değerini arttırmasıyla 2020‘de daha fazla ilgi gördü. Bu hafta platform, bu çabalar hakkında bir güncelleme yaptı ve 10 milyon kişinin pandemi sırasında LinkedIn Learning, Microsoft’un eğitim araçları ve GitHub aracılığıyla yeni beceriler öğrendiğini bildirdi.

LinkedIn CEO’su Ryan Roslansky‘ye göre: “231 ülke ve bölgeden insanlar, Haziran ayında başladığımızdan bu yana fırsat.linkedin.com adresindeki programımıza başvurdu. ABD, Hindistan, İngiltere, Fransa ve Kanada’dan çok sayıda insan görüyoruz. En popüler kurslarımızdan bazıları yazılım geliştirme, müşteri hizmetleri ve veri analistleri rolleri hakkında oldu.” 706 milyondan fazla profesyonelin, 55 milyondan fazla şirketin, 11 milyon iş ilanının ve daha fazlasının becerilerini ve kariyer gelişimlerini haritalayabildiği Ekonomik Grafiğini kullanarak LinkedIn, önemli fırsat alanlarını belirlemek için iyi bir konumda. Belirtildiği gibi, muhtemelen platformun uygulama içi rekor katılım ve etkileşim seviyelerini geliştirmeye devam ettiğini ve çeşitli açılardan temel bir İK aracı olarak potansiyelini en üst düzeye çıkardığını gözlemleyeceğiz.

Ayrıca, platformu daha  profesyonel hale getirmek için daha fazla pazarlama ve sosyal yardım kampanyalarının ilerlemesine şahit olacağız. Bu hızla gelişmeye devam eden latformu uzun süreli stratejilerinize eklemek ve gelişmeleri takip etmeniz iş ağınız açısından son derece faydalı olabilir.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

İklim değişikliği, interneti de etkiliyor!

İklim değişikliği, interneti de etkiliyor!

İnternet kendi ölümüne neden oluyor. Her kod satırı çalıştırılmak için elektriğe ihtiyaç duyuyor ve bu elektriğin çoğu kirli fosil yakıtlardan geliyor. Ve fosil yakıtlı enerji santrallerinden gelen her karbondioksit püskürmesi interneti mahvolmaya bir adım daha yaklaştırıyor.


İlginizi çekebilir: Facebook bilgi merkezi, iklim değişikliğinin üzerinde durmaya karar verdi

reklam
MSI reklamı

İklim değişikliği interneti nasıl etkiliyor?

Akıllı telefonların yükselişi, her zamankinden daha fazla bilgiyi parmaklarımızın ucuna getirirken, web sitelerinin artan karmaşıklığı, bu bilgileri sunmak için daha fazla enerji gerektirdiği anlamına geliyor. İster Fortnite ister YouTube olsun, internetin artan karbon ayak izi büyük bir sorun. Bir 2019 raporu, dijital teknoloji üretiminin ve kullanımının, küresel havacılık emisyonlarından daha fazla olarak, tüm dünyadaki karbon emisyonlarının % 4′ünü oluşturduğunu savundu. Enerji talebi yılda % 9 artarak interneti iklim krizinin ön saflarına yerleştiriyor.

İklim değişikliği, interneti de etkiliyor!

Bu berbat bir durum, çünkü görünüşe göre pek çok internet altyapısı ön saflarda. İnternetin gerçekleşmesini sağlayan fiber optik kabloların ve düğümlerin çoğu deniz seviyesinde bulunuyor. 2018‘de yayınlanan araştırma, önümüzdeki 15 yıl içinde deniz seviyesindeki yükselişin kalıcı olarak 4.067 mil lifi sular altında bırakabileceğini ve 1.101 merkezin yalnızca ABD’de sular altında kalabileceğini gösteriyor.

Yoksulların ve ihmal edilenlerin yaşadığı sınırlara bakarsanız, iklim değişikliğinin internet erişimini nasıl daha da eşitsiz hale getireceğinin erken bir versiyonunu görebilirsiniz. Xiaowei Wang, Çin’in kırsal kesimlerinde bunun olduğunu zaten görüyor. “Çin, internet üzerinde devasa bir devlet kontrolüne sahip ve kimin bir web sitesi kuracağına dair çok sıkı kısıtlamalar mevcut” diyor. Hükümet karşıtı bir alt kültür internetin nasıl daha az kirletileceğini ve iklim değişikliği karşısında nasıl korunacağını anlamak için, araştırmalar yapılıyor.

Devamını oku

Haber

Disney Plus, ırkçı filmlere yönelik uyarıları dikkate aldı

Disney Plus, ırkçı filmlere yönelik uyarıları dikkate aldı

Disney Plus piyasaya sürüldüğünde, eski, daha iyi, ırkçı içeriğinin bazılarına eklenen ve modası geçmiş olduğunu belirten belirsiz bir uyarı geldi. Son zamanlarda, bu uyarı çok daha belirginleşti.


İlginizi çekebilir: Disney, “stratejik bir yeniden yapılandırma” duyurdu

reklam
MSI reklamı

Disney Plus uyarılar hakkında ne yapacak?

NPR’nin işaret ettiği gibi Disney, kısa süre önce Disney Plus‘taki akış içeriğinden önce görünen bilgilendirme mesajını değiştirerek mesajı güçlendirdi ve detaylandırdı. Mesaj artık ne tür içeriğe atıfta bulunulduğuna dair çok daha spesifik ve daha fazla bilgi içeren bir Disney web sitesine bağlantı içeriyor. Irkçı olduğu düşünülen içerikler şu mesajla başlıyor: “Bu program, insanların veya kültürlerin olumsuz tasvirlerini ve / veya kötü muameleyi içerir. Bu klişeler o zamanlar yanlıştı ve şimdi de yanlış. Bu içeriği kaldırmak yerine, zararlı etkisini kabul etmek, ondan ders almak ve birlikte daha kapsayıcı bir gelecek yaratmak için sohbet başlatmak istiyoruz. Disney, dünyadaki insan deneyiminin zengin çeşitliliğini yansıtan ilham verici ve istek uyandıran temalara sahip hikayeler yaratmaya kararlı.”

Bağlantılı web sitesi, Disney’in “hepimizi etkileyen tarih hakkında konuşmayı ve açık diyaloğu ateşlemek” amacıyla, içerik hakkında daha fazla bilgi içeriyor. Sayfada tüm eski Disney filmleri için oldukça ilginç açıklamalar da yer alıyor. Örneğin Aristocats, Dumbo, Peter Pan ve Swiss Family Robinson filmleri hakkında kültürel problemleri ve ırkçı yaklaşımları belirten açıklamalar ve detaylandırmalar mevcut. İşte Disney’in Dumbo’nun ırkçı içeriğiyle ilgili kendi açıklaması; “Dumbo’daki grubun lideri, Güney Amerika’da ırk ayrımcılığını destekleyen yasaların adını paylaşan Jim Crow’dur. “The Song of the Roustabout” filminde meçhul Siyah işçiler, “Maaşımızı aldığımızda, paramızı ve her şeyi çöpe atarız” gibi saldırgan şarkı sözlerini içeriyor.”

Yeni özellik, tavsiye listelerini tekrar güncelleyecek önemli içerikler getiriyor. Orijinal içerik tanıtım mesajlarından çok daha farklı yeni mesajlar Disney’in kültürel olaylara duyarsız kalmadığını gösteriyor.

Devamını oku

Haber

Facebook, Oculus Quest 2 VR başlığını piyasaya sürüyor

Facebook, Oculus Quest 2 VR başlığını piyasaya sürüyor

COVID-19 karantinaları sırasında sanal gerçekliğe olan ilgi, alternatif eğlence kaynakları arayan insanlarla birlikte artıyor. Bunu ikram eden Facebook, geçtiğimiz ay yeni bir Oculus VR başlığını yakında piyasaya süreceğini duyurdu – ve bugün, Oculus Quest 2 artık mağazalarda ve oculus.com üzerinden satışa sunuldu.


İlginizi çekebilir: Facebook, aşı karşıtı reklamlara savaş başlattı

reklam
MSI reklamı

Facebook, Oculus Quest 2 özellikleri nedir?

Chemical Brothers “Galvanize” 2005 yılında çıktı, ancak yine de yankı uyandırıyor. Yeni kulaklık, tümü kablosuz bir VR biriminde olmak üzere iyileştirilmiş performans ve gelişmiş çözünürlüğe sahip. Oculus Quest‘in ilk sürümü, şirketin en çok satan VR başlığı oldu ve bir dizi yeni özellik ve araçla gelen Facebook, mevcut ilgiden yararlanmaya ve sanal ortamlarda daha fazla insanın etkileşime girmesini sağlamaya hevesli. Üstelik bu sadece oyunla ilgili değil – Facebook ayrıca Ağustos ayında yeni ‘Horizon‘ sosyal VR deneyiminin beta sürümünü duyurdu ve bu, insanların sanal dünyada etkileşime girmesi için bir platform sağlayacak.

Facebook, Oculus Quest 2 VR başlığını piyasaya sürüyor

Facebook ayrıca, uzaktan çalışmaya geçiş göz önüne alındığında, ilerleyen teknoloji için önemli bir satış noktası olabilecek sanal gerçeklik içindeki yeni İşyeri özellikleri üzerinde çalışıyor. Belirtildiği gibi, VR bu yıl ilgide önemli bir artış gördü. Bu da Facebook’un bir sonraki seviye VR araçlarına daha fazla odaklanmasını sağladı. Quest 2′nin gelişmiş sistemi bu konuda daha fazla fırsatı kolaylaştıracak. Facebook, VR’nin sosyal ağların geleceği olacağına inandığını zaten belirtti. Bu, bir sonraki dönemin başlangıcı olabilir ve bu, nihayetinde yeni pazarlama ve sosyal yardım fırsatlarını da içerecektir. Trendin önünde olmanızı sağlamak için şimdi dikkat etmeye değer olabilir.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler