Sosyal medya

Genel

LG MWC 2020 etkinliğine katılmayacak!

LG ve ZTE MWC 2020

Koronavirüs, ortaya çıktığı günden bu yana özellikle Çin’de hayatı pek çok yönden olumsuz etkilediği gibi teknoloji dünyasında da etkilerini hissettiriyor. Virüs endişeleri sebebiyle LG MWC 2020 etkinliğine katılmamaya karar verdiğini açıkladı.


İlginizi çekebilir: MWC 2020 fuarında tanıtılması beklenilen telefonlar


MWC 2020 etkinliğinin organizasyonunu üstlenen GSM Topluluğu (GSMA), yaptığı son açıklamada MWC kapsamında Koronavirüs’ün yayılmaması amaçlı birçok önlem alındığını ve fuarın planlandığı gibi gerçekleşeceğini belirtmişti.

LG MWC 2020

Bugün itibariyle LG tarafından konu ile ilgili önemli açıklamalar yayınlandı. Firma ay sonunda İspanya‘nın Barcelona kentinde yapılacak olan, dünyanın en büyük mobil teknolojiler fuarı MWC 2020 etkinliğine katılmayacağını açıkladı. Firma, aldığı karar ile ilgili yazılı açıklamayı www.lgnewsroom.com üzerinden yayınladı. Açıklamanın ana başlıklarında LG, Koronavirüs hakkındaki gelişmeleri ve Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından yapılan uyarıları yakından takip ettiklerini belirtti. Tüm çalışan, iş ortağı ve müşterilerinin uluslararası seyahatlerde gireceği risklere dikkat çeken firma, MWC 2020 etkinliğine katılmayacaklarını bildirdi. Açıklamanın devamında ise yeni LG ürünlerinin, MWC sonrasında düzenlenecek ayrı bir etkinlikte tanıtılacağı belirtildi.

Teknoloji sever, mühendis, yazar.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Oppo, AnTuTu performans tablosunda mart ayının birincisi oldu!

Yazan:

Oppo

Oppo akıllı telefon dünyasını sarsmaya devam ediyor. Firmanın en yeni cihazları, Find X2 Pro ve Reno 3 kendi sınıflarında mart ayının AnTuTu performans birincileri oldular.


İlginizi çekebilir; Oppo A12, tasarım ve özellikleri sızdırıldı!


Mart ayının en yüksek puan toplayan iki cihazı da Oppo!

AnTuTu, her ay sonu olduğu gibi mart sonunda da performans tablosunu kullanıcılara duyurdu. Cihazlara uygulanan bazı testler üzerinden elde edilen puanlamalarla yapılan tablolarda Oppo rüzgarı esti diyebiliriz. Oppo Find X2 Pro ve Oppo Reno 3 kendi sınıflarında birinci olarak rakiplerine göz dağı verdi. Amiral gemisi yarışında artık Snapdragon 865‘li cihazları görmeye başladığımız şu dönemler de, Oppo Find X2 Pro 600 bin puan barajını geçerek hem bu anlamda bunu başaran ilk cihaz oldu hem de ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha yineledi. Oppo Find X2 Pro‘yu sırasıyla Xiaomi Mi 10 Pro ve Oppo Find X2 izledi. İşin orta segment kısmına geldiğimizde ise Oppo Reno 3, rakiplerinden daha yüksek skor alarak 400 bin barajını geçti ve rekabette ki yerini sağlamlaştırdı. Aynı şekilde Oppo Reno 3 cihazını ise, vivo X30 ve Redmi K30 takip etti.

Oppo Find X2 Pro

Amiral gemisi telefon olarak karşımıza çıkan Oppo Find X2 Pro gücünü Snapdragon 865 işlemcisinden almakta. 12 GB RAM ve 256/512 GB depolama seçenekleri ile gelen cihaz, 6.7 inç delikli ekran ile kullanıcıları karşılıyor. Arka tarafta üç kamera bulunan cihaz iki adet 48 MP‘lik kamera (bunlardan biri ana kamera bir diğeri 120 derecelik geniş açı kamerası) ve bir adet 13 MP‘lik telefoto lens ile gelmekte. Fiyatı da kendisi gibi şaşalı olan cihaz 1300 dolarlık bir etiketle satışa çıktı.

Oppo Reno 3

Oppo Find X2 Pro cihazına göre orta segmen rekabet için geliştirilen Oppo Reno 3 ise gücünü, MediaTek Dimensity 1000L‘den almakta. 8/12 GB RAM ve 128 GB depolama seçenekleriyle gelen cihazın damla çentik tasarımına sahip bir ekranı bulunmakta. Arka tarafta ise dört kamera bulunan cihazda kameralar sırasıyla, 64 MP‘lik ana kamera, 8 MP‘lik geniş açı, 2 MP‘lik derinlik ve yine 2 MP‘lik makro çekim kamerası olarak belirlenmiş. Cihaz 500 dolarlık bir fiyat etiketine sahip olmakta

Devamını oku

Genel

2021 VW Tiguan’ın hibrit GTE versiyonu test edilirken görüntülendi!

Bu haftanın başlarında Volkswagen, makyajlı Tiguan’ın plug-in hibrit versiyonunun geleceğini doğruladı. Kamuflajlı olarak test edilen araç, casus kameralara yakalandı.


İlginizi çekebilir: Elektrikli crossover 2021 VW ID.4 test edilirken görüntülendi!


Aracın, Passat ve Golf‘ün elektrikli versiyonlarından da aşina olduğumuz eki alarak,”Tiguan GTE” olarak adlandırılması bekleniyor. Tiguan ailesinin diğer üyelerine kıyasla farklı ön ve arka tamponlara sahip olacak aracın prototipinde, gizli egzoz boruları ve sol ön çamurluktaki şarj portu göze çarpıyor.

Sol ön çamurlukta yer alan şarj portu

Tiguan GTE’nin tahrik sistemi de dahil olmak üzere, 8. nesil Golf’ün plug-in hibrit versiyonu ile birçok ortak noktası bulunacak. Söz konusu hibrit Golf’te yer alan 150 beygir güç üreten 4 silindirli,1.4 litrelik turbolu motorun, 112 beygirlik elektrikli motor ile eşleştirildiği bir ünitenin, Tiguan GTE’de yer alması bekleniyor. Bu sistem toplamda 242 beygir güç, 400 Nm tork üretecek ve sadece altı ileri DSG şanzımanla alınabilecek.

13 kWh kapasiteli batarya taşıyan Golf GTE‘nin tamamen elektrikle sürüş mesafesi yaklaşık 60 km olarak biliniyor ve 130 km/s hıza kadar sıfır emisyonla gidebiliyor. Tiguan GTE’nin sahip olduğu ekstra hacimden ötürü, biraz daha büyük bataryaların araçta yer alması olası görünüyor.

Hibrit ünitenin kontrolleri ve alt menüleri haricinde, Tiguan’ın iç kısmındaki değişiklikler hakkında henüz bir bilgi yok. Fakat hibrit versiyona özel iç döşeme ve kaplama seçeneklerinin olma ihtimali bulunuyor.

Koronavirüs veya başka bir faktörden ötürü bir sorun yaşanmazsa, yılın ikinci yarısında tanıtılması bekleniyor.

Devamını oku

Genel

Makyajlı BMW 5-Serisi, dev böbrek modasına uymayacak!

2016 yılında yollara çıkan G30 kasa BMW 5-Serisi, ilk makyajı için test edilirken casus fotoğrafçılara yakalandı. Ayrıca plug-in hibrit bir versiyonu da görüntülendi.


İlginizi çekebilir: Google, salgın döneminde insanların hareketlerini analiz etti!


Alman üreticinin, makyajla birlikte ön taraftaki böbreklerin boyutunu, 7-Serisi’ndeki gibi devasa hale getirmesinden birçok kişi endişeliydi. Fakat görünüşe göre böbrekler aynı haliyle kalacak gibi.

Ön ve arka tamponların tasarımındaki yeniliklere uygun şekilde, ön ve arka farların da tasarımında güncellemeler mevcut. Çok fazla çeşitte olmaması beklenen birkaç yeni jant ve dış renk seçeneği dışında, aracın dış tasarımında fazla bir değişiklik olmaması bekleniyor.

Ayrıca casus fotoğraflarda da gözüktüğü üzere, 5-Serisi Touring prototipinde, sedan prototipinden farklı ön tampon tasarımına sahip. Bunun nedeni ise aracın yanlarında ve sol ön çamurluktaki fiş portunun üzerine yazan “Hibrit Test Aracı” ibaresinden anlaşılacağı üzere “plug-in hibrit” bir model olması.

BMW’nin şu anda satıştaki 5.30e iPerformance plug-in hibrit modeli, 4 silindirli 2.0 litrelik içten yanmalı üniteyi elektrik motoruyla destekleyerek 248 beygir güç ve 420 Nm tork sunuyor. Ayrıca 5.45e xDrive versiyonu ise, 7.45e modelindeki altı silindirli 388 beygirlik ünite ile alınabiliyor. Motor serisine ait diğer detaylar ise henüz bilinmiyor. Fakat BMW’nin CO2 emisyonunu daha da azaltmak adına, benzinli ünitelere parçacık filtreleri eklemesi bekleniyor.

Çamurluktaki gri detayın üzerinde yer alan şarj portu detayı ve “hibrit test aracı” yazısı

İç mekanda ise mevcut 5-Serisi‘nde yer alan en son teknolojiler yer alacak. Önceki sızıntılarda görüldüğü kadarıyla direksiyonda yeni düğmelerin yanı sıra yeni bilgi-eğlence sistemi ve daha büyük ekranlı dijital göstergelerin yer alması bekleniyor. İç mekandaki diğer kısımların ise büyük oranda aynı kalması bekleniyor.

Alman üretici, aracı görücüye çıkardığında makyajlı 5-Serisi hakkında daha çok bilgiye ulaşacağız. Eğer Koronavirüs planları etkilemezse, birkaç ay içinde aracın tanıtımı yapılabilir.

Devamını oku