Sosyal medya

Haber

Kaçınılmaz son: Whatsapp reklamları, yeniden Facebook gündeminde

Whatsapp

Facebook geçen yıldan bu yana, Whatsapp üzerinde reklam göstermenin yollarını arıyor. Geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan haberlerde ise, Facebook’un bu kararından vazgeçtiğini ve Whatsapp’a reklam eklemek konusunda çalışan ekibi dağıttığını duymuştuk ve akabinde bu konuda geliştirilen kod platformdan kaldırılmıştı.

İlginizi çekebilir: Apple cihazların tek mesajla çökmesine neden olan kodlar keşfedildi!

reklam
MSI reklamı

Ancak yeni raporlara göre, firma reklamları yeniden şirket gündemine getirdi. Ek olarak özelliğinin, kullanıcıların Facebook veritabanına göre kişiselleştirilmiş reklamlar sunacağı iddia edildi. Mevcut reklam haberleri çıkmadan önce, Facebook’un, Whatsapp ve Messenger’la ortak tek bir uygulamada birleşmesi planlanıyordu. Düşünüldüğünde, bu ortak uygulama söz konusu olmasa bile Facebook, insanları eşleştirmek için telefon numaralarını kullanacak gibi görünüyor.

whatsapp reklamları whatsapp reklam facebook

Ortak bilgi havuzuna bağlı olarak firma, size üç platformda da ilgi alanlarını hedefleyen reklamlar gösterecek. İlk aşamada reklamların, hikayeler kısmına entegre edileceği ve çok zaman geçmeden sohbet aralarına dahil edileceği iddia ediliyor. Bu aşamada Facebook ve Messenger kullanmayan bireyler için reklamların hangi verilere dayanarak sağlanacağı ise belirsizliğini koruyor.

Her şeye rağmen özellik, Whatsapp için yakın zamanda duyurulacak gibi görünmüyor ve firma kesin bir tarih sunmuyor. The Information’a göre, bu üç platformun birleşmesi ve altyapı entegresi için ciddi süreler gerekiyor, yani Facebook böyle bir adım atmaya karar verirse entegre aylar sürebilir. Hatta Whatsapp’ın uçtan uca şifreleme kullandığını da düşünürsek, Facebook bu yüzden kararından vazgeçebilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle

Oyun ve teknoloji tutkunu, sıkı bir stream sever

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Donanım

Fabrika çıkışı overclocklu bazı RTX 3080’lerdeki donmaların nedeni kapasitör kaynaklı!

Ünlü grafik kartı üreticilerinden EVGA, fabrika çıkışı overclocklu bazı Nvidia RTX 3080‘lerin yaşadığı donma sorunlarının kapasitör kaynaklı olduğu doğruladı.

İlginizi çekebilir: Google Meet, 60 dakika sınırı getiriyor

reklam
MSI reklamı

EVGA, grafik kartlarını kalite-kontrol aşamasından geçirirken 6 kapasitörlü konfigürasyonun tüm testleri aşamadığını farkettiklerini açıkladı. Daha sonra bu kapasitörlerin POSCAPS isimli kapasitörlerle değiştirildiğini ve sorunun çözüldüğünü belirtti. EVGA‘in FTW3 serisi RTX 3080‘lerinin piyasaya geç sürülme nedeninin de bu durum olduğunun altı çizildi.

RTX 3080 geçtiğimiz günlerde çıkış yapmış ve kısa süre içinde özellikle fabrika çıkışı overclocklu kartların sorunlarından forumlarda bolca bahsedilmişti. Kullanıcılar bu sorunları ancak kartların saat hızlarını düşürerek çözebilmişti. EVGA’in bu sorunların kaynağının kapasitörler olduğunu açıklamasına rağmen Tom’s Hardware, sorunun kapasitör dışında bir etken kaynaklı olabileceği konusunda ısrarcı. Çok yüksek güç tüketimine sahip olan yeni kartlar için yazılımlar da henüz ilk aşamada olduğundan şuan için sorunun gerçek kaynağını bilmek zor gözüküyor. Kartlar için daha stabil çalışma olanağı sağlayacak sürücüler sonrası bu konu da aydınlığa kavuşacak gibi gözüküyor…

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

Genel

Google Meet, 60 dakika sınırı getiriyor

Yazan:

Google Meet

COVID-19 salgınıyla birlikte popülerleşen video konferans platformlarının başında gelen Google Meet, bu yılın başında yaptığı açıklamada, bireysel kullanıcılar için ücretsiz ve herhangi bir zaman kısıtlaması bulunmayan video konferanslar gerçekleştirebilme fırsatı sunmuştu.


İlginizi çekebilir: Google Duo ile ekran paylaşma özelliği tekrar aktif edildi

reklam
MSI reklamı

Google Meet kullanıcıları için kötü haber

Nisan ayında açıklama yapan şirket, 30 Eylül 2020 tarihine kadar tüm kullanıcılara ücretsiz hizmet verileceğini duyurmuştu. Şirket bu konudaki sözünü tutsa da; 30 Eylül tarihi itibarıyla, uygulamanın ücretsiz versiyonunu kullananlar, 60 dakikadan uzun video konferanslar gerçekleştiremeyecekler. Google hesabı olan herkes, Google Meet platformu üzerinden 100 kişinin katılabildiği ve herhangi bir zaman kısıtlaması bulunmayan video konferanslar gerçekleştirebiliyordu.

Google Meet

Benzer bir uygulama G Suite için de uygulanacak

Yine 30 Eylül tarihi itibarıyla, G Suite ve G Suite for Education kullanıcıları için de çeşitli kısıtlamalar getirilecek. 250 kişinin katılabildiği, tek bir domain (alan adı) ile 100 bin katılımcıya kadar hizmet verebilen, toplantı kayıtlarını Google Drive’a yedekleyen sistem de kullanımdan kaldırılacak. Bu özellikler pandemi öncesi yalnızca kurumsal G Suite müşterileri tarafından kullanılabiliyordu. Hizmetin aylık ücreti ise kişi başı 25 dolar.

G Suite

Google Meet kullanıcıları zamanı verimli kullanmak durumunda

COVID-19 salgınıyla birlikte devasa bir kullanıcı kitlesine sahip olan video konferans platformu Zoom’un en büyük rakibi olan Google Meets, Nisan 2020’de 100 milyon günlük kullanıcı sayısına ulaştığını açıklamıştı. Platformu ücretsiz olarak kullanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar, görüşmelerini 60 dakikadan kısa tutmak durumunda kalacaklar.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

Genel

Hyundai’nin 799 beygirlik elektrikli prototipi RM20e tanıtıldı!

Hyundai‘nin elektrikli yarış otomobili prototipi olan RM20e, Pekin Otomobil Fuarı‘nda tanıtıldı. Hyundai N departmanının performansa dair vizyonunu vurgulamak için yapılan bu araç, Veloster N modelini temel alıyor.


İlginizi çekebilir: Polestar Precept konsepti, seri üretime geçecek!

reklam
MSI reklamı

Adeta bir “haddeleme mühendisliği laboratuvarı” olarak tanıtılan prototip, pist odaklı bir tasarıma sahip. Araçta önde 19 inç, arkada 20 inç boyutlarında dövme jantların yer aldığı genişletilmiş çamurluklar ve karbon fiber ön splitter yer alıyor. Ayrıca geniş bir arka kanat ve büyük havalandırma ızgaralarına sahip arka tamponda büyük bir difüzör de RM20e’de bulunuyor.

Hyundai, RM20e’nin iç mekanın detaylarına fazla girmedi. Fakat dijital bir gösterge paneli, Veloster N TCR‘den alınma bir direksiyon ve altı noktalı kemerlere sahip Sabelt koltukların bulunduğunu görmek mümkün.

799 beygir güç ve 960 Nm tork değerlerine sahip elektrik motoru, RM20e’nin ortasında konumlandırılmış. 0-100 km/s hızlanmasını 3 saniyenin altında tamamlayan aracın, 9.88 saniyede 200 km/s hıza çıktığı açıklandı. Arkadan çekişli olan RM20e’nin maksimum hızının 250 km/s’yi aştığı söyleniyor.

Hyundai, aracın menzilinden bahsetmedi. Fakat 60 kWh pil paketi ve 800 V hızlı şarj özelliği detaylarını doğruladı. Ayrıca RM20e’nin geliştirilmesinde, yarış arabası benzeri performans sunulurken, günlük sürüş konforunda bir sessizliğin korunmasının hedeflendiği belirtildi.

Hyundai Motor Grubu‘nun Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olan Thoman Schemera, “RM20e prototipi, Hyundai’nin performans markası N’in gelecekteki elektrikli girişimlerini işaret ediyor. Bu prototip ile N markasının, prestijli süper otomobil seviyesinde bir performans seviyesine taşındı. RM20e ile elektrikli bir modelle bile N markasının sürüş heyecanından bir şey kaybetmediği kanıtlandı.” dedi.

Kaynak: Carscoops

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

HWP COIN’den Haberler

Donate

© EMY Medya. Kaynak gösterilerek ve bağlantı verilerek dijital ortamda alıntı yapılabilir.

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost tarafından verilmektedir.

LimonHost logosu