İşTurkcell reklamı

Bu yazıda neler var?

  • Instagram Müşteri Hizmetleri neler sağlıyor?

Haftanın Seçkisi

samsung

Samsung Galaxy S25 Edge ELİMİZDE! | 5.8 mm kalınlık ve dahası!

13 Mayıs 2025
samsung güncelleme desteği biten cihazlar galaxy a14

Samsung güncelleme desteği biten telefonlar listesi güncellendi (Mayıs 2025)

12 Mayıs 2025
samsung one ui 8 nasıl olacak ne zaman çıkacak one ui 8 beta ne zaman

One UI 8 Beta ne zaman çıkacak? İşte One UI 8 alacak telefonlar!

9 Mayıs 2025
dijital platform

DİJİTAL PLATFORM FİYATLARI NE OLDU? | Dijital Kölelik #7

15 Mayıs 2025
amazon prime gaming

Amazon Prime Gaming Mayıs 2025 oyunları belli oldu! Hangi oyunlar ücretsiz?

10 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Instagram DM, müşteri hizmetleri sohbeti ekliyor

Yazı: Bahar Vatansever
20 Ekim 2020
Kategori: Sosyal Medya
Okuma süresi: 2 dakika
Instagram DM'lerine müşteri hizmetleri sohbetleri geliyor

Facebook, Messenger API‘ye Instagram’da destek ekliyor. Bu, markaların ve işletmelerin Instagram mesajlarını üçüncü taraf uygulamalar aracılığıyla işlemesine izin verecek. İlk kez, canlı müşteri hizmetleri temsilcileriyle uygulama üzerinden aldıkları yaygın talepler veya sorular arasında bağlantı kurulabilecek.


İlginizi çekebilir: Snapchat ve Tiktok, Instagram’ı geride bıraktı


İçindekiler

  • Instagram Müşteri Hizmetleri neler sağlıyor?

Instagram Müşteri Hizmetleri neler sağlıyor?

Markalar, 2016‘dan beri Messenger üzerinden müşterilere yanıt verebiliyor. Facebook’un, hizmetlerinin mesajlaşma özelliklerini daha yakından birbirine bağladığı göz önüne alındığında, bu işlevleri Instagram’a da genişletmesi mantıklı geliyor. API, markaların Mağazalar ve Hikayeler gibi Instagram’ın çeşitli yönlerinden gelen mesajları tek bir yerde işlemesine izin verecek. Ayrıca Instagram’ı müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerine entegre edebilecekler. Bu, örneğin, bir müşterinin sipariş geçmişini onlardan gelen mesajlarla birlikte görmelerine olanak tanıyor.

Instagram DM'lerine müşteri hizmetleri sohbetleri geliyor

Henüz her marka veya işletmeler bu araçları kullanmaya başlamadı. En son Messenger API’si şu anda kapalı beta sürümünde. Adidas, Amaro, Glossier, H&M, MagazineLuiza, Michael Kors, Nars, Sephora ve TechStyle Fashion Group bunu deneyen markalar arasında yer alıyor. Facebook, API basit sorular için otomatik yanıtlar içerirken, tüm deneyimler için canlı destek gerektirdiğini de belirtti.

Bahar Vatansever

Bahar Vatansever

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya