Haftanın Seçkisi

PlayStation Store Days of Play indirimleri fiyatı düşen oyunlar

PlayStation Store Days of Play indirimleri başladı! İşte fiyatı düşen oyunlar!

5 Haziran 2025
macos tahoe macos 26 ismi macos 26 tahoe

macOS 26 ismi ne olacak? İşte yeni macOS güncellemesi!

2 Haziran 2025
samsung google gemini samsung galaxy s26 perplexity

Galaxy S26 serisi Gemini yerine Perplexity yapay zekası ile gelebilir!

2 Haziran 2025
REDMAGIC

REDMAGIC 10 Air İnceleme | Hem Oyuncu, Hem Zarif, Hem Çok Güçlü!

2 Haziran 2025
türkiye'de en çok satılan araçlar türkiye en çok satan araç markaları

Türkiye’de en çok satılan otomobiller neler? İşte Mayıs 2025 en çok satan araçlar

3 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

DAL-e Hyundai müşteri hizmetleri robotu tanıtıldı

Yazı: Çağlar Ayhan
26 Ocak 2021
Kategori: Haber, Yapay Zeka
Okuma süresi: 2 dakika
Dal-e

Hyundai Motor Group tarafından, insanlarla bağımsız olarak iletişim kurabilen bir müşteri hizmetleri robotu olan DAL-e tanıtıldı.


İlginizi çekebilir:Yapmayı düşündüğünüz el hareketini algılayan giyilebilir cihaz


 

Hyundai, müşteri hizmetleri robot DAL-e'yi piyasaya sürdü

İçindekiler

  • Hyundai müşteri hizmetleri robotunu tanıttı
  • DAL-e kompakt tasarımı

Hyundai müşteri hizmetleri robotunu tanıttı

Otomatik müşteri hizmetlerinin geleceğine öncülük etmek için tasarlanan DAL-e, yüz tanıma için yapay zeka teknolojilerini kullanıyor. Ayrıca gelişmiş bir dil algılama platformu kullanan robot otomatik bir iletişim sistemine sahip.

DAL-e, otomatik müşteri hizmetleri sunabilen yeni nesil bir hizmet platformudur. Hyundai Motor Group’un Başkan Yardımcısı ve Robotik Laboratuvarı Başkanı Dong Jin Hyun, ”DAL-e’yi, her an otomatik müşteri hizmetleri sunabilen yeni nesil bir hizmet platformu olarak tanımlıyoruz. Müşteriler ile geleneksel robotlardan daha samimi ve kişisel bir şekilde iletişim kurabilecek bir platform tasarladık. Amacımız, bu projemizin müşterimiz ile sorunsuz ve eğlenceli bir iletişim kurmasını sağlamak ve onlara değerli hizmetler sunmaktır.” açıklamasını yaptı. DAL-e, dört tekerlekli yapısıyla çevrede serbestçe hareket edebiliyor ve müşterilere belirlenen noktalara kadar eşlik edebiliyor. Ayrıca mekan içerisindeki geniş bir ekrana kablosuz olarak bağlanarak araçları,ürünleri ve teknolojileri anlatmak, ziyaretçileri onunla fotoğraf çekmeye çağırmak, hareketli kollarını kullanarak jestli geri bildirimlerde bulunmak gibi eğlenceli bilgiler de sağlayabiliyor.

 

DAL-e kompakt tasarımı

1.160 X 600 X 600 mm ölçülere sahip olan robot 80 kg ağırlığında. Robot piyasadaki diğer müşteri hizmetleri robotlarına kıyasla daha hafif olmasıyla ön plana çıkıyor.

 

Öğrenme yeteneklerine sahip akıllı robot süpürge modellerini Hepsiburada‘dan incelemek için tıklayınız!

Çağlar Ayhan

Çağlar Ayhan

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya