Hyundai Motor Group tarafından, insanlarla bağımsız olarak iletişim kurabilen bir müşteri hizmetleri robotu olan DAL-e tanıtıldı.
İlginizi çekebilir:Yapmayı düşündüğünüz el hareketini algılayan giyilebilir cihaz
İçindekiler
Hyundai müşteri hizmetleri robotunu tanıttı
Otomatik müşteri hizmetlerinin geleceğine öncülük etmek için tasarlanan DAL-e, yüz tanıma için yapay zeka teknolojilerini kullanıyor. Ayrıca gelişmiş bir dil algılama platformu kullanan robot otomatik bir iletişim sistemine sahip.
DAL-e, otomatik müşteri hizmetleri sunabilen yeni nesil bir hizmet platformudur. Hyundai Motor Group’un Başkan Yardımcısı ve Robotik Laboratuvarı Başkanı Dong Jin Hyun, ”DAL-e’yi, her an otomatik müşteri hizmetleri sunabilen yeni nesil bir hizmet platformu olarak tanımlıyoruz. Müşteriler ile geleneksel robotlardan daha samimi ve kişisel bir şekilde iletişim kurabilecek bir platform tasarladık. Amacımız, bu projemizin müşterimiz ile sorunsuz ve eğlenceli bir iletişim kurmasını sağlamak ve onlara değerli hizmetler sunmaktır.” açıklamasını yaptı. DAL-e, dört tekerlekli yapısıyla çevrede serbestçe hareket edebiliyor ve müşterilere belirlenen noktalara kadar eşlik edebiliyor. Ayrıca mekan içerisindeki geniş bir ekrana kablosuz olarak bağlanarak araçları,ürünleri ve teknolojileri anlatmak, ziyaretçileri onunla fotoğraf çekmeye çağırmak, hareketli kollarını kullanarak jestli geri bildirimlerde bulunmak gibi eğlenceli bilgiler de sağlayabiliyor.
DAL-e kompakt tasarımı
1.160 X 600 X 600 mm ölçülere sahip olan robot 80 kg ağırlığında. Robot piyasadaki diğer müşteri hizmetleri robotlarına kıyasla daha hafif olmasıyla ön plana çıkıyor.
Öğrenme yeteneklerine sahip akıllı robot süpürge modellerini Hepsiburada‘dan incelemek için tıklayınız!