Kısa bir süre önce Huawei’den ayrılan Honor markasının CEO’su Zhao Ming, şirketin akıllı telefon serüvenine devam etmekte kararlı olduğunu söyledi. Önümüzdeki yıllarda piyasaya sürecekleri amiral gemisi akıllı telefon serileri hakkında bilgi vermeyen Zhao Ming, kullanıcı deneyimine yatırım yapacaklarının altını çizdi.
İlginizi çekebilir: En sağlam ve en uzun pil ömrü vadeden akıllı saat: Honor Watch GS Pro
İçindekiler
Honor CEO’sundan sevindiren açıklama!
Geçtiğimiz günlerde Huawei tarafından Zhixin New Information Technology Co.Ltd firmasına satışı resmen gerçekleştirilen Honor, satışın ardından Huawei’den bağımsız hale gelmiş oldu. Çinli teknoloji devi Huawei’nin girişimleriyle 2013 yılında kurulan Honor, şu anda tam yedinci yaşını kutluyor. Markanın yedinci yaşının şerefine açıklama yapan Honor CEO’su ise, Honor’un gelecekteki planlarını açıkladı.
CEO’luk görevini yürüttüğü Honor’un yedinci yılı şerefine, Honor’un hayranlarıyla birlikte düzenlenen özel bir davette buluşan Zhao Ming, şirketin teknoloji dünyasındaki varlığını sürdürmeye devam edeceğini söyledi. Önümüzdeki yıl Huawei’den bağımsız olan ilk akıllı telefon serisini piyasaya süreceklerini ifade eden CEO Ming, “Dizüstü bilgisayar, tablet, modem/router, akıllı ekran ürünleri ve kulaklık gibi tüm IoT ürünlerini üretmeye devam edeceğiz.” açıklamasında bulundu.
Honor’dan Mate ve P serisi akıllı telefonlar geliyor!
Honor CEO’su Zhao Ming, fanlarıyla düzenlediği toplantıda verdiği demeçte Huawei’ye de küçük bir atıfta bulundu. Huawei’nin Mate ve P serisi akıllı telefonlarında kullandığı üst düzey özellikleri ve teknolojileri öven Ming, Honor markası adı altında Mate ve P serisi telefonlar piyasaya süreceklerini ifade etti. Kullanıcıların ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayan fiyat/performans ürünleri noktasında sürekli Huawei ve Honor’un rekabet içinde olduğunu da söyleyen Ming, bu rekabetinse geçmişte kaldığını vurguladı.
Ana şirketi Huawei’den resmen ayrılarak bağımsızlığına kavuşan Honor’un hedefinde, ana vatanının en büyük akıllı telefon üreticisi olmak var. Hatta öyle ki Zhao Ming, 2021’de 100 milyon adet ürün satmayı şimdiden kafasına koymuş durumda. Bakalım marka, tek başına bu hedeflerini gerçekleştirebilecek mi?