Sosyal medya

Diğer

Formula 1 Türkiye Grand Prix’ini izlemek günlük 30 TL olacak!

Formula 1’i Türkiye’de yapılmasını sağlayan Intercity, buıgün yaptığı açıklama ile minimum bilet fiyatlarının günlük 30 TL’den toplam 90 TL olacağını duyurdu!


İlginizi çekebilir; Formula 1 resmen 13-15 Kasım tarihlerinde Türkiye’de!

reklam
MSI reklamı

7 yıl aradan sonra İstanbul Park pistinde -Ferrari için geçerli olmasa da- Formula 1 tarihinin en hızlı araçlarının yarışını izleyeceğiz. Bu konunun resmen açıklanması ardından biraz önce Intercity İstanbul Park’da yapılan basın toplantısında konuşan Vural Ak, önemli bir bilgiyi paylaştı.

İstanbul Park’ta biletler günlük 30 TL!

Önemli bir haber paylaşacağını duyuran İntercity, yapılan toplantıda Formula 1’in pandemi süreci ile değişen takviminde yer almaktan gurur duyduklarını dile getirdiler. Vural Ak aynı zamanda önemli bir haber daha verdi. Bildiğiniz gibi yeni takvimde yarışlar pandemi nedeniyle seyircisiz yapılıyor. Ancak Mugello, Portekiz ve Rusya GP’leri bu yılın ilk seyircili yarışları olacak. Bu nedenle 200 bin kişilik ağırlama kapasitesi olan İstanbul Park da pandemi nedeniyle sosyal mesafe kuralları çerçevesinde seyicili olacağı belirtildi. %50 kapasite ile, yani 100 bin kişilik sınırlı sayıda bir izleme kapasitesi ile biletler haftaya satışa çıkacak.

Vural Ak bu haberin ardından büyük bir sürpriz yaparak yurt dışında 80-90 Euro’dan başlayan ve döviz kuru neticesinde çok pahalı olan biletlerde ciddi bir indirim yaptı. Intercity’nin 30. yılı nedeniyle günlük 30 TL’den yani toplam 90 TL’den başlayacak bilet fiyatları olacağı bilgisi paylaşıldı. Bu biletler açık alan biletleri olacak. Aynı zamanda tribünler ve VIP biletleri de bu fiyattan yüksek olsa da beklendiği kadar pahalı olmayacağı bilgisi verildi.

Formula 1 anlaşması 1 yıllık, devamı gelebilir

Merak edilen bir diğer konu olan Formula 1 Türkiye Grand Prix’inin sadece bu sene mi olma konusuna açıklığa kavuştu. Ak, anlaşmanın şu anda sadece bu sezon için olduğunu paylaştı. Tüm masrafların Intercity tarafından karşılandığı da belirtildi. Ancak bu yılki yarışın sorunsuz geçmesi halinde 2021 ve sonrası adına uzun dönem bir sözleşme yapılmasının da ihtimalinin büyük olduğu vurgulandı. Bunu sezon sonunda anlayacağız.

Biletler haftaya satışa çıkıyor!

Günlük 30TL, yani toplamda 90 TL’den başlayacak biletler, Vural Ak’ın belirttiği üzere haftaya satışa çıkacak. Açık alanda 90 TL’lik biletlerin sayısı belli olmazken, diğer bilet fiyatları da şu anda açıklanmadı. 13-15 Kasım 2020’de görüşmek üzere!

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Diğer

LinkedIn, iş arayanlara yardımcı olacak yeni araçlar ekliyor

LinkedIn, iş arayanlara yardımcı olacak yeni araçlar ekliyor

COVID-19 salgını büyük ekonomik etkilere ve birçok işten çıkarmaya neden oldu. İnsanların yeni fırsatları keşfetmek ve sonraki adımlarını belirlemek için LinkedIn’e giderek daha fazla başvurmaları da arttı. Sadece bu hafta, profesyonel sosyal ağ şu anda 722 milyona kadar üye olduğunu bildirdi. Platforma son birkaç aydır rekor düzeyde katılım görüldü. LinkedIn insanları yeni rollerle buluşturmaya yardımcı olacak benzersiz bir konuma geliyor ve bu hafta platform, iş arayanlara doğrudan uygulama içinde eğitim ve keşif konusunda yardımcı olacak bir dizi yeni araç duyurdu.


İlginizi çekebilir: LinkedIn etkinlik özelliklerini güncelliyor

reklam
MSI reklamı

LinkedIn yeni eklentiler neler içeriyor?

Eklentiler, LinkedIn Kariyer Gezgini adlı yeni bir araçtır ve sahip olduğunuz becerilere göre size potansiyel kariyer yollarını gösteriyor.  Platform tarafından açıklandığı gibi: “Bazen ileriye dönük net bir yol yoktur. Yeni Kariyer Gezgini aracımız, sahip olduğunuz becerileri binlerce iş unvanıyla eşleştirerek geçebileceğiniz ve düşünmemiş olabileceğiniz kariyerleri ortaya çıkarabilir. Explorer, ihtiyacınız olabilecek ek becerileri vurgulayacak. Ayrıca, bu işe zaten sahip olan veya bir giriş yapabilecek bağlantıları öne çıkaracağız. ”

ekliyor

Araç, profil verilerine dayalı ilgili çapraz eşleşmeler sağlamak için 36.000’den fazla kariyer becerisine ve 6.000 iş unvanına referans veriyor. Dolayısıyla, örneğin bir sosyal medya yöneticisi olarak görevinizden çıkarıldıysanız, araç size düşünebileceğiniz bir dizi yakından ilgili rolü ve oraya nasıl gidebileceğinizi gösterecektir. Gerçek insanların deneyimlerine ve profillerine dayalı kariyer ilerlemeleri hakkında aynı derinliği ve içgörüyü sağlayabilecek başka bir platform veya şirket yok. Sağlanan içgörüler, insanların kariyerlerini tam olarak nasıl geliştirdiklerini yansıtır ve bu, kendi iş aramanızda veya hatta sadece nerede durduğunuza ve becerilerinizin diğer rollerle nasıl ilişkili olduğuna dair bir bakış açısı elde etmek için çok değerli olabilir.

LinkedIn’in Kariyer Gezgini artık beta sürümünde, ek yerelleştirmeler ve geliştirmeler de yakında kullanıma sunulacak.  Buna ek olarak platform, talebin nerede arttığına dair en popüler trend becerileri hakkında yeni bir rapor yayınladı. LinkedIn verilerine göre şu anda en hızlı büyüyen beş beceri: Programlama, Dijital Pazarlama, Finansal Tahmin, Veri analizi ve Atik proje Yönetimi. LinkedIn, beceri odağını geliştirerek, kullanıcıların profillerinde daha fazla öğede yetkinliklerini sergileyebilmeleri için daha fazla Beceri Değerlendirmesi de ekledi.

Beceri Değerlendirmesi ne işe yarıyor?

LinkedIn Beceri Değerlendirmelerini tamamlayan ve rozetini profillerinde sergileyen adayların işe alınma olasılığı, tamamlamayanlara göre % 20’ye kadar daha fazla. Süreç, bilginizi belirli bir alanda test ediyor. Ardından kanıtlanmış anlayışınızı göstermek için size bir profil rozeti sağlıyor.

LinkedIn, iş arayanlara yardımcı olacak yeni araçlar ekliyor
LinkedIn ayrıca işverenlerin yeni bir rol için işe aldıklarını göstermelerini sağlayacak yeni bir profil çerçevesiyle daha fazla bağlantı seçeneği eklemek istiyor.

Devamını oku

Diğer

İhtiyaçlarınız için MediaMarkt indirim kampanyası başladı!

Yazan:

MediaMarkt, pek çok ihtiyaç ürünü için yeni indirim kampanyasını başladı. 23 – 26 Ekim tarihleri arasında hem MediaMarkt.com.tr hem de geniş MediaMarkt mağazlarında geçerli olacak kampanyada; akıllı telefondan televizyona, hoparlörden küçük ev aletlerine, kulaklıktan webcamlere birçok üründe indirim sunuluyor

Kampanyanın öne çıkan indirimleri neler?

reklam
MSI reklamı

MediaMarkt CLUB üyelerine özel iPhone 11 fırsatı!

Kampanya kapsamında ülkemizde en çok tercih edilen iPhone modellerinden olan iPhone 11 modeli için, MediaMarkt CLUB üyelerine özel 64 GB sürümü 7699 TL, 128 GB sürümü ise 8149 TL fiyatla listeleniyor. Ayrıca dileyen kullanıcılar yanında Airpods 2. Nesil ve Şarj Kutusuna 799 TL’ye sahip olabiliyor.

Samsung 139 Ekran Smart Ultra HD 4K LED TV

Samsung’un 55TU8000 kod adlı 4K LED TV modeli, kampanya kapsamında 5999 TL’ye listeleniyor. İnce çerçeveli ve oldukça şık bir tasarıma sahip model, akıllı TV özelliklerini de bünyesinde barındırıyor.

Huawei P Smart S 2020

Huawei’nin fiyat performans kategorisinde öne çıkan akıllı telefon serisi P Smart’ın yeni modellerinden S 2020, kampanya kapsamında 2899 TL’ye listeleniyor. Ayrıca müşteriler 10 ay faizsiz masrafsız taksit imkanından da faydalanarak bu akıllı telefonu satın alabiliyor.

Diğer indirimler neler?

MediaMarkt’ın yaptığı tüm indirimleri görüntüleyebilmek için bu linkte tıklayabilirsiniz.

Not: Bu içerik MediaMarkt desteğiyle hazırlanmıştır

Devamını oku

Diğer

Apple, bir kez daha en değerli marka seçildi!

Dünyanın saygın pazar araştırma şirketlerinden Interbrand, 2020 yılının en değerli markalarından oluşan “küresel marka değeri” sıralamasını yayınladı. Her yıl düzenli olarak güncellenen sıralamada Apple liderliği bir kez daha kaptırmazken, listeye yeni dahil olan markalar dikkat çekiyor.


İlginizi çekebilir: OnePlus Nord N10 tasarımı sızdırıldı

reklam
MSI reklamı

Dünyanın en değerli markaları açıklandı: Apple 8. kez lider!

Şu sıralar iPhone 12 serisi ile gündemde olan Apple, bu yıl %38’lik artışla marka değerini 323 milyon dolara yükseltti. 2013 yılından bu yana liderliği kimseye kaptırmayan marka, bu yıl da açık ara farkla en değerli marka olarak belirlendi. 200.6 milyon dolar marka değeriyle Amazon ikinciliği alırken, e-ticaret devi 2019’a göre %60 değerlenerek en çok büyüyen marka oldu. Yılın en değerli üçüncü markası ise %53 oranındaki artışla ve 166 milyon dolar marka değeriyle Microsoft seçildi.

Geçtiğimiz yılki listede ikinci sırada yer alan Google ise dramatik bir düşüş yaşayarak dördüncü sıraya geriledi. %1’lik değer kaybı yaşayan Google’ın marka değeri 165.4 milyon dolar seviyesine düştü. Marka değeri %2 artışla 62.2 milyon dolar seviyesinde olduğu belirtilen Samsung da bir basamak yükselişle kendisine beşinci sırada yer buldu. Listenin ilk 5 basamağının tamamını teknoloji devlerinin doldurması ise dikkat çekiyor.

Apple ve Samsung gibi markalar dışında teknoloji sektöründen listeye bu yıl dahil olan markalar da öne çıkıyor. İlk 100 listesine Instagram 19. sıradan giriş yaparken, YouTube ise 30. sırada yer aldı. COVID-19 salgınından dolayı büyük bir kullanıcı kitlesi kazanan Zoom da en değerli markalar listesine 100. sıradan dahil olmayı başardı. Listenin tamamını aşağıdaki görsel üzerinden inceleyebilirsiniz.

interbrand 2020 apple

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler