Sosyal medya

Haber

Facebook Portalı, Netflix ve Zoom destekleyen özellikler ekliyor

Facebook Portalı, Netflix ve Zoom destekleyen özellikler ekliyor
reklam

Facebook bu sabah, Netflix ve Zoom desteği de dahil olmak üzere, portal cihaz ailesine bir dizi yeni özellik ve hizmet getirdiğini duyurdu. Şirket ayrıca, yeni uzaktan kumandasındaki tek dokunuşlu düğmeler aracılığıyla Netflix ve diğer video akışı uygulamalarını başlatmanın daha kolay yollarını sunacak. Story Time özelliği aracılığıyla sunulan öykülerin seçimini genişletecek, AR efektlerini kullanmanın yeni yollarını ekleyecek.


İlginizi çekebilir: Facebook, 28 günlük ilişkilendirme modelini sonlandırıyor


Facebook portal yeniliği neleri içeriyor?

Evde TV’nizle çalışan medya cihazı Portal TV, bugün Amazon Prime Video, Showtime ve Sling TV gibi çeşitli akış hizmetlerine erişim sunuyor. Ancak şimdiye kadar en önemli yayın hizmetlerinden biri olan Netflix eksikti. Facebook, Netflix‘in artık Portal’ın satıldığı tüm ülkelerde Portal TV’ye sunulacağını söylüyor. Ayrıca Prime Video, Netflix ve kendi Facebook Watch gibi akış uygulamalarını başlatmak için tek dokunuşlu düğmeler içeren yeni bir uzaktan kumanda da tanıtacak. Bugünden itibaren yeni Portal TV cihazlarıyla birlikte gönderilecek ve önümüzdeki haftalarda mağazalarda satılacak. Bu güncellemelerin zamanlaması, Netflix hizmetini çeşitli platformlarda kullanılabilir hale getirmek için çalışırken, Netflix ile akıllı ekran entegrasyonları konusunda sektör genelinde görüşmelerin sürdüğünü gösteriyor.

Facebook Portalı, Netflix ve Zoom destekleyen özellikler ekliyor

reklam
Aorus reklamı

Netflix, dün gece geç saatlerde bir güncelleme yoluyla Portal TV ünitelerinde kullanıma sunulmaya başladı. Bu nedenle tüm Portal TV kullanıcılarının uygulamayı şu anda kullanıma sunması gerekiyor. Portal’ın artırılmış gerçeklik özellikleri de bir güncelleme alıyor. Kullanıcılar, Photo Booth’taki AR efektlerini seslerini kullanarak kontrol edebilecek. Kullanıcılar, “Hey Portal” komutunu kullanarak temalı kartlar gönderebilecek ve AR efektleriyle fotoğraf ve video çekebilecekler.

Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Konu dışı

Ticaret Bakanlığı, Influencerlar İçin Yeni Düzenleme Getirdi

influencer ticaret bakanlığı düzenleme
reklam

Sosyal medya platformlarının toplum içinde yaygınlaşması, “influencer” denilen yepyeni bir mesleği de ortaya çıkardı. Hatta şuanda farklı mecralarda o kadar çok influencer var ki, konuyla ilgili düzenlemeye gidilmesi kaçınılmaz bir hale geldi. Ticaret Bakanlığı tarafından yayınlanan yeni düzenlemeyle, artık influencerlar, yeni düzenlemelere tabi olacak.


İlginizi çekebilir: Türkiye’nin ilk influencer pazarlama akademisi açıldı


Influencer nedir? Nasıl influencer olunur?

Influencerlık, yani sosyal medya etkileyiciliği, belli konularda (bilirkişi olduğu varsayılan veya varsayılmayan!) kişilerin toplum ve hedef müşteri kitlesi üstündeki yönlendirme potansiyelinin reklam amaçlı kullanılması diyebiliriz. Sosyal medya kullanımının toplum içinde yaygınlaşması da, influencerlık mesleğinin daha da göz önünde olmasına sebep oldu.

influencer

reklam
Aorus reklamı

Influencer nasıl olunur sorusuna gelirsek de; aslında bunun kesin bir yolu veya yöntemi yok. Bazen ne kadar saçmaladığınız bazen de ne kadar saçmalamadığınıza göre, toplum tarafından takip edilen biri olmanız size influencerlığın kapısını açacaktır. Örneğin bir influencer olmak için milyonlarca kişi tarafından takip edilen biri olmanıza da gerek yok. Diyelim teknoloji alanında bilgili ve yetkin olduğuna inanılan birisiniz. Bu durumda, teknolojiyle ilgilenen ve tüketici elektroniği sektöründe bir satın alma gerçekleştirmek isteyen binlerce insan muhtemelen sizi takip ediyor olacaktır. Bu da, hedef kitlelerine hitap ettiğiniz için teknoloji firmalarının gözünde sizi bir influencer yapacaktır. Tabi ki teknoloji sektöründe bir influencer olmanız örneğin bir yoğurt markasının veya t-shirt mağazasının size sponsor olmasına engel değil. Öte yandan, teknolojiden hiç anlamayan biri olmanız da bir teknoloji şirketinin sizi influencer kategorisine dahil etmesine engel değil. Yani teknolojiden anlamayan bir insan olmanız, bir markanın yeni piyasaya sunduğu akıllı saatinin tanıtımında sizi reklam yüzü olarak kullanmayacağı anlamına gelmez.

Influencerların hayatımızdaki etkisi ne?

Influencerlarla ilgili yayınlanan yeni yönetmeliğe geçmeden önce, influencerlığın hayatımıza etkisini de konuşmamız gerek diye düşünüyorum. Sonuçta insanların tüketim alışkanlıkları ve satın alma kararlarını verirken yaşadıkları süreçler de değişiyor. Artık televizyonlarda görülen reklamlardan ziyade, sosyal medyada görülen reklamlar daha etkili olmaya başladı. Bu gibi reklamların birincil unsuru da influencerlar. Örneğin bir kulaklık satın almayı düşündüğünüzü hayal edin ve vakit geçirdiğiniz bütün sosyal medya mecralarında takip ettiğiniz insanların tam da o Çinli markanın yeni satışa çıkardığı kulaklığı kullanmaya başladığını hayal edin. Etkilenirdiniz değil mi? Sonuçta bu yeni çıkan kulaklık gerçekten güzel bir kulaklık olmasa bu kadar çok popüler insan bu kulaklığı kullanıyor olmazdı değil mi? Evet belki de bu durum size Çiftlik Bank veya Thodex gibi platformlara dahil olan insanları hatırlatmış olabilir; fakat konumuz bu değil tabi ki. Sonuç olarak bu kadar çok insanın, ekonomik olarak güçlü olan bu markanın ürünlerini sürekli olarak övdüğünü ve satın almanız gerektiğini telkin ettiğini düşünün. Bu durum, gerçekten kaliteli ürünün öne çıkmasını değil de, daha çok reklam yapan markanın ürününün öne çıkmasını sağlayacaktır. Belki de satın aldığınız o kulaklığın yarı fiyatına, çok daha iyi bir seçenek mevcuttur. Bütün bu olasılıklar her zaman için mevcut fakat bu sadece iyimser bir yaklaşım.

Negatif yaklaşacak olursak, influencerların toplum sağlığını tehdit ettiğini bile gördük. Örneğin influencer bir doktorun, “Türklere koronavirüs bulaşmıyor!” dediği günleri hatırlayın. Veya bazı ünlü isimlerin, Covid-19’a karşı geliştirilmiş sözde etkili olan bir ilacı topluma pazarlamaya çalıştıklarını da unutmamışsınızdır diye tahmin ediyoruz. İşte bütün bunların da önüne geçilmesi gerekiyor. Yeni düzenlemeyle, umarız artık bu gibi durumların önüne geçilebilir.

oytun erbaş

Sosyal medya influencerları için hazırlanan yeni düzenleme neler içeriyor?

Sosyal medya etkileyicisinin yükümlülüğü

MADDE 6 –  (1) Sosyal medya etkileyicisi:

  1. a) Henüz deneyiminin bulunmadığı bir mal veya hizmete ilişkin, tüketiciler nezdinde o mal veya hizmeti onaylayacak ya da deneyimlediği algısı yaratacak şekilde ticari reklam amacıyla paylaşımda bulunamaz.
  2. b) İlgili mevzuatına aykırı olacak şekilde bir mal veya hizmete ilişkin sağlık beyanında bulunamaz.
  3. c) Bir mal veya hizmete ilişkin nesnel, ölçülebilir, sayısal verilere dayanmayan ve ispatı mümkün olmayan bilimsel araştırma ve test sonuçları hakkında iddialarda bulunamaz.

ç) Doktor, diş hekimi, veteriner hekim ve eczacılar ile sağlık kuruluşları tarafından sunulan mal veya hizmetlere yönlendirmede bulunamaz, bu mal veya hizmetlerin tanıtımını yapamaz.

  1. d) Kendisine reklam veren tarafından hediye edilmiş bir mal veya hizmeti kendisinin satın aldığı izlenimi oluşturamaz.
  2. e) Bir mal veya hizmetin ticari reklamına ilişkin herhangi bir reklam verenden maddi kazanç ve/veya ücretsiz ya da indirimli mal veya hizmet gibi faydalar sağladığı süre boyunca kendisinin sadece bir tüketici olduğu izlenimi oluşturamaz.
  3. f) Herhangi bir malın ticari reklamında, efekt veya filtreleme uygulamalarını kullanması durumunda görüntünün filtrelendiğini açıkça belirtir.
  4. g) Sosyal medya aracılığıyla bir mal ve/veya hizmet hakkında iletişim kurmak için sistematik olarak sahte veya var olmayan kimlikleri toplu olarak oluşturamaz ve/veya kullanamaz.

Bu gördüğünüz maddeler, bütün sosyal medya platformları için genel anlamda geçerlidir.

Peki yeni düzenleme, Youtube gibi mecralardaki influencerlar için neleri kapsıyor

YouTube ve Instagram TV gibi video paylaşım mecralarında yapılan reklamlar ile canlı yayın niteliğinde olan paylaşımlarda, video içinde sürekli olarak veya videonun başlığında ya da açıklama kısmında veya ilgili reklamın geçeceği bölümün başında tüketicileri “daha fazla oku” gibi bir alanı tıklamak zorunda bırakmadan yazılı ve sözlü olarak aşağıda belirtilen açıklamalardan en az birine yer verilir:

  1. “Bu video [reklam veren] reklamlarını içermektedir.”
  2. “Bu video, [reklam veren] ile ücretli işbirliğini içermektedir.”
  3. “[Reklam veren]’in destekleri ile.”
  4. “Bu ürünleri [reklam verenden] hediye olarak aldım.
  5. “Ürünleri bana gönderdiği için [reklam verene] teşekkürler.”

Podcast influencerları da unutulmamış

Podcast mecrasında yapılan reklamlar

Podcast aracılığıyla yapılan reklamlarda yayının başında, ortasında ve sonunda, yazılı ve sözlü olarak aşağıda belirtilen açıklamalardan en az birine yer verilir:

  1. “Bu podcast, [reklam veren] hakkında reklam içerir.”
  2. “Bu podcast, [reklam veren] ile ücretli bir işbirliğinden oluşmaktadır.”
  3. “[Reklam veren]’in destekleri ile.”
  4. “Ürünleri (podcastimde bahsettiğim) [reklam verenden] hediye olarak aldım.”
Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Asus Zenfone 8 ve Zenfone 8 Flip tanıtım öncesi ortaya çıktı!

Yazan:

Zenfone 8
reklam

Asus Zenfone 8 serisi ile alakalı yeni bilgiler ortaya çıkmaya devam ediyor. Üç farklı model ile kullanıcılarını karşılaması beklenen akıllı telefon serisinin iki modeli ortaya çıktı. Zenfone 8 ve Zenfone 8 Flip olarak adlandırılan iki akıllı telefon, yapılan sızıntı sayesinde tanıtım öncesi görüntülendi. Teknik özellikleri ortaya çıkan iki cihaz farklı tasarım anlayışlarına sahip olacaklar. Asus, Zenfone 8 Flip modeli ile birlikte dönen kamera konseptini koruyacak. Ayrıca baz modelinde daha önceden konuşulan Mini versiyonu olacağı iddia ediliyor.


Göz atmak isteyebilirsiniz; TP-Link Dış Mekan Güvenlik Kamerası Yakında Türkiye’de!


Asus Zenfone 8 Flip ile dönen kamera tasarımı devam edecek!

Asus Zenfone serisine yeni üyeler getirmeye devam ediyor. Zenfone 6 modelinden bu yana yenilikçi anlayışı ile birlikte adından söz ettiren akıllı telefon üreticisi, serinin sekizinci üyeleri için geri sayıma geçti. Özellikle tasarım anlayışı nedeniyle merak edilen cihazlar bu yıl farklı alternatiflere sahip olacak. Üç farklı modele sahip olması beklenen akıllı telefon serisi ile alakalı geçtiğimiz günlerde büyük bir sızıntı ortaya çıktı. 91Mobiles isimli internet sitesinde Zenfone 8 serisinden iki cihaza ait sızıntı bilgiler paylaşıldı. Seriye ait Zenfone 8 ve Zenfone 8 Flip modellerinin teknik özellikleri ortaya çıktı. Ayrıca cihazlar ile alakalı paylaşılan görseller sayesinde tasarım detayları da belli oldu. İlk dikkat çeken detay ise, Asus‘un dönen kameralı mekanizmadan vazgeçmemesi oldu. Zira ilk dedikodulara göre Zenfone 8 serisinde hiçbir şekilde dönen kamera mekanizmasının yer almayacaktı. Hatta firmanın bütün seride delikli ekran teknolojisine geçiş yapacağı iddia konusu oldu.

Asus Zenfone 8

reklam
Aorus reklamı

Ancak görünüşe göre firma, yenilikçi tasarım anlayışından vazgeçmek istemiyor. İlk ortaya çıkan bilgilere göre firma üç modelden oluşacak seride bir adet dönen kamera mekanizmalı cihaza yer verecek. Bununla birlikte firma seri içerisinde de alternatif sayısını arttırmak istiyor.  Zenfone 8 Flip adıyla piyasaya çıkacak akıllı telefon, amiral gemisi teknik özelliklere sahip olacak. Akıllı telefon gücünü Qualcomm yapımı Snapdragon 888 işlemcisinden alacak. Ayrıca cihaz 8 GB RAM ve 256 GB depolama alanı kapasiteleri ile piyasaya çıkak. Üçlü kamera kurulumunun dikkat çektiği cihazda kameraların detayları da belli oldu. Dönen mekanizmalı 64 MP ana kamera, 8 MP telefoto ve 12 MP makro lensten oluşan bir kurulum bizleri bekliyor. 5000 mAh batarya kapasitesine sahip olacak akıllı telefon kullanıcılarına 30W‘lık hızlı şarj desteği sağlayacak. 230 gram ağırlığa sahip olacak akıllı telefon, siyah ve beyaz renk seçenekleri ile kullanıcılarını karşılayacak.

Asus Zenfone 8

Serinin en küçük üyesi; Asus Zenfone 8!

91Mobiles‘ın internet sitesinde yer alan sızıntıda serinin baz modeli de ortaya çıktı. Ortaya çıkan bilgilere göre daha önceden planlanan Mini modeli, Zenfone 8 olacak. Akıllı telefonun 5.92 inçlik ekran ile piyasaya çıkacağı iddia ediliyor. Ayrıca bu modelde dönen mekanizmalı arka kamera kurulumu yer almıyor. Bunun yerine firma delikli ekran teknolojisini kullanmaya karar vermiş. Cihazın arka tarafında da iki adet kameradan oluşan bir kurulum dikkat çekiyor. Arka kameralar sırasıyla 64 MP ana kamera ve 12 MP makro lens olarak bizleri karşılayacak. Akıllı telefon oldukça sade bir tasarım ile kullanıcıların karşısına çıkacak. Bununla cihaz amiral gemisi akıllı telefon rekabetine dahil olacak. Akıllı telefon serinin diğer üyeleri gibi Snapdragon 888 işlemcisi ile piyasaya çıkacak. Akıllı telefon 8 GB RAM kapasitesi ve 128 GB depolama alanına sahip olacak. Öte yandan serinin tüm üyeleri için 6/8/12/16 GB RAM ve 128/256 GB depolama alanı seçeneklerinin yer alacağı daha önceden kesinleşmişti.

Asus Zenfone 8

Serinin küçük üyesi Zenfone 8, 4000 mAh batarya kapasitesine sahip olacak. Ayrıca akıllı telefon 30W hızlı şarj desteği ile piyasaya çıkacak. 8K video çekme özelliği bulunan akıllı telefon, 3.5 mm‘lik kulaklık girişine de sahip olacak. Ayrıca akıllı telefonun ağırlığı da 170 gram olacak. Akıllı telefon serisi 12 Mayıs tarihinde kullanıcılarının karşısına çıkacak. Bununla birlikte seride bir adet de Pro modelin olacağı iddia ediliyor. Ancak Pro model ile alakalı kesinleşmiş bir detay henüz ortaya çıkmış değil. Asus farklı tasarım anlayışına sahip akıllı telefonlardan oluşan serisi ile farklı tarzda istekleri olan her kullanıcıya ulaşmak istiyor. Amiral gemisi rekabetinde de firma yerini güçlendirme derdinde. Bakalım Asus, Zenfone 8 serisi ile birlikte beklentilerin ötesine geçmeyi başaracak mı bekleyip göreceğiz.

Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Xioami Mi 11 ve Mi 11 Lite modelleri satışa çıkıyor!

Yazan:

reklam

Xiaomi’nin merakla beklenen amiral gemisi telefonları Mi 11 ve Mi 11 Lite’ın Türkiye satışı başladı. Kamera tarafında oldukça kreatif  donatılan Mi 11 9.999 TL’den, ultra ince yapısı ve güçlü bataryasıyla yeni bir dinamik yaratan Mi 11 Lite ise 4.299 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Aynı zamanda sadece Hepsiburada alışverişlerine özel* Mi 11 tercih eden kullanıcılara Mi Watch, Mi 11 Lite alan kullanıcılara ise Mi True Wireless Earphones 2 Basic hediye edileceğini duyurdu.


Göz atmak isteyebilirsiniz; Samsung Galaxy A52 mi yoksa Xiaomi Mi 11 Lite mı daha iyi fotoğraf çekiyor?


Mi 11’in 108MP üçlü kamera kurulumu ve gelişmiş yapay zeka film modu!

Ana kamera açısından dünyanın en yüksek çözünürlüklü 108MP geniş açılı kamera sensörüne sahip olan Mi 11, sadece profesyonel düzeyde DSLR veya aynasız kameralarla karşılaştırılabilecek, göz kamaştırıcı ayrıntılarla kristal netliğinde görüntüler yakalamayı başaracağı iddia ediliyor.  DisplayMate’ten A+ derecesinin yanı sıra en iyi ekran ödülü alan piyasanın en iyi ekranlarından birini sunan model, birinci sınıf 120Hz 6,81 inç AMOLED Nokta Ekrana sahip. Qualcomm® Snapdragon™ 888 çipsetini kullanan ilk akıllı telefon olarak öne çıkan Mi 11, 4600 mAh pil, 55W kablolu, 50W kablosuz ve 10W tersine şarj kombinasyonu ile kullanıcıları oldukça memnun edecek gibi duruyor.

reklam
Aorus reklamı

Ultra ince yapısıyla dikkatleri üzerine çeken Mi 11 Lite!

1080×2400 piksel çözünürlükte ve 6.55 inç büyüklüğünde AMOLED ekran ile sunulan Mi 11 Lite HDR10+ desteği ve 90 Hz tazeleme hızıyla bekran deneyiminde sağlıklı bir deneyim sunuyor. 64MP geniş açılı, 8MP ultra geniş açılı ve 5MP makro kamerası bulunan model Qualcomm® SnapdragonTM 732G işlemciye sahip bir cihaz olarak karşılıyor kullanıcıları. Cihaz 4,250 mAh pil kapasitesinin yanında 33W hızlı şarj sistemi ile destekleniyor. Bu da kullanıcıların gün içinde şarj konusunda endişe etmesinin önüne geçmeyi hedefliyor. Xiaomi ailesinin en ince ve en hafif telefonu olma özelliğini taşıyan Mi 11 Lite pembe, mavi ve siyah renk seçenekleriyle satışa sunuluyor. Corning® Gorilla® Glass 5 ile donatılan Mi 11 Lite düşme ve çarpmalara karşı koruma sağlayan bir telefon.

Xiaomi, ürünlerine özel kampanyalarını sürdüreceğini duyurdu.

Mi 11 Teknik Özellikleri;

Ekran;

  • 6.81” AMOLED TrueColor özellikli dört kavisli Nokta Ekran
  • 20:9 en boy oranı, WQHD+
  • 120Hz yenileme hızı
  • 480Hz dokunma örnekleme hızı
  • Renk kontrast oranı: 5000000:1 (tip)
  • 900 nit (tip), 1500 nit maksimum parlaklık (tip)
  • Renk gamutu: DCI-P3 Renk doğruluğu desteği: JNCD≈0.38,△E≈0.41
  • 10 bit renk derinliği
  • HDR 10+, SGS Eye Care Ekran Sertifikasyonu

Performans;

  • Qualcomm® Snapdragon™ 888
  • 5nm enerji verimliliğine sahip üretim süreci
  • Sekiz çekirdekli tasarım, ultra büyük çekirdekli ARM Cortex-X1
  • AdrenoTM 660 GPU, 6. Nesil Qualcomm® AI motoru
  • Işık hızında 5G bağlantısı için X60 modem
  • Gelişmiş LPDDR5 3200MHz RAM + UFS 3.1 depolama
  • Varyantlar: 8GB+128GB, 8GB+256GB

Ana Kamera;

  • 108 MP geniş açılı kamera
  • 1/1.33” sensor boyutu, f/1.85, 7P lens – OIS, AF
  •  0.8μm piksel boyutu, 1.6μm 4-in-1 Super Pixel
  •  13 MP ultra geniş açılı kamera
  •  123° FOV, f/2.4 diyafram açıklığı
  • 5 MP telemakro kamera
  • f/2.4, AF (3 cm-10 cm)

Ön Kamera;

  • 20 MP ekran içi selfie kamera
  • 0.8μm piksel boyutu, 1.6μm 4-in-1 Super Pixel
  • f/2.4 diyafram açıklığı

Batarya;

  • 4.600mAh (tip) pil
  • 55 W kablolu ve 50 W kablosuz hızlı şarj
  • 10 W ters kablosuz şarj desteği

Ses;

  • Çift hoparlör, SOUND BY Harman Kardon
  • Yüksek Çözünürlüklü Ses Sertifikası
  • Yüksek Çözünürlüklü Ses Kablosuz Sertifikası

Mi 11 Lite Teknik Özellikleri

Ekran;

  • 6.55” AMOLED Nokta Ekran (2400 x 1080 FHD+)
  • 10-bitTrueColor ve DCI-P3
  • 90Hz yenileme hızı, 240Hz dokunma örnekleme hızı
  • TÜV Rheinland Low Blue Light Sertifikası
  • HDR10 desteği

Performans;

  • Qualcomm® Snapdragon 732G
  • 8nm verimliliğine sahip üretim süreci
  • UFS 2.2
  • Artırılmış LPDDR4X
  • LiquidCool teknolojisi

Ana Kamera;

  • Ana kamera: 64MP (F/1.79, 1.4μm 4-in-1 Super Pixels)
  • Ultra geniş açılı kamera: 8MP (F/2.2, 1.12μm)
  • Makro: 5MP telemakro kamera (F/2.4, with 1.5” lens, 1.12μm pixel)
  • Single-tone flaş

Ön Kamera;

  • 16MP ekran içi selfie kamera

Batarya;

  • 4,250mAh  pil
  • 33W hızlı şarj

Ses;

  • Çift hoparlör, aynı anda iki kayıt yapabilen mikrofon,
  • Yüksek Çözünürlüklü Ses Sertifikası
  • Yüksek Çözünürlüklü Ses Kablosuz Sertifikası
Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval

HWP COIN’den Haberler