Facebook, işletmelerin sosyal etkilerini ilerletmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış bir dizi kaynak ve araç içeren yeni bir web sitesi başlattı.
İlginizi çekebilir: Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı
İçindekiler
Facebook tarafından açıklandığı gibi:
“Yeni sosyal fayda web sitemizi, işletmelerin amaçlarına ulaşmalarına ve dünyayı değiştirmelerine yardımcı olmak için tasarladık. Bilgi ve ilhamdan programlara ve kaynaklara kadar, işletmenizin nasıl bir etki yaratabileceğini öğrenmek için bu siteyi kullanabilirsiniz.” Yeni oluşturulan web sitesiyle işletmenizi internete taşıyabilir, ilişkiler kurabilir, internette varlığınızı oluşturabilir ve çalışmalarınızı kolayca optimize edebilirsiniz.
Facebook, gerçekten de daha geniş kapsamlı şirket misyonunun “insanlara topluluk oluşturma ve dünyayı birbirine yakınlaştırma gücü vermek” olduğunu belirtiyor. Kararları göz önüne alındığında bu yenilik, şirketin itici gücü gibi görünmüyor, ancak görünüşte bu Facebook’un temel misyonu ve bu yeni sosyal fayda web sitesi bununla uyumlu. Mini site, bir bağış toplama etkinliğine nasıl başlayacağınıza, işletmeniz aracılığıyla bir amaca nasıl bağış yapılacağına ilişkin notlar içeriyor. Ve olumlu bir etki yaratan çeşitli markaların vaka çalışmalarını sunuyor.
Bu tür girişimler oldukça önemli. Araştırmaya göre, genç tüketicilerin çoğunluğunun sosyal amaçlara açıkça destek veren ve dünya üzerinde bir etki yaratmaya çalışan markaları destekleme olasılığı daha yüksek. Bu tür bir destek, marka mesajınızı ve patronajınızı artırmanıza yardımcı olurken, aynı zamanda sizin için önemli olan ve birçok açıdan kazanmaya yönelik girişimleri güçlendirmenize de olanak tanıyor. Facebook’un yeni mini sitesi, bunun nasıl yapılacağına dair daha fazla fikir veriyor . Yeni İşletmeler için Sosyal Fayda sitesine buradan göz atabilirsiniz.