Haftanın Seçkisi

en çok satılan telefon markaları

Eylül 2025 en çok satılan telefonlar belli oldu!

13 Eylül 2025
Süreyya Hanımın Muhteşem Değişimi | Samsung S25 FE Kutu Açılışı

Süreyya Hanımın Muhteşem Değişimi | Samsung S25 FE Kutu Açılışı

13 Eylül 2025
ipados 26

iPadOS 26 resmen çıktı! Özellikleri neler, nasıl yüklenir?

15 Eylül 2025
The Witcher

The Witcher 4. sezon çıkış tarihi ve fragmanı ortaya çıktı!

15 Eylül 2025
iphone 17 pro iphone 17 pro özellikleri fiyatı

iPhone 17 ön siparişleri başladı!

13 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı

Yazı: Bahar Vatansever
1 Aralık 2020
Kategori: Haber, İnternet, Sosyal Medya
Okuma süresi: 2 dakika
https://www.facebook.com/

Facebook, işletmelerin müşteri sorularını doğrudan mesaj yoluyla yönetmelerine yardımcı olacak müşteri hizmetleri otomasyon platformu Kustomer’ı satın almak için yeni bir anlaşma yaptığını duyurdu.


İlginizi çekebilir: Facebook, izinsiz kullanıcı verilerini paylaştığı için 6,1 milyon dolar ceza ödedi


İçindekiler

  • Facebook, Kustomer anlaşması ne kolaylık sağlayacak?

Facebook, Kustomer anlaşması ne kolaylık sağlayacak?

Kustomer, müşteri sorularını yapay zeka tarafından algılayıp , ardından içeriğe göre otomatik olarak yanıt verir veya mesajları insan hizmet temsilcilerine yeniden yönlendirir. Temelde, personel saatlerini ve yanıtları en üst düzeye çıkarmak için basit sorulara harcanan manuel süreyi azaltmayı amaçlayan, ileti yanıtları için gelişmiş bir otomasyon kuralları kümesi sağlar.

Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı
Facebook’a göre: “Her gün 175 milyondan fazla kişi WhatsApp aracılığıyla işletmelerle iletişim kuruyor. Bu sayı artıyor çünkü mesajlaşma daha iyi bir müşteri deneyimi sağlıyor. Bu sebeple, kısa süre önce WhatsApp ve Messenger için daha fazla entegrasyona izin veren birkaç API güncellemesini duyurduk. İş ortaklarımızın araçlarına ve işletmelerin müşterileriyle iletişimlerini yönetmelerine yardımcı olmak için Kustomer devreye giriyor.”

Kustomer, WhatsApp’taki işletmelerin etkileşimlerini daha fazla otomatikleştirmesini sağlıyor. Kustomer’ın doğrudan mesajlarınızı izlemek ve yönetmek için gelişmiş süreçleri aracılığıyla sorunlu veya karmaşık sorunlar hızla çözülüyor. Bu yeni seçenekler, işletmelere mesajlaşma platformunda işlemlerini kolaylaştırmak için daha fazla yol sunarken, Kustomer’ın araçları da mesaj yoluyla müşteri hizmetleri çabalarını en üst düzeye çıkarmak isteyen tüm markalar için geniş kapsamlı faydalara sahip olacak.

Facebook, müşterinin araçlarını zaman içinde nasıl uygulayacağına dair daha fazla ayrıntı sağlayacak. Bunların ücretsiz olup olmayacağı veya işletmelerin bunun için ödeme yapması gerekecek mi henüz belli değil. Fakat işletmelerin satış yapmasını kolaylaştıracağı kesin.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Bahar Vatansever

Bahar Vatansever

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya