Facebook, işletmelerin müşteri sorularını doğrudan mesaj yoluyla yönetmelerine yardımcı olacak müşteri hizmetleri otomasyon platformu Kustomer’ı satın almak için yeni bir anlaşma yaptığını duyurdu.
İlginizi çekebilir: Facebook, izinsiz kullanıcı verilerini paylaştığı için 6,1 milyon dolar ceza ödedi
İçindekiler
Facebook, Kustomer anlaşması ne kolaylık sağlayacak?
Kustomer, müşteri sorularını yapay zeka tarafından algılayıp , ardından içeriğe göre otomatik olarak yanıt verir veya mesajları insan hizmet temsilcilerine yeniden yönlendirir. Temelde, personel saatlerini ve yanıtları en üst düzeye çıkarmak için basit sorulara harcanan manuel süreyi azaltmayı amaçlayan, ileti yanıtları için gelişmiş bir otomasyon kuralları kümesi sağlar.
Facebook’a göre: “Her gün 175 milyondan fazla kişi WhatsApp aracılığıyla işletmelerle iletişim kuruyor. Bu sayı artıyor çünkü mesajlaşma daha iyi bir müşteri deneyimi sağlıyor. Bu sebeple, kısa süre önce WhatsApp ve Messenger için daha fazla entegrasyona izin veren birkaç API güncellemesini duyurduk. İş ortaklarımızın araçlarına ve işletmelerin müşterileriyle iletişimlerini yönetmelerine yardımcı olmak için Kustomer devreye giriyor.”
Kustomer, WhatsApp’taki işletmelerin etkileşimlerini daha fazla otomatikleştirmesini sağlıyor. Kustomer’ın doğrudan mesajlarınızı izlemek ve yönetmek için gelişmiş süreçleri aracılığıyla sorunlu veya karmaşık sorunlar hızla çözülüyor. Bu yeni seçenekler, işletmelere mesajlaşma platformunda işlemlerini kolaylaştırmak için daha fazla yol sunarken, Kustomer’ın araçları da mesaj yoluyla müşteri hizmetleri çabalarını en üst düzeye çıkarmak isteyen tüm markalar için geniş kapsamlı faydalara sahip olacak.
Facebook, müşterinin araçlarını zaman içinde nasıl uygulayacağına dair daha fazla ayrıntı sağlayacak. Bunların ücretsiz olup olmayacağı veya işletmelerin bunun için ödeme yapması gerekecek mi henüz belli değil. Fakat işletmelerin satış yapmasını kolaylaştıracağı kesin.