Sosyal medya

Sosyal Medya

Facebook, fotoğraf ve videoları Dropbox’a aktarma desteği getirdi

Facebook, kullanıcıların platform içerisinde fotoğraf ve videolarını aktarabileceği bulut depolama servislerine yenilerini ekledi. Bugünden itibaren Facebook’taki görüntülerinizi Dropbox veya Koofr’a aktarabilirsiniz.


İlginizi çekebilir: Instagram Hikayeler için Son Silinenler bölümünü test ediyor

reklam
MSI reklamı

Sosyal medya platformu Facebook, uzun süre önce kullanıma sunduğu veri aktarım aracıyla beraber kullanıcıların görüntülerini Google Fotoğraflar servisine aktarabilmesini sağlıyordu. Bugün yaptığı duyuruyla beraber şirket, bu veri aktarım aracına iki yeni bulut depolama servisi desteği eklediğini açıkladı. Açıklamaya göre Facebook kullanıcıları bundan böyle fotoğraf ve videolarını Dropbox veya Koofr adlı bulut depolama servisiyle doğrudan eşitleme imkanına sahip olacak.

Facebook bu veri aktarım imkanını, verinin taşınabilir olma özgürlüğü üzerine inşa ediyor. Şirkete göre veri, kullanıcıya aittir ve kullanıcı, verileri üzerinde istediği şekilde tasarruf edebilmelidir. Bu motto ile yola çıkan şirket, aynı zamanda rakip servislere doğrudan veri aktarım imkanı sunan büyük platformlardan biri olma özelliğini de taşıyor.

Facebook

Facebook, yaptığı duyuruda şu ifadelere yer verdi: “İnsanların güvenebileceği veri taşınabilirliği özellikleri oluşturmaya devam etmek istiyoruz. İnternetin ne tür verilerin taşınabilir olması gerektiği ve farklı hizmetlere taşınırken bu verilerin korunmasından kimin sorumlu olduğu konusunda daha net kurallara ihtiyacı vardır. Politika yapıcılar bu konuda hayati bir role sahiptir. Bunu tek başımıza yapamayacağımızı biliyoruz. Diğer şirketleri, insanlar için seçenekleri genişletmek ve veri taşınabilirliği yeniliğini ileriye taşımak için Veri Aktarımı Projesine katılmaya teşvik ediyoruz.”

Facebook, açıklamadan anlaşıldığı üzere veri aktarım özelliğini daha fazla servis ile genişletmek istiyor. Büyük ihtimalle yakında Apple’ın iCloud ve Microsoft’un OneDrive servisi de Facebook’a entegre olacak.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sosyal Medya

Twitter, reklam yöneticisinde tweet oluşturmayı güncelliyor

Twitter Reklam Yöneticisinde Tweet Oluşturma Süreci'ni güncelliyor

Twitter, Reklam Yöneticisinin Tweet Oluşturucu öğesi için, kampanyanızı başlatmadan önce istenen Tweetinizin nasıl görüneceğini görmenizi kolaylaştıran yeni bir güncelleme başlattı. Küçük ama yararlı olacak bir güncelleme.


İlginizi çekebilir: Twitter Android’de ‘Önerilen Takip’ listesini güncelliyor

reklam
MSI reklamı

Twitter, platformunu güncellemeye devam ediyor

Artık Reklam Yöneticisi’nde reklamınız için yeni bir Tweet oluşturmaya gittiğinizde, sizi değişiklikler konusunda uyaran yeni bir açılır pencere gösterilecek.Güncellenen düzen, tweet oluşturmanız için ekranda daha fazla alan sağlıyor ve tweet’inizin hem masaüstü hem de mobil cihazlarda nasıl görüneceğini gösteriyor.

Twitter Reklam Yöneticisinde Tweet Oluşturma Süreci'ni güncelliyor
Önizlemeler siz her bir öğeyi değiştirdikçe güncelleniyor, ayrıca artık ekranın üst kısmındaki ‘Başka bir tane oluştur’ kutusunu işaretleyerek belirli öğelere ince ayar yapmak için tweetinizi daha kolay çoğaltabilirsiniz. Güncelleme, değişiklikle ilgili bilgileri Twitter’da paylaşan sosyal medya uzmanı Matt Navarra tarafından açıklandı. Çığır açan olmasa ve benzer işlevleri kopyalayan başka araçlar olsa da, Reklam Yöneticisi‘nde kampanya oluşturmayı kolaylaştırır.

Devamını oku

Sosyal Medya

Twitter, konu listeleri Tweet ve DM’lerde paylaşılabilecek

Twitter Artık Kullanıcıların Konu Listelerini Tweetlerde ve DM'lerde Paylaşmasını Sağlayacak

Twitter, kullanıcılara konu listelerini tweet’lerde, DM’lerde ve hatta uygulama dışında paylaşma seçeneği sunarak tweet keşfini artırmanın başka bir yolunu ekliyor.


İlginizi çekebilir: Twitter, direkt mesaj özelliğini susturuyor

reklam
MSI reklamı

Twitter kullanımını arttırmak için özellikler ekliyor

Platform, kullanıcıların – özellikle yenilerinin – kendileriyle en alakalı içeriği bulmasına yardımcı olmak için geçen yıl Kasım ayında belirli konuları takip etme seçeneğini ekledi. Konular ile, kimi takip edeceğinizi bilmeseniz bile, ilginizi çeken temel konuları bulabilir, bu da tweet etkileşimini artırmaya yardımcı olabilir ve sizi daha özel ilgi alanlarına yönlendirebilir.

Twitter Artık Kullanıcıların Konu Listelerini Tweetlerde ve DM'lerde Paylaşmasını Sağlayacak

Yukarıdaki örnekte görebileceğiniz gibi, şu anda bir Konu listesini paylaştığınızda, genel bir küçük resimle birlikte geliyor. Ancak uygulama, Listelerde olduğu gibi gelecekte bunu güncelleyebilir. Platform, kullanıcılara Mayıs ayında özel liste başlıkları ekleme seçeneği sunarak başka bir kişiselleştirme seçeneği ekledi. Daha sonra Haziran ayında liste aramasını sunarak insanlara alakalı içeriği bulmanın başka bir yolunu sundu. Keşif, platformun anlaşılmasını kolaylaştırmanın bir yolu olarak platform için önemli bir odak noktası olmuştur. Özellikle yeni kullanıcılarının yaygın bir eleştirisi, Twitter’ın son birkaç yıldır çözmeye çalıştığı platformda gezinmenin kolay olmaması ve çeşitli süreçleri basitleştirmesi üzerineydi. Paylaşılabilir Konular, bu cepheye başka bir unsur ekliyor. Konuların farkındalığını artırmaya yardımcı olacak ve kullanımın artması açsından daha ilgi çekici olacak

Devamını oku

Haber

Facebook Dating büyüyor!

Facebook Dating büyüyor!

Facebook yeni alanları keşfetmeyi durdurmuyor. Bugün platform, ABD lansmanından bir yıl sonra ilişki bulma özelliği olan Facebook Dating uygulamasını Avrupa’ya da yaymaya karar verdi.


İlginizi çekebilir: Facebook, takipçi ve beğeni satan firmalara karşı yasal işlem başlattı

reklam
MSI reklamı

Facebook Dating ne kadar kullanıldı?

Platformun yaptığı açıklamaya göre; “Bugün, ilgi alanları, etkinlikler ve gruplar gibi ortak noktalar aracılığıyla daha fazla insanın anlamlı ilişkiler bulmasına yardımcı olmak için Avrupa’da Facebook Dating’i başlatıyoruz. Facebook Dating‘in lansmanından bu yana, 20 ülkede 1,5 milyardan fazla eşleşme oluşturuldu.” 1.5 milyar eşleşme. Bundan kaç tane gerçek ilişki ortaya çıktı acaba? Ve kaç kişinin Facebook seçeneği lehine Tinder gibi diğer uygulamaları kullanmayı bıraktığını merak ediyoruz.

Facebook Dating büyüyor!

Facebook Dating, kullanıcıların kişisel özelliklerini ayrı tutmak için normal Facebook varlıklarından ayrı olarak arkadaşlığa özgü profiller oluşturmalarına olanak tanıyor. Facebook daha sonra kullanıcıları olası ortaklarla eşleştirmeye yardımcı olmak için geniş veri bankalarını kullanıyor. Facebook’un insanlar ve alışkanlıkları hakkında bildiklerini göz önünde bulundurarak, Facebook’un sizin için ‘birini’ bulmanıza yardımcı olabilmesi aslında çok mantıklı.

Yeni flört eklentileri arasında Hikayeler özelliği de var

Facebook Dating büyüyor!

“Sohbetinizdeki video simgesine dokunarak maçınızla görüntülü sohbet başlatabileceğiniz bir özelliği kullanıma sunuyoruz. Görüşmeyi başlatmak bir davet gönderecek ve kabul ettiklerinde video görüşmenize katılacaklar ve siz de birbirinizi daha iyi tanıyın. Aramayı başlatırken adınız ve flört profil fotoğrafınız görüntülenecektir. “Artık , Avrupa’daki kullanıcılar da Facebook aracılığıyla aşkı bulabilecek.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler