Sosyal medya

Genel

Epic Games özel oyunlar yüzünden para kaybediyor!

Epic Games
reklam

Epic Games yürüttüğü özel oyun politikası ile yeniden gündeme geldi. Oyun dünyasında önemli bir yere sahip olmak isteyen dünya devi, daha önceden yürüttüğü “özel oyun” politikası nedeniyle olumsuz eleştiriler almıştı. Daha fazla kullanıcıya ulaşmak için ilk olarak kendi platformunda oyunları çıkarmak isteyen firma pek de istediği maddi getiriye ulaşamamış gibi gözüküyor. Firmanın özel oyunlar yüzünden kaybettiği para miktarı ortaya çıktı.


Göz atmak isteyebilirsiniz: Age Of Empires 4 ile ilgili yeni detaylar ve çıkış tarihi belli oldu


Özel oyunlar Epic Games için pek de karlı bir iş olmadı!

Oyun dünyasında, rekabet sadece yapımlar arasında gerçekleşmiyor. Özellikle günümüz modern dünyasında artık internetin önemi nedeniyle dijital oyunlar da piyasada büyük bir yere sahip. Tabi bu dijital oyunlar için de en önemli “mekanlar” yine dijital platformlar. Steam, Origin, Epic Games Store gibi birçok mağaza oyuncuların hizmetine sunulmuş durumdalar. Tabi ki de bu platformların varlığı da kendi içlerinde rekabet oluşturuyor. Yarışmacılardan biri olan Epic Games Store, bildiğiniz üzere 2018 yılının sonunda hayatımıza giriş yaptı. Tencent gibi büyük bir firmayı arkasına alan platform, oyun dünyasındaki pastadan daha büyük pay almak için yoğun çaba harcıyor. Haftalık bedava oyunlardan tutun, ücretsiz yapımları ile gündemde kalan platform, özel oyun politikası ile de adından söz ettiriyor. Firma, oyun geliştiricilerine önden ödeme yaparak, oyunlarını ilk kendi platformunda listelemek istiyor. Birçok büyük oyun da zamanında bu politikaya dahi oldu. Ancak görünüşe göre Epic Games bu hamlesi ile beklenen karı elde etmemiş olabilir.

reklam
Aorus reklamı

IGN‘de yer alan habere göre firma, bu politika yüzünden yüklü miktarlarda para kaybetti. Haberde yer alan detaya göre, Epic Games market hacmini arttırmak için bir nevi cebinden yemiş. Firma özel oyun politikası için görünüşe göre büyük miktarlarda paralar ödemek durumunda kalmış. Ayrıca firmanın haftalık bedava oyunlar nedeniyle de zarar ettiği ortaya çıktı. Epic Games, bedava oyunlar ve özel oyunlar için sadece 2020 yılında 444 milyon dolarlık ödeme yaptı. Ayrıca firma bu ödemenin yaklaşık olarak 265 milyon dolarlık bir kısmını geri kazandı. Bu rakamlara ilave olarak 2019 yılındaki 180 milyon dolarlık zarar da eklenince, firma için 300 milyon doları aşkın ciddi bir fatura ortaya çıkıyor. Metro Exodus, Control ve Total War Saga: Troy gibi yapımlar nedeniyle ciddi ödemeler yapan firma, şu an için zararı dert etmiyor. Firma IGN tarafından yapılan habere CEO aracılığı ile tepki gösterdi.

Epic Games

Epic Games: “Zara etmiyoruz yatırım yapıyoruz!”

Apple ile davası devam eden firma tabloyu olumsuz olarak değerlendirmiyor. Apple‘ın açıkladığı rakamlarla yapılan haberlere tepki gösteren firma, duruma itiraz etti. Epic Games‘e göre bu rakamlar zarar değil yatırım. Firmanın CEO‘su Tim Sweeney yaptığı açıklama ile firmanın geçtiğimiz yıl elde ettiği başarıları övdü. Ayrıca konuyla ilgili açıklama da yapan CEO, her işletmenin başlarda zarar etme ihtimalinin aktardı. Tim Sweeney bir çeşit yatırım yaptıklarını açıklayarak, doğru yolda olduklarını duyurdu. Firma geçtiğimiz yıl platformu sayesinde 103 adet bedava oyun dağıtmıştı. Ayrıca bu oyunları yaklaşık 750 milyon hesap aldı. Bununla birlikte firma, geçtiğimiz yıl 160 milyondan fazla yeni kullanıcıya platformunda yer verdi. Yine firmanın paylaştığı rapora göre oyuncular platformda toplamda 700 milyon dolardan fazla harcama yaptı. Bu harcamanın da 265 milyon dolarlık kısmı, üçüncü parti geliştiricilerin yaptığı oyunlardan elde edilmiş. Yani firma kazandığı paranın büyük bir kısmını kendi geliştirdiği oyunlara borçlu. Bu oyunlar arasında da en popüler olanı kuşkusuz Fortnite.

Ancak Apple‘a göre firmanın önü çok da açık değil. Zira Apple paylaştığı rakamların yanı sıra ilave bir tahmin daha yaptı. Teknoloji devi 2021‘in sonlarına doğru zararın katlanacağını açıkladı. Apple‘a göre Epic Games böyle devam ederse yıl sonu 600 milyon doları aşkın zararla karşılaşacak. Ayrıca firmaya göre, Epic Games 2027 yılına kadar herhangi bir kar elde edemeyecek. İşlerin ciddiyetini koruduğu bu durum ile alakalı Epic Games cephesinden resmi yanıt gelmedi. Firma şimdilik sadece IGN‘deki habere CEO‘su aracılığı ile tepki gösterdi. Bakalım market hacmini büyütmek isteyen Epic Games, kendi denizinde hayatta kalacak mı bekleyip göreceğiz.

Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir

Taze mühendis, çizgi roman ve teknoloji sever.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Finans

Epic Games PS özel oyunları için 200 milyon dolar teklif etti

Yazan:

Sony
reklam

Epic Games görünüşe göre oyun dünyasında gündemde kalmaya devam edecek. Firma mağazasını açtığı günden bu yana hamleleri ile adından söz ettiriyor. Apple ile olan davası sayesinde birçok yeni bilgiye ulaştığımız firma, Sony ile yakın ilişkilerini kullanmak istiyor. Ortaya çıkan belgelere göre Epic Games Sony‘ye 4-6 adet PlayStation özel oyunu için tam 200 milyon dolar minimum garantili teklif yapmış. Oyunların içeriği ile alakalı bir bilgi ortaya çıkmazken, firmanın özel oyun konusundaki agresif tutumu da dikkat çekiyor.


Göz atmak isteyebilirsiniz; iOS kullanıcılarının sadece %11’i kişisel veri takibine izin veriyor


Epic Games özel oyunlara para harcama isteğinden pek bir şey kaybetmemiş!

Oyun dünyasında hareketli günler yaşanmaya devam ediyor. Piyasaya çıkan oyunların hali hazırda büyük bir etkiye sahip olduğu oyu dünyasında, platformlar arası da hareketlilik görünüşe göre sürüyor. Bu konuda önemli tavırlarla dikkat çeken Epic Games, yine sahnede olan firma. Zira Apple ile olan davasında birçok bilgiye sahip olduğumuz firma, oyun dünyasında daha çok ön plana çıkmak istiyor. Özel oyunlar ve bedava yapımlara harcadığı paralar ile de gündeme gelen firma, Sony‘ye ilginç bir teklifte bulunmuş. Firma PlayStation özel oyunları için kesenin ağzını açmışa benziyor. Ortaya çıkan yeni bir belgeye göre Epic Games PlayStation özel oyunlarını kendi mağazasında satmak istiyor. Hatta firma bunun için Sony cephesine ciddi de bir teklif yapmış. Bununla birlikte Sony cephesinden teklife net bir yanıt gelmiş demek doğru olmaz.

Epic Games

reklam
Aorus reklamı

Epic Games, Sony’ye PlayStation özel oyunları için tam 200 milyon dolarlık bir teklif yapmış. Toplamda 4-6 oyun için yapılan bu teklifte minimum garanti ibaresi de dikkat çekiyor. Zira firmanın oyun başına 200 milyon dolar ödeyeceği yönünde iddialar bulunmakta. Bununla birlikte Sony bugüne kadar iki özel oyununu sadece Epic Games Store‘da satışa açtı. Bu oyunlar ReadySet Heroes ve Predator Hunting Grounds. Ancak Epic Games‘in bu iki oyun için 200 milyon dolarlık teklif yapma ihtimali oldukça düşük. Zira oyun dünyasında öne çıkmak isteyen Epic, daha büyük oyunlar için kesenin ağzını açmıştır. Bildiğiniz üzere Sony amiral gemisi oyunlarını yakın zamanda PC‘ye getirmek istiyor. Horizon Zero Dawn, Days Gone ve Dead Stranding gibi özel oyunlarını çoktan PC‘ye de sunan firma, God of War, Uncharted gibi serilerini de PC oyuncularına sunmak istiyor. İşte tam bu noktada da Epic Games devreye girmiş gibi gözüküyor.

Sony

Epic Games bugüne kadar özel oyunlara 1 milyar dolar harcamış!

Özel oyunlar politikasına artık alıştığımız Epic Games bu konudaki ısrarını da sürdürüyor. Firmanın yine Apple ile olan davasında yeni bilgiler ortaya çıktı. Oyun devi, özel oyun anlaşmalarına ilk günden bu yana yaklaşık 1 milyar dolar para harcamış. Firma özel oyun anlaşması yaptığı yapımcılara yüklü miktarlarda paralar ödemiş. Bununla birlikte de yapımcılara oyunu ilk yıl sadece Epic Games Store‘da satma zorunluluğu getiriliyor. Ancak Epic Games durumu biraz abartmışa benziyor. Firmanın hangi oyuna ne kadar para yatırdığı tam olarak belli olmadı. Bir tek Borderlands 3 için Epic Games‘in 115 milyon dolar harcadığı haberi geldi. Firma Hades, Metro Exodus, Assassin’s Creed Valhalla ve Hitman 3 gibi büyük yapımları da bünyesinde özel oyun olarak bulundurmakta. Ancak firmanın bu oyunlara ne kadar para harcadığı henüz belli olmadı. Firma hatırlayacağınız üzere bedava oyunlar için de ilk 9 ay 11 milyon dolardan fazla para harcamıştı.

Para harcama konusunda istekli ve agresif olan firmanın PlayStation özel oyunlarına olan ilgisi pek de sürpriz olmadı. Zira Epic Games dijital platformlar arasında en büyük firma olmak istiyor. Bununla birlikte Çinli teknoloji devinin Sony ile bir yakınlığı da bulunmakta. Öte yandan Sony, firmanın bir kısmına sahip demek yanlış olmaz. Japon teknoloji devi geçtiğimiz aylarda Epic Games‘e toplamda yarım milyar dolarlık yatırım yapmıştı. İkili ilişkileri yüksek olan firmaların, yakında böyle bir anlaşmaya gitmesi de oldukça mümkün. Ancak buradaki en büyük merak konusu firmaların anlaşmalarından ziyade, hangi oyunların anlaşma içeriğinde yer aldığı. Bakalım ilerleyen günlerde Apple-Epic Games davasında yeni ne gibi bilgiler ortaya çıkacak. Firma oyun dünyasının bir numarası olmayı başarabilecek mi bekleyip göreceğiz.

Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

Xiaomi’nin Yükselişi Önlenemiyor!

Yazan:

xiaomi
reklam

Xiaomi, yakın tarih olarak sayabileceğimiz 2010 Nisan ayında kurulmasıyla 10 senelik süre içerisinde fazlasıyla bir büyüme gerçekleştirdi. Sadece akıllı telefon piyasasında değil birçok teknolojik ürün ile birlikte adından çokça söz ettiriyor ve ettirmeye de devam edecek gibi görünüyor. Canalys’in yayınladığı rapora göre Xiaomi piyasayı adeta süpürüyor!


Bakmakta fayda var: 10.000 TL eder mi? | Xiaomi Mi 11 inceleme (TR versiyon)


Bildiğiniz üzere Xiaomi 2021 yılı ile 10 yıllık ilk sürecini tamamladı ve kendi içerisinde yeni bir döneme girdi. Mi Fanlarının da desteğini arkasına alan marka, 2021 ilk çeyreği içerisinde birçok bölgede piyasadaki en büyük pazar payına sahip olmasıyla dikkat çekiyor. Xiaomi CEO’su Leijun Twitter’dan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

Mi hayranları, bunu paylaşmaktan mutluluk duyuyorum #Xiaomi şimdi:

reklam
Aorus reklamı
  • Avrupa’nın en  çok yıllık büyümeye sahip 2 numaralı markası
  • İspanya’nın en  çok yıllık büyümeye sahip 1 numaralı markası
  • Rusya’nın en  çok yıllık büyümeye sahip 1 numaralı markası
  • Belarus’un en  çok yıllık büyümeye sahip 1 numaralı markası
ve dahası. Bunlar herkes için benzeri görülmemiş ve zor zamanlar. Bizi desteklediğiniz için hepinize teşekkürler.”

Avrupa’da Xiaomi ikinci sırada

Resim

Canalys şirketinin yaptığı analize göre Avrupa’da ilk 5 te olan markalar sırasıyla Samsung, Xiaomi, Apple, Oppo ve Huawei. Oppo’nun yıllık büyüme oranı %153 gibi inanılmaz yüksek bir değer iken pazar payının Avrupa’da %4’te kalması ileriki zaman için atağa kalkacağı anlamına geliyor. Sonrasında yıllık büyüme bazında Xaiomi %85’lik bir paya ve satış kanadında da Samsung’un arkasından Apple’ı geride bırakarak ikinci sırada yerini alıyor. Huawei ise -%81’lik bir yıllık büyüme ile Avrupa’da kan kaybetmeye devam ederken pazar payı da %3 olarak veriliyor.

İspanya’nın en çok satanı Xiaomi

Resim

Xiaomi, ülke bazında baktığımızda İspanya’da %35 ile en çok pazar payına sahip olma ünvanını koruyor. Samsung ve Apple pazar payında yerlerini korurken Oppo İspanya’daki yıllık büyümesiyle dikkat çekiyor. Oppo’ya yerini kaptıran Huawei ise -%81lik bir yıllık büyümeye sahip. %4’lük bir pazar payıyla beşinci sırada yer alıyor.

Rusya’nın fatihi Xiaomi!

Resim

Xiaomi Rusya’da %125’lik bir yıllık büyüme oranına sahipken, pazarın %32’wsini de elinde tutuyor. Samsung ve Honor sırasıyla ikinciliği ve üçüncülüğü paylaşırken Apple %9 pazar payı ile dördüncü sırada. Son zamanların toplam bazda en çok yıllık büyümeye sahip olan markası Realme Rusya’da %682 gibi inanılmaz yıllık büyümeye sahip. Ayrıca %4lük pazar payı mevcut. İleriki dönemde Apple’ı geçmesi bekleniyor.

Fransa’da üçüncülük Xiaomi’nin

Resim

Xiaomi Fransa’da %131’lik bir yıllık büyüme oranıyla en çok büyüyen marka. Samsung ve Apple en yüksek pazar payına sahip ve yerlerini korurken Xiaomi %21’lik bir pazar payına sahip. Huawei ise -%69 ile yıllık büyüme ve %4 pazar payı ile kan kaybetmeye Fransa’da da devam ediyor. 2011’de kurulan Fransa’nın yerli markası Wiko ise yıllık büyümesini %68 oranında arttırmış. Pazar payı ise %6 olarak görülüyor.

Belarus’un birincisi Xiaomi

Resim

Xiaomi Belarus’ta %75 gibi pazarın çok büyük bir payla lideri. Ayırca %65’lik bir yıllık büyüme oranına sahip. Samsung %11’lik pazar payıyla ikinciliğini koruyor. TCL %140’lık bür yıllık büyüme oranı ile üst sıralara göz kırpıyor. 4. sırada ise diğer ülkelerde olduğu gibi Huawei burada da kan kaybetmeye devam ediyor. -%76 lık bir yıllık büyüme oranı ve %2 lik bir pazar payına sahip. Yerli ve milli markamız General Mobile Belarus’ta kan kaybediyor. -%18’lik yıllı büyüme oranı ve %1’lik pazar payını elinde bulunduruyor.

Hırvatisitan’da Xiaomi’nin birinciliği devam ediyor

Resim

Hırvatların Xiaomi’yi sevdiği çok aşikar. %40’lık bir pazar payını elinde bulunduran marka, %65’lik yıllık büyüme oranına sahip. Arkasından Samsung ve Apple yerlerini alıyor. Dördüncülük HMD Global şirketiyle Nokia’da. %210 gibi ciddi bir yıllık büyüme oranınayla Hırvatistan’da Apple’ı geçecek gibi gözüküyor. Beşincilik ise General Mobile’da. Burada da -%27’lik yıllık büyüme oranıyla kan kaybetmeye devam eden marka %3 pazar payına sahip.

Canlys raporuna göre telefon pazarı büyüyor

Canalys - Worldwide smartphone shipments Q1 2021

Raporda belirtilen rakamlara göre 2021 1. çeyrek sonuçları son 3 senenin sonuçlarına göre çok daha fazla olduğu anlaşılıyor. Pandemi’nin sevkiyatları pek etkilemediği paylaşılan grafikten anlaşılıyor. Ayrıca markalardan en çok sevkiyat yapanın Xiaomi olduğu da yayınlanan raporda belirtiliyor.
Canalys - Xiaomi's smartphone shipments Q1 2021
Canalys Araştırma Müdürü Ben Stanton: ” COVID-19 hala önemli bir konudur, ancak artık sevkiyatlarda ana sorun değil. Yonga setleri gibi kritik bileşenlerin tedariki, hızla büyük bir sorun haline geldi ve önümüzdeki çeyreklerde akıllı telefon gönderilerini engelleyecek. Ve küresel markaları bölgesel stratejileri yeniden düşünmeye sevk edecek. Örneğin bazı markalar, yeni COVID-19 dalgasının ortasında Hindistan’da cihaz sevkiyatlarının önceliğini kaldırdı ve bunun yerine Avrupa gibi bölgeleri kurtarma çabalarına odaklanıyor.” açıklamasını yaptı.
Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

Ubisoft’un yeni oyunu The Division Heartland ücretsiz olacak!

Yazan:

reklam

The Division Heartland sürpriz bir açıklama ile oyun dünyasına giriş yaptı. Ubisoft yapımı oyun lansmana gerek kalmadan ortaya çıktı. Firma yeni oyununu tamamen ücretsiz bir şekilde piyasaya çıkaracak. 2021-2022 yılları arasında piyasaya çıkması beklenen oyun, The Division evreninde geçecek. Ancak oyuncuların önceki oyunları deneyimlemelerine gerek kalmayacak. Ubisoft Originals adı altında duyurusu yapılan oyunun arkasında ise Red Storm stüdyosu yer alıyor. Görünüşe göre firma Tom Clancy evrenini genişletmeye devam edecek gibi gözüküyor.


Göz atmak isteyebilirsiniz; Google Kamera Nasıl Kurulur? | Mi Kamera vs GCam


The Division Heartland tamamen ücretsiz bir oyun olacak!

Oyun dünyasında dijital çağın gelişi ile birlikte yeni oyun türleri de ortaya çıktı. Oynaması ücretsiz yani “Free to Play” olarak adlandırılan oyunların sayısı her geçen gün artıyor. Pek çok firma bu oyunlar sayesinde önemli gelirlere sahip oluyorlar. Uzun yıllar boyunca canlı tutulmaya çalışılan bu oyunlar firmalara oyun içi satın alımlar sayesinde büyük meblağlar kazandırıyor. Birçok başarılı örneği olan bu oyunlara bir yenisi daha ekleniyor. Ubisoft sessiz sedasız yaptığı duyuru ile The Division Heartland oyununu tanıttı. The Division evreninde geçecek olan oyun tamamen oynaması ücretsiz bir yapım olacak. Oyunun yapımcılığını ise Red Storm stüdyosu üstelenmekte. Stüdyo bildiğiniz üzere serinin ilk oyunu olan The Division piyasaya çıkarmıştı. Firmanın Tom Clancy markası ve evreni ile arasının oldukça iyi olmasının bu karardaki etkisi de oldukça fazla. Firma yaptığı açıklama ile stüdyo seçimi konusunda Red Storm‘a güvendiklerini belirtti.

The Division Heartland

reklam
Aorus reklamı

The Division Heartland, serinin diğer oyunları ile organik bir bağa sahip olmayacak. Yani oyuncular serinin diğer oyunlarını oynamamış olsalar bile bu oyunda bilgi eksikliğine sahip olmayacaklar. Tek kişilik veya dört kişiye varan arkadaş çevresi ile girilecek oyun, yapı itibariyle diğer The Division oyunlarında dinamiklere de sahip olacak. Ancak oyunun türü ile alakalı kesin bir bilgi ortaya çıkmadı. Özellikle bu konuda farklı farklı iddialar mevcut. Kimi kaynaklar firmanın Fortnite ve Call of Duty Warzone oyunlarından dolayı bir “battle royale” oyun çıkarma ihtimalini oldukça yüksek buluyor. Kimi kaynaklara göre ise oyun serinin diğer yapımlarındaki gibi daha keşif odaklı bir yapıya sahip olacak. Bu konuda da Warframe gibi önemli örnekler bizleri karşılamakta. Ancak oyunun şu an için tek veya dört kişilik ekipler ile oynanacağının açıklanması tür konusundaki belirsizlikleri de ortadan kaldırmadı. Ancak farklı kaynaklardan gelen yorumlara göre “battle royale” odaklı bir oyunun gelme ihtimali yüksek. Keza serinin ikinci oyunu hala aktif.

Oyun 2021-2022 tarihleri arasında çıkacak!

Sessiz sedasız duyurusu yapılan The Division Heartland için kesin bir çıkış tarihinden bahsetmek oldukça güç. Zira Ubisoft oyunun ne zaman oyuncuların karşısına geleceğini açıklamadı. Firma şimdilik 2021-2022 arasında oyunun çıkacağını duyurmakla yetindi. Oyun içi görsel de ortaya çıkmazken, yapımın çıkış tarihinin çok da yakın olduğunu söylemek biraz güç. Oyuncular yapımda ABD’de Heartland bölgesinde kalan bir Division ajanı kontrol edecekler. Bununla birlikte oyunun serideki diğer iki oyuna nazaran daha küçük bir bölgede geçeceği iddia ediliyor. Ubisoft bu oyunu daha özel bir alanda oyuncuların karşısına çıkarmak istiyor. Firmanın yaptığı bu açıklama dışında da oyunun içeriği ile alakalı başka bir bilgi yer almıyor. Tom Clancy eserlerini kullanmaya devam eden Ubisoft, Originals isimli bir yapıya da gidiyor gibi gözüküyor. Electronic Arts‘ın da aynı isimle duyurduğu bu başlık ile birlikte firma, kendi özel oyunlarına yeni bir kategori oluşturuyor.

The Division Heartland

PC ve oyun konsollarına çıkış yapacak oyunun eski nesle de uğraması sürpriz olmaz. Zira eski nesil oyun konsolları için birçok firma geliştirme yapmayı sürdürüyor. The Division Heartland‘in seriye yeni bir hava katması bekleniyor. Öte yandan serinin ikinci oyunu olan ve 2019‘da çıkış yapan The Division 2 için de geliştirmeler sürüyor. Ubisoft bu yıl çıkması planlanan yeni güncellemeyi bildiğiniz üzere ertelemişti. Ancak görünüşe göre The Division markası için planlar güncelliğini koruyor. Zira firma paylaştığı görsel ile, evren için neler planladıklarını anlattı. Heartland‘in çıkışının ardından ikinci oyuna yeni bir güncelleme geleceği dikkat çekti. Bununla birlikte firma, seriye bir mobil oyun bir kitap bir de Netflix dizisi kazandırmayı planlıyor. Bakalım The Divison evreni genişlemeler ile birlikte oyun dünyasında önemli bir yere sahip olacak mı bekleyip göreceğiz.

Adventure İstanbul
Günün Alışveriş Fırsatı

Günün Alışveriş Fırsatı: Xiaomi Redmi Note 10 ve Poco X3 fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval

HWP COIN’den Haberler