Sosyal medya

Sizin Yorumunuz

Cepport ve KVK’nın sorununu çözemediği Xiaomi Mi 8 – Özgür Çınarcı

Cepport ve KVK'nın sorununu çözemediği Xiaomi Mi 8 - Sizin Yorumunuz (Özgür Çınarcı)

Cepport üzerinden KVK garantili Xiaomi Mi 8 alan Özgür Çınarcı, yaşadığı ekran sorunun çözülememesi üzerine Tüketici Mahkemesi’ne başvurdu.


İlginizi çekebilir; Xiaomi Mi 9 SE inceleme – “Küçük Mi 9” almaya değer mi?


Cepport ve KVK’nın sorununu çözemediği Xiaomi Mi 8 – Özgür Çınarcı

Şubat 2019’da Cepport üzerinden satın aldığı sıfır ve KVK garantili Xiaomi Mi 8’de yaşanan ekran sorunu nedeniyle 4-5 kere KVK’nın kapısını aşındıran Özgür, çareyi şimdi de Tüketici Hakem Heyeti’nde arıyor.

Detaylar videomuzda.

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

1 yorum

1 yorum

  1. tmt

    20 Ağustos 2019 at 09:07

    eşinin dostunun işini yaptırtmak için video çekmek güzel fikir. Millete teknoloji videosu diye seyrettirmek dah da güzel iş. Bir de bu işten para kazanıyorsan daha ne olsun.

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sizin Yorumunuz

Xiaomi Mi 9 Lite – Sizin Yorumunuz (Toprak Aygün)

Yazan:

Sizin Yorumunuz serisinde bu sefer Xiaomi Mi 9 Lite kullanıcısı olan Toprak Aygün konuğumuz oldu. Bakalım Toprak, telefonuyla ilgili bizlere neler anlatacak?

Devamını oku

Sizin Yorumunuz

Xiaomi Mi Note 10 – Sizin Yorumunuz (Ulaş Çolaker)

Yazan:

Sizin Yorumunuz serimizde bu sefer Xiaomi Mi Note 10 modeliyle Ulaş Çolaker konuğumuz oldu. Bakalım Ulaş Bey, akıllı telefonuyla ilgili bizlere neler anlatacak?

Devamını oku

Sizin Yorumunuz

Galaxy A70 alan adamın dramı – Sizin Yorumunuz (Alperen Usta)

Yazan:

Sizin Yorumunuz serimizin yeni bölümünde Galaxy A70 modeliyle Alperen Usta konuğumuz oldu. Alperen, neden Galaxy A70’den memnun olmadığını anlattı.

Devamını oku