İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

iPhone 19 Air özelikleri çıkış tarihi

iPhone 19 Air kağıt gibi ince olacak! Apple analisti açıkladı!

5 Mayıs 2025
Xiaomi 15S Pro

Xiaomi 15S Pro Xiaomi marka işlemci ile gelecek!

5 Mayıs 2025
iPhone 18 Gecikebilir! Apple Yeni Taktikler Üzerinde Çalışıyor

iPhone 18 ne zaman çıkacak? iPhone 18 gecikebilir!

6 Mayıs 2025
iPhone 17e

iPhone 17e piyasaya sürülmeyebilir! İşte nedeni

5 Mayıs 2025
samsung

Samsung Galaxy A26 PUBG Mobile ve e-Football 2024 Oyun Testi | Exynos 1380

4 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Artık teknolojinin de modası var!

Technofashion, sahibi olduğu dünyaca tanınmış, tüketim trendlerini belirleyen ve alanlarında öncü olan global ve yerel markaları tüketici elektroniği ile buluşturan bir teknoloji üssüdür.

Yazı: Talha
9 Ocak 2023
Kategori: Basın Bülteni, Haber
Okuma süresi: 3 dakika
Artık teknolojinin de modası var!

Ürün tasarımından geleneksel ve dijital pazarlamaya, marka, kategori ve kanal yönetiminden imalat organizasyonuna uzanan 360 derece faaliyet gösteren bir döngüye sahiptir.

 

Daha etkili, sürdürülebilir ve şık bir yaşam mottosuyla bilinçli tüketicilere son moda teknolojileri sunmak için 15 yıl önce çıktığı yolda emin adımlarla ilerliyor.

 

2000’li yılların başında Uğur Cesur Coşkunoğlu ve Serat Seyhan isimli iki genç girişimcinin hayallerinden yola çıkarak bugün ulaştığı güçlü kurumsal altyapı sayesinde Technofashion, kaliteli ileri teknoloji ürünlerini tüketicilerle buluşturma ilkesinden ödün vermeden çalışmaya devam etti.  Bugün ise sahip olduğu Nautica, Blaupunkt, Corby Drones, FC Barcelona gibi dünyaca ünlü markaları ile yeni pazarlara açılma yolculuğuna hazırlanıyor.

 

Tüketici elektroniği pazarındaki yolculuğuna 2009 yılında başlayan Technofashion, ardı ardına pazara sunduğu tablet bilgisayarlar, giyilebilir teknoloji ürünleri, mobil, IT ve oyun aksesuarları gibi birçok farklı kategoride ürünü tüketicilerle buluşturarak, Türkiye’de takdir edilen bir teknoloji şirketi haline geldi.

 

3 stratejik noktada güçlü varlığa sahip

 

Technofashion Çin’in Shenzhen eyaletinde bulunan üretim, lojistik ve kalite kontrol merkezi, ABD New Jersey’de bulunan dağıtım ve depo merkezi, İstanbul Maslak’taki yönetim, tasarım ve operasyon merkezi ve İstanbul Esenyurt’daki Lojistik ve Satış Sonrası Hizmetler ofisleriyle faaliyetlerini dört stratejik noktada faaliyetlerini sürdürüyor.

Artık teknolojinin de modası var!

Technofashion CEO’su Sinan Dallı şirketinin vizyon ve misyonunu şu şekilde tarif ediyor: “İlk günden itibaren hem tasarımda hem de performansta mükemmelliği hedefledik. Daha etkili, sürdürülebilir ve şık bir yaşam mottomuzla bilinçli tüketicilere son moda tüketici elektroniği ürünlerini sunmak için 15 yıl önce çıktığımız yolda emin adımlarla ilerliyoruz. Her ürünün kendini ifade etme gücüne inanıyoruz. Technofashion olarak amaçlarımızdan biri de sahip olduğumuz markalara kendi kimliklerine uyan özel tasarlanmış ürünler ile değer katmak, görünürlük ve bilinirliklerini arttırmak. Tüm bu çalışmaları da kategori, kanal ve marka yönetiminde uzman ve genç bir ekiple uluslararası ölçekte çalışarak yapıyoruz.”

 

Global markaları yepyeni kategorilerle yeni pazarlara açacak

 

Nautica, Blaupunkt, FC Barcelona gibi dünyaca ünlü markaların global veya bölgesel ölçekte üretim, pazarlama ve satış lisanslarının sahibi olan Technofashion, bu markaların yepyeni kategorilerdeki ürünlerle yeni pazarlara açılma yolculuğunda onlara eşlik etmeye hazırlanıyor.

Artık teknolojinin de modası var!
Artık teknolojinin de modası var!
Artık teknolojinin de modası var!

 

Özel markalı ürünleri 10 milyon kişiye ulaştı

 

2015’ten itibaren akıllı saatler, 2017’den itibaren de özel markalı diğer ürünleri, tüketicileri için keşfetmeye ve üretmeye başlayan Technofashion, kendi geliştirdiği yüksek teknolojili ürünleri yine kendi markaları ile tüketicilerin beğenisine sundu. Kolay kullanılabilen drone’lar ile Türkiye’nin en çok satılan drone’ları oldu. Türkiye’nin ilk akıllı tabletleri pazara sunuldu.  Türkiye’deki ulusal ve uluslararası zincir mağazalarla çalışan firma, bünyesindeki markalarla, ürünlerini bugüne kadar 10 milyonun üzerinde kişiye ulaştırdı. Sinan Dallı, “Geçmişte başta Preo olmak üzere birçok özel marka geliştirilerek bu markaların Türkiye’nin en etkili private label’leri olması sağlanmış ve ülkemizde teknoloji ürünleri kulvarında öncülüklere liderlik edilmiştir. Bu konuda elde edilen büyük başarılar, Technofashion’ın bugünkü mevcut motivasyonun da ana kaynağı olmuştur.

 

Technofashion, 2015 yılında TOBB tarafından “Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 12. Firması” seçildi. 2019 yılında Türkiye Lider Marka Ödülleri’nde “Yılın Teknoloji Ürünleri” markası ödülüne değer bulundu.

Talha

Talha

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya