The Wall Street Journal’dan alınan bilgilere göre Amazon, TikTok ve Instagram gibi şu anda mevcut olan sosyal ağların tarzında bir özellik üzerinde çalışıyor. Görünüşe göre Jeff Bezos’un şirketi, kullanıcıların eğlenebileceği ve şirket tarafından önerilen ürünleri satın alabileceği bir ortam yaratıyor.
Watchful yapay zeka ürün platformundan elde edilen verilere göre Amazon, halihazırda çalışanları arasında işlevselliği test ediyor. Inspire adlı dikey beslemeye, uygulamanın alt kısmındaki elmas şeklindeki bir düğme aracılığıyla erişilebilir.
Ayrıca bkz: OPPO, ColorOS 13’ü Küresel Olarak Piyasaya Sürdü!
Akış’a erişirken, kullanıcılar takip ettikleri kişilerin fotoğraflarını görebilecek ve görsellerdeki ürünleri satın almak için bağlantılara tıklayabilecekler. Bağlantılar, tüketicileri Amazon web sitesine yönlendirecek.
TikTok’ta Amazon ürünlerini öneren bir özellik de var ve ilgili gönderiler çok popüler. Aslında, #amazonfinds hashtag’i Çin sosyal ağında zaten yaklaşık 25.6 milyar görüşe sahip. Etkileyiciler komisyon kazanıyor ve hatta ilginç ürünler önererek daha fazla takipçi kazanıyor.
Her halükarda, Amazon’un uygulaması için yeni geliştirmesi hakkında resmi bilgiler henüz yayınlanmadı. Bu nedenle, yeniliğin gerçekten şirketin kamuoyuna açıklanıp yayınlanmayacağı bilinmiyor.
Kaynak: TechCrunch, The Wall Street Journal