Haftanın Seçkisi

Nothing

Nothing Phone (3) Nasıl Fotoğraf / Video Çekiyor?

14 Temmuz 2025
Mercedes CLA Shooting Brake

Mercedes CLA Shooting Brake tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri!

16 Temmuz 2025
Realme C71

Realme C71 tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri!

16 Temmuz 2025
Honor Magic 8 Mini

Honor Magic 8 Mini geliyor! İşte kompakt amiral gemisi

14 Temmuz 2025
TurkNet

TurkNet internet fiyatlarına zam geldi, güncel TurkNet fiyatı ne kadar?

18 Temmuz 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Amazon Uygulaması TikTok ve Instagram’a Benzer Bir Özelliği Kopyaladı!

Yazı: Serhat Sarımlı
19 Ağustos 2022
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Amazon-Uygulamasi-TikTok-ve-Instagrama-Benzer-Bir-Ozelligi-Kopyaladi

The Wall Street Journal’dan alınan bilgilere göre Amazon, TikTok ve Instagram gibi şu anda mevcut olan sosyal ağların tarzında bir özellik üzerinde çalışıyor. Görünüşe göre Jeff Bezos’un şirketi, kullanıcıların eğlenebileceği ve şirket tarafından önerilen ürünleri satın alabileceği bir ortam yaratıyor.

Watchful yapay zeka ürün platformundan elde edilen verilere göre Amazon, halihazırda çalışanları arasında işlevselliği test ediyor. Inspire adlı dikey beslemeye, uygulamanın alt kısmındaki elmas şeklindeki bir düğme aracılığıyla erişilebilir.


Ayrıca bkz: OPPO, ColorOS 13’ü Küresel Olarak Piyasaya Sürdü!


Akış’a erişirken, kullanıcılar takip ettikleri kişilerin fotoğraflarını görebilecek ve görsellerdeki ürünleri satın almak için bağlantılara tıklayabilecekler. Bağlantılar, tüketicileri Amazon web sitesine yönlendirecek.

Amazon-Uygulamasi-TikTok-ve-Instagrama-Benzer-Bir-Ozelligi-Kopyaladi-1

TikTok’ta Amazon ürünlerini öneren bir özellik de var ve ilgili gönderiler çok popüler. Aslında, #amazonfinds hashtag’i Çin sosyal ağında zaten yaklaşık 25.6 milyar görüşe sahip. Etkileyiciler komisyon kazanıyor ve hatta ilginç ürünler önererek daha fazla takipçi kazanıyor.

Her halükarda, Amazon’un uygulaması için yeni geliştirmesi hakkında resmi bilgiler henüz yayınlanmadı. Bu nedenle, yeniliğin gerçekten şirketin kamuoyuna açıklanıp yayınlanmayacağı bilinmiyor.

Kaynak: TechCrunch, The Wall Street Journal

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya