Apple, AirPods Pro için geri çağırma olarak da bilinen yeni Servis Programını duyurdu. Şirkete göre, bazı AirPods Pro birimleri “ses sorunlarına” neden olabilecek bir üretim hatasından etkilenmiş bulunuyor.
İlginizi çekebilir: iPhone 12 kamera modülünü sadece Apple değiştirebilecek!
İçindekiler
AirPods Pro değişim programı neleri kapsıyor?
Etkilenen AirPods Pro modellerine sahip kullanıcılar, Aktif Gürültü Engelleme özelliğinin beklendiği gibi çalışmamasının yanı sıra bazı durumlarda çıtırtı veya statik sesler fark ediyorlar. Apple, bu hatadan etkilenen kulaklıkların Ekim 2020’den önce üretildiğini söyledi. Yani Ekim 2020’den sonra üretilmiş bir AirPods Pro’ya sahipseniz program sizin için geçerli olmayacak.
Apple’ın belirttiği açıklamada bu hatalardan etkilenen AirPods Pro’lar aşağıdaki davranışlardan birini veya birkaçını sergileyebilir:
- Gürültülü ortamlarda, egzersiz yaparken veya telefonda konuşurken artan cızırtılı veya statik sesler
- Aktif Gürültü Engelleme özelliğinin beklendiği gibi çalışmaması, bas sesi kaybı, sokak veya uçak gürültüsü gibi arka plan seslerinde artış.
AirPods Pro’nuzda bu sorunlardan herhangi birini fark ettiyseniz, bunları bir Apple Store’a veya Apple Yetkili Servis Sağlayıcısına götürmek için öncelikle Apple destek ile iletişime geçmenizi öneririz. Apple,bu hatalardan herhangi birine sahip AirPods Pro’nuzu ücretsiz olarak değiştirecektir. Şirket, arızayı belirlemek için AirPods Pro’nun değişimden önce teknisyenler tarafından inceleneceğini de belirtiyor. AirPods Pro kasasının bu arızadan etkilenmediği için değişim programına dahil olmadığını da söyleyelim.
Servis Programı, birimin ilk perakende satışından sonraki iki yıl boyunca üretilen AirPods Pro’ları kapsıyor. AirPods Pro Servis Programı hakkında daha fazla bilgiyi Apple Destek web sitesinde bulabilirsiniz.