YouTube, çapraz paylaşımda platformun bilinirliğini artırmak için platformdan indirilen Shorts’lara bir filigran ekleyecek. Örnek olarak TikTok bunu bir süredir yapıyor.
YouTube’dan yapılan açıklamaya göre, “Diğer platformlardaki izleyicilerinizin paylaştığınız içeriğin YouTube Shorts’ta bulunabileceğini görebilmesi için indirdiğiniz Shorts’lara bir filigran ekleyeceğiz.” Filigran şimdi YouTube Shorts’un masaüstü sürümünde “yayınlanıyor” ve önümüzdeki aylarda mobil platformlar da bunu takip edecek. YouTube’a göre, filigran yalnızca bir içerik oluşturucu videolarından birini indirdiğinde görülebilecek.
Ayrıca bkz: TikTok’un Uygulama İçi Tarayıcısı Yazılan Her Şeyi İzliyor!
Bu tür kısa videolar günümüzde popüler bir format. YouTube, iki ay önce Shorts’un aylık 1,5 milyar aktif kullanıcısı olduğunu bildirdi. En büyük rakibi TikTok, geçen yıl bir milyar aylık aktif kullanıcıya sahip olduğunu bildirdi. Bu, reklam geliri için çok fazla potansiyel anlamına geliyor.