Sosyal medya

Genel

Turkcell ve Global Bilgi İşbirliklerini Kutluyor!

Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi ile havacılık sektörünün güçlü markalarından SunExpress, işbirliğinin 1’inci yılını kutladı.

Bugüne kadar 1 milyondan fazla çağrıyı yanıtlayan ve 175 bin kişiye de e-posta yoluyla destek sunan SunExpress Çağrı Merkezi, 100’e yakın donanımlı personeliyle Türkçe, Almanca ve İngilizce olarak hizmet veriyor. Kurum, acentelere de özel talep, değişiklik ve teknik konularda destek oluyor.

Turkcell Global Bilgi, havacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden SunExpress Havayolları ile 1 yıl önce başladığı yolculuğuna devam ediyor. S.E Havayolları’na İzmir merkezli çağrı merkezi hizmeti veren Turkcell Global Bilgi, operasyonlarına Şanlıurfa’yı da dahil etti. İzmir ve Şanlıurfa’daki çağrı merkezlerinde görev yapan 100’e yakın donanımlı Turkcell Global Bilgi personeli, SunExpress yolcularına 7 gün 24 saat Türkçe’nin yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerinde, ayrıca SunExpress’in acentelerine de özel talep, değişiklik ve teknik konularda destek veriyor.

reklam
Aorus reklamı

sunexpressHavayolu şirketinin Genel Müdürü Jens Bischof, müşteri memnuniyetinin SunExpress’in en önemli kurumsal değerlerinden biri olduğunun altını çizerek, şunları söyledi: “Her yıl farklı milletlerden ortalama 8 milyon civarında misafirimizi sevdiklerine ya da istedikleri tatil destinasyonlarına taşıyoruz. Müşteri memnuniyeti bizim öncelikli konularımızdan biri. Ekip üyelerinin büyük çabaları sayesinde bu yıl müşteri memnuniyeti başarı oranımızı rekor bir orana yükselttik. Bu inanılmaz performanslarından dolayı bütün çalışanlara teşekkür ediyorum ve tabii ki bundan bir yıl önce çağrı merkezi hizmetlerimizin verilmesi yönünde işbirliğimizi başlattığımız Turkcell Global Bilgi’ye de hem bu işbirliğimiz hem de bu başarıdaki önemli katkıları için teşekkür ediyorum. Bu bir yılı değerlendirdiğimizde Turkcell Global Bilgi ile işbirliği yaparak doğru bir karar verdiğimizi söyleyebilirim. Verilen hizmet, dünyanın önde gelen tatil havayollarından biri olan SunExpress’in pozisyonunun güçlenmesinde önemli katkı sağlamaktadır.”

 

Adventure İstanbul

İngiliz Dili Edebiyatı ve Kamu Yönetimi alanlarından mezunum. Şu anda Tarih Yüksek Lisansı yapıyorum. Oyun, bilim-kurgu ve fantastik edebiyat, çizgi roman ve tabii ki sinema ve dizi tutkunuyum. Şimdilerde yeni Star Wars ve Justice League filmleri için gün sayıyorum.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

Dolandırıcılar “Aşı sıranız geldi” mesajlarıyla kandırıyor

Dolandırıcılar

Krizi bir fırsat haline getiren dolandırıcılar şimdide insanları korona aşısı ile kandırmaya başladılar. Siber suçlular, vatandaşları kandırmak için “Aşı Sıranız Geldi” SMS’leri gibi bir dizi dolandırıcılık yöntemi uyguluyorlar.

İlginizi çekebilir: Windows 10 sisteminin yeni görünüşünden ekran görüntüleri geldi

reklam
Aorus reklamı

Dolandırıcılar

Sağlık Bakanlığı, koronavirüs aşısı CoronaVac‘ın yaygın uygulamasına 14 Ocak‘ta başladı. İlk olarak sağlık çalışanlarına uygulanmaya başlanan aşı, 19 Ocak itibarıyla 1 milyona yakın kişiye yapıldı. Aşı, belirlenen öncelik sırasına göre yapılıyor ancak siber suçlular, vatandaşları kandırmak için “Aşı Sıranız Geldi” SMS’leri gibi bir dizi dolandırıcılık yöntemi uygulamaya başladı.

Adventure İstanbul

Siber dolandırıcılar, kötü amaçlı yazılımları yaymak, aşı sırası bekleyenlerin hassas bilgilerini ele geçirmek veya devlete ait web sitelerini manipüle ederek kimlik hırsızlığı yapmak için SMS, sosyal medya reklamları, sahte internet siteleri ve e-postaları kullandığını belirten siber güvenlik uzmanı Alev Akkoyunlu, aşı sırası bekleyen vatandaşları siber dolandırıcılıklara karşı uyarıyor.

Dolandırıcılar, gönderdikleri SMS’te “Aşı sıranız geldi. Kaydınızı tamamlamak ve randevu oluşturmak için xxxxxx bağlantısına tıklayabilirsiniz. Sağlıklı günler dileriz! Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı B001” ifadelerine yer veriliyor. Randevu oluşturmak için SMS’te yer alan linke tıklayan vatandaşlar, kişisel bilgilerini girdikleri anda tüm bilgiler dolandırıcıların eline geçiyor.

Bitdefender Türkiye Operasyon Direktörü Alev Akkoyunlu konuyla ilgili olarak; “Bazı basit kurallara uyarak ve sevdiklerinizi bilgilendirerek bu tür dolandırıcılar tarafından kurban olmaktan kurtulabilirsiniz” dedi.Dolandırıcılar

Ayrıca Akkoyunlu, kişisel kimlik bilgilerinizi kimseye vermeyin ve her zaman www.turkiye.gov.tr, www.covid19asi.saglik.gov.tr ve enabiz.gov.tr gibi resmi bağlantılardan bilgi alarak işlem yaptığınızdan emin olun uyarısında da bulundu.

Sizler için oluşturduğum; akıllı telefonteknolojik ürünler ve genel ihtiyaçlar alışveriş listelerine buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca Trendyol listesini incelemek içinde burayı tıklayın!

Devamını oku

Genel

Lancia, premium bir marka olarak geri dönebilir!

Özellikle Delta HF Integrale modeli ile gönüllerde taht kuran Lancia, uzun süredir tabiri caizse hayatını pamuk ipliğine bağlı şekilde sürdürüyordu. 2011 yılından beri ürün gamındaki tek modeli Ypsilon ile sadece İtalya pazarında faaliyet gösteriyordu. Fakat yakın zamanda gerçekleşen FCA (Fiat-Chrysler Grubu) ve PSA (Peugeot Grubu) birleşmesiyle oluşan Stellantis şirketi, efsane İtalyan markayı tekrar hayata döndürmeyi düşünüyor.


İlginizi çekebilir: StoreDot, sadece 5 dakikada şarj olan lityum iyon pilini duyurdu!

reklam
Aorus reklamı

Lancia’nın bu yeni kurulan ittifak Stellantis’te, Alfa Romeo ve DS markaları ile aynı segmentte görülüyor.  Markanın, Fiat ve Abarth‘ın Avrupa, Ortadoğu ve Asya Bölgeleri Başkanı olan Luca Napolitano tarafından yönetileceği söyleniyor.

Peki bu durum Lancia’yı eski parlak günlerine geri getirecek mi? Aslında bu sorunun şimdilik kesin bir cevabı yok. En azından Stellantis tarafından henüz yapılan bir açıklama bulunmuyor. Fakat Lancia, şu sıralar SUV ve elektrikli araçların revaçta olduğu bu dönemde, parlak yıllarındaki modellerinin genlerini geri getirirse oldukça ses getirebilir. Yani model gamında sadece yenilenmiş bir Ypsilon ile ses getiremez gibi görünüyor.

Adventure İstanbul

Her yaştan otomobil tutkunlarına özel ürünlerin bulunduğu Hepsiburada alışveriş listemize ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.


Gözümüz kulağımız Stellantis’in yapacağı açıklamalarda. Stellantis, Alfa Romeo, Maserati gibi tasarım, performans ve sürüş keyfi konusunda tanınmış markaları bünyesinde barındırıyor. Eğer Lancia, geçmişine bağlı olan premium bir marka olarak geri dönerse piyasadaki rekabet ateşinin iyice harlanacağı su götürmez bir gerçek.

Kaynak: Carscoops 

 

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Honor CEO’su Intel ve Qualcomm ortaklıklarını duyurdu

Yazan:

honor

Honor, Huawei ile ayrılığının ardından büyük atılımlar için yola çıkıyor. Şirketin CEO’su George Zhao,  Intel, Qualcomm, Microsoft ve Sony gibi çeşitli şirketlerle ortaklıklarını duyurdu.


İlginizi çekebilir: Galaxy S21 Ultra vs. S20 Ultra: İlk ‘Ultra’dan beri neler değişti?

reklam
Aorus reklamı

Honor, Huawei’in alt markası olarak kullanıcılara daha uygun fiyatlı telefonlar sunmak ve ürün çeşitliliğini arttırmak için kuruldu. Oldukça başarılı olan şirket, Huawei çatısı altında oldukça başarılı modeller üreterek iyi bir Pazar payı elde etmeyi başarmıştı. Daha sonra ABD ile Çin arasındaki ticaret savaşlarının ortasında kalan Huawei’in, ABD’li şirketlerle ticaret yapması yasaklanmış ve ürün tedariki konusunda ciddi sıkıntılar yaşamaya başlamıştı. Honor’un da bu ambargodan payına düşeni almasıyla akıllı telefon satışları yavaşlamış ve tedarik sıkıntıları sebebiyle üretim azalmıştı. Daha sonra gittikçe kan kaybeden marka, Huawei tarafından hala değerliyken elden çıkarıldı ve Shenzen Zhixin New Information Technology Co’ya satıldı. Bu gelişmeden sonra ilk akıllı telefonunu V40 modelini piyasaya süren şirketin CEO’su bazı açıklamalarda bulundu.

honor

Adventure İstanbul

Honor ve yeni ortaklıkları

Honor CEO’su George Zhao, yaptığı bir açıklamada Honor’un MediaTek, Qualcomm, AMD, Intel, Micron, Microsoft, Samsung ve Sony gibi teknoloji şirketleriyle iş birliği yapacağını açıkladı. Son beş ayın oldukça zorlu geçtiğini belirten Zhao, şirketin orta ve üst düzey akıllı telefon pazarında iyi işler çıkarmayı hedeflediğini belirtti. Analistler markanın temel hedefinin Huawei çatısı altında sundukları kaliteyi yakalamayı hedeflediğini iddia etti. Şirketin ilk işlerinden biri 8 bin çalışanına yuva olacak yeni bir genel merkez bulmak olacak.

honor

Huawei çatısında 50 milyon satış

Honor, Canalys raporuna göre Huawei çatısı altındayken 2020 yılının ilk üç çeyreğinde 38 milyon adet telefon satmayı başardı. Bu şirketin yıllık 50 milyon telefon satış hedeflerine oldukça yakın olduğu anlamına geliyor. Huawei çatısı altında, Huawei Mobile Services ( HMS ) ile bu satış  rakamlara ulaşan şirketin, Google servisleriyle neler yapacağı merak konusu. Konuyla yeni ilgili gelişmeler için takipte kalın…


İlginizi çekebilir: Her bütçeye uygun akıllı bileklikleri ve akıllı saatleri Trendyol üzerinden almak için tıklayınız.

İlginizi çekebilir: Her bütçeye uygun akıllı bileklikleri ve akıllı saatleri Hepsiburada üzerinden almak için tıklayınız.


 

Devamını oku

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

HWP COIN’den Haberler