Sosyal medya
MSI reklamı

Basın Bülteni

Turkcell, Fiberde 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı!

Turkcell, hem fiber müşteri sayısında hem de Turkcell TV+’da 1 milyon müşteriyi geçti.

Fiber yatırımlarını müşteriye dönüştürme oranında Avrupa ülkelerini bile geçerek yüzde 40,2’yi yakalayan ve lider olan Turkcell 1 milyonuncu fiber müşteriye ulaştı. Turkcell Superonline’ın ilk fiber müşterisi Bülent Solakoğlu ve 1 milyonuncu fiber müşterisi Onur Yalçın’ın katıldığı kutlama töreninde Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, fiber müşterilerine 100 Mbps hız müjdesi verdi. Erkan, 1 milyona ulaşmanın mutluluğunu müşterileriyle birlikte yaşamak istediklerini ifade ederek, “Bugün hem fiberde hem de Turkcell TV+’da 1 milyon müşteriye ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu çifte mutluluğu müşterilerimizle paylaşmak istedik. Fiber müşterilerimizin hızlarını hiçbir koşul olmaksızın Aralık ayı boyunca 100 Mbps’ye yükseltiyoruz. Yine Aralık ayı boyunca fiber altyapımız üzerinden televizyon hizmeti alan müşterilerimiz en üst TV+ paketinden yararlanarak tüm kanalları izleyebilecek” dedi.

Evlere havadan 4.5G hızında internet

reklam

Turkcell’in fiber altyapı kurulumunda yaşanan tüm zorluklara rağmen en yüksek müşteri sayısına ulaştığını ve yeni fiber illeri Tekirdağ, Denizli ve Manisa’yla birlikte Türkiye’nin 18 kentine ışık hızında interneti götürdüklerini belirten Erkan, “Fiberi olmayan evlere de havadan 4.5G hızında internet götürmek için test çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Türkiye’de fiber yatırımların Turkcell Superonline’ın olduğu illere yapıldığını görüyoruz. Bunu nereden biliyoruz. Mayıs ayında yayınlanan BTK il raporuna baktığımızda, Türkiye’de eve kadar giden toplam fiber yatırımlarının bizim olduğumuz illere yapıldığını görüyoruz. Toplam fiber kullanıcılarının yüzde 88.6’sı bizim yatırım yaptığımız illerde bulunuyor. Biz Türkiye’de çeşitli nedenlerle fiber götürülemeyen evlere de ulaşmanın peşindeyiz. Bunun için evlere havadan 4.5G hızında internet sağlayacak WTTH (Wireless to the home) teknolojisi üzerinde çalışıyoruz. Türkiye’de bir ilki daha gerçekleştirmenin heyecanını yaşıyoruz” diye konuştu. Erkan bugüne kadar fibere 4.2 milyar TL yatırımla 36 bin 300 kilometreyi aşan fiber ağına ulaştıklarını ve 2.6 milyon hanenin kapısına ışık hızında interneti götürdüklerini sözlerine ekledi.

WTTH teknolojisinin Turkcell’in güçlü altyapısını kullanarak hanelere ulaşan 4.5G kapsamasını ev içerisinde Wi-Fi ile dağıtabileceğini ve ADSL’den daha hızlı olacağını ifade eden Erkanşunları söyledi: “Modemin üzerinde bir SIM kart olacak. Son kullanıcı başka herhangi internet şebekesine ihtiyacı olmadan SIM takılı WTTH modem üzerinden bulunduğu yerdeki 4.5G baz istasyonuna bağlanıp, internet hizmeti alabilecek.”

ADSL’e rakip olacak

4.5G ihalesinde Turkcell’in en fazla sayıda frekansı aldığını sözlerine ekleyen Erkan, “4.5G teknolojisi aslında birçok bakımdan bir dönüm noktası niteliğinde. Yüksek hız ve kapasiteler sayesinde servislerimizde sağladığımız kullanıcı deneyimini bir üst aşamaya geçirdik. Artık daha çok sayıda kullanıcımız istediği yerden dilediği zaman TV+, fizy, BiP, Dergilik ve lifebox gibi servislerimizi kullanıyor. Buna ek olarak sahip olduğumuz frekanslar sayesinde mobilde yüksek hız ve kapasite sunabilmemiz, ADSL’e alternatif arayan müşterilerimiz için de yeni çözümler geliştirmemizi sağlıyor. ADSL’de hızlar daha düşük olduğu için WTTH teknolojisi evlere 4.5G hızında interneti getirme olanağı tanıyor. Böylece hızlı ve kolay kullanımlı mobil internet ile daha yüksek hızlara erişilebiliyor” şeklinde konuştu.

1 milyonuncu fiber müşteri İzmir’den

Turkcell’in 1 milyonuncu müşterisi İzmir Karşıyaka’dan Onur Yalçın oldu. Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, Onur Yalçın’a içerisinde televizyon, T70 cep telefonu ve T Tablet’ten oluşan bir teknoloji paketi hediye etti. 1 milyonuncu müşterinin bulunduğu İzmir’de Turkcell Superonline’ın 1.500 km’lik fiberi bulunuyor. Turkcell Superonline İzmir’de 330 binden fazla hanede 140 bini aşkın fiber müşterisine hizmet sunuyor.

Turkcell’de çifte kutlama: 1 milyon fiber müşterisinin ardından TV+ kullanıcı sayısı da 1 milyonu aştı

Turkcell’in televizyon, bilgisayar veya mobil cihazlardan izlenebilen kişisel TV platformu Turkcell TV+, Ekim sonu itibariyle toplam 1 milyon kullanıcıya ulaştı. 4.5G ile birlikte Turkcell TV+’ta cepten televizyon izleme oranı günlük 28 dakikaya yükselirken mobil uygulamanın indirilme sayısı 2.5 milyona ulaştı. Premier Lig ve NBA’in resmi yayıncısı Turkcell TV+, 4K Ultra HD teknolojisini destekleyen TV+ kutuları sayesinde kullanıcılarına yüksek çözünürlüklü içerikler sunuyor.

Tek faturada 100 bin kişiye ulaştı

Tüm hizmetleri tek çatı altında sunarak tek fatura dönemini başlatan Turkcell, kısa sürede 100 bin müşteriye ulaştı. Turkcell, tek fatura müşterilerine özel içerisinde Turkcell TV+’ın da yer aldığı yeni “5’i 1 Yerde Kampanyası”nı başlattı. Kampanya kapsamında 50 Mbps limitsiz* fiber ev interneti, 4GB mobil internet, 500 Dk. konuşma, 1000 SMS, 50GB lifebox saklama alanı ve 1GB BiP’in yanı sıra Turkcell TV+ aile paketi 99 TL’den satın alınabilecek.

Amatör Fotoğrafçı, Elektronik Spor Tutkunu, Outdoor Meraklısı, Sinema Takipçisi, Teknoloji Bağımlısı

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

OPPO’dan Reno2 Z satın alan müşterilerine Ekran Koruma Garantisi!

OPPO

OPPO, Reno2 Z satın alan müşterilerine, cep telefonuna ek olarak “Ekran Koruma Garantisi” vereceğini açıkladı.


İlginizi çekebilir: 2020’nin kralı hangisi? | Oppo Find X2 vs. Xiaomi Mi 10

reklam

Kampanya 4 Temmuz’dan başlayarak 4 Ağustos’a kadar geçerli olacak. Reno2 Z model cep telefonu satın alanlara, ekran kırılmalarına karşı 6 ay boyunca yalnızca 1 defaya mahsus olarak kullanabilecekleri ücretsiz Ekran Koruma Garantisi, kampanyası sunulacak. Kampanya kapsamında Reno2 Z cep telefonlarının yanında ücretsiz olarak verilen Ekran Koruma Garantisi, 6 ay boyunca geçerli olacak.

OPPO yetkili servisleri, kampanya kapsamında satın alınan telefonun ekranının 6 ay içinde kırılması durumunda. Ürünün faturasının ibraz edilmesiyle birlikte fatura tarihi de baz alınarak, kırılan ekran yetkili servis tarafından yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilecek.

Satın alınan ürünün Ekran Koruma Garantisi kapsamında olup olmadığı “0850 433 67 76″ numaralı çağrı merkezinden ya da support.tr@oppo.com adresine e-posta gönderilerek sorgulanabilecek.

Devamını oku

Basın Bülteni

TP-Link’ten küçük işletmeler için WiFi çözümü: TL-WA1201

TP-Link

TP-Link, küçük ofisler, kafeler, kuaförler ve benzeri salonlar için yeni geliştirdiği WiFi çözümünü satışa sundu. Kablolu interneti, kablosuz ağa çevirmeyi sağlayan ve güvenli Wifi ağı oluşturan TL-WA1201 erişim noktası, tek bir kasada dört farklı işlevi barındırıyor.


İlginizi çekebilir: TP-Link TL-MR150 neler sunuyor? “4G SIM kart destekli router”

reklam

Kablolu ağı, kablosuz ağa dönüştüren bir erişim noktası (access point) olan TL-WA1201 modeli, aynı zamanda üç farklı işleve daha sahip. Tek bir kasada dört WiFi işlevi sunan ürün, bu sayede küçük işletmeler için ekonomik bir çözüm sağlıyor.

Küçük ofisler, kafeler, atölyeler, kuaför salonu gibi işletmeler için geliştirilen ürün, hem güvenli hem de geniş kapsama alanına sahip bir WiFi ağı oluşturuyor. Erişim noktası modu dışında WiFi menzil genişletici (range extender), çoklu SSID ve istemci (client) modları olan ürün, küçük işletmelerin WiFi konusundaki tüm ihtiyaçlarını bir kasada sunuyor.

TP-Link

Kısıtlı Portal özelliği sayesinde güvenli konuk ağı

TP-Link TL-WA1201 erişim noktası, Kısıtlı Portal (captive portal) özelliği sayesinde güvenli konuk ağı oluşturuyor. Müşterilerin bu ağa güvenle bağlanması ve ağ güvenliğinin de korunmasını sağlayan bu özellik, aynı zamanda işletmelere tanıtım yapma olanağı da sunuyor.

Müşterilerin ağa bağlandığı sayfayı istedikleri gibi tasarlayabilen işletmeler, bu sayede reklamlarını yapabiliyorlar, tanıtım mesajlarını iletebiliyorlar. Örneğin, müşterinin ağa dahi olabilmesi için reklamı görüntüleme koşulu getirilebiliyor. Ya da internet erişimi için bir dizi terimi kabul etmeleri istenebiliyor.

Üründe yer alan Çoklu SSID modu sayesinde aslında tek bir ağ altında, farklı erişim özellikleri olan dört ayrı alt ağ oluşturulabiliyor. Adları ve erişim özellikleri farklı olan bu ağlar ile örneğin personelin eriştiği WiFi ağı ile müşteri ağı ayrılabiliyor. Bu da güvenliği ve denetimi kolaylaştıran önemli bir özellik. Bu özellik, bölümler ya da personeller arasında WiFi erişim ilkeleri farklı olan küçük ofislerin de ‘Ofis 1-2’ ya da ‘Muhasebe, Yönetim’ vb şeklinde dörde kadar farklı ada sahip ağ oluşturmasına olanak veriyor.

TP-Link

Genişletilmiş WiFi kapsama alanına sahip!

TP-Link’in yeni ürünü, küçük işletmelerin daha geniş bir WiFi ağı kurmalarını da sağlıyor. Ürünün menzil genişletici modu ve hüzmeleme teknolojisi (beamforming) sayesinde çok daha geniş WiFi ağı kuruluyor ve ağa bağlanan cihazların yönüne doğru WiFi sinyali gönderilebiliyor. TL-WA1201 üzerindeki dört harici anten, uzun mesafelerde bile ofisin ya da evin her köşesine WiFi sinyallerini eriştirebiliyor.

TP-Link, yeni erişim noktasının kurulumu da basit. Ethernet kablosu üzerinden enerji almayı sağlayan PoE (Power over Ethernet) özelliği sayesinde, elektrik prizi olmayan yerlere de kolayca monte edilebiliyor. Ayrıca cihazı, duvara da monte edilebiliyor.

TL-WA1201, işletmelere sadece kullanım ve kurulum avantajı sunmuyor; aynı zamanda güçlü bir WiFi ağı oluşturmalarını da sağlıyor. Çift bant desteği olan ve 802.11AC standardındaki ürün, bu sayede daha hızlı ve performansı yüksek WiFi ağı oluşturuyor. Toplamda 1200 Mbps (5 GHz bandında 867 Mbps, 2.4 GHz bandında 300 Mbps olmak üzere) kablosuz hızlara ulaşabilen ürün, ağ yoğunluğunu iki banda dağıtarak tıkanıklığı önlüyor. MU-MIMO teknolojisi ise iki kat daha hızlı performans sağlıyor.

Ayrıca ürün üzerinde yer alan Gigabit Ethernet girişi sayesinde, İnternet servis sağlayıcının sunduğu gigabit bant genişliği tam olarak kullanılabiliyor. Ev kullanımlarında ise cihazın istemci modu sayesinde bu bağlantı noktasına PC, IPTV, oyun konsolu gibi cihazlar yüksek hızda bağlanabiliyor.

Küçük işletmeler için ideal bir ağ çözümü olan TL-WA1201 erişim noktası, aynı zamanda evlerde de rahatlıkla kullanılabiliyor. Ürünün tavsiye edilen satış fiyatı ise KDV dahil 63 USD olarak açıklandı.

Devamını oku

Basın Bülteni

Huawei FreeBuds 3 ve FreeBuds 3i modelleri VGP ödülü aldı!

Huawei Freebuds 3 ve Freebuds 3i modelleri VGP tarafından, ödüle layık görüldü. VGP, Japonya’nın prestijli ses ve görsel ürün değerlendirmelerinden biri olarak görülüyor.


İlginizi çekebilir: Honor X10 Max 5G, Geekbench’de göründü!

reklam

Geçen yıl VGP’ye dünya çapında 250 elektronik markası 2.000’den fazla ürün gönderdi. Tüm ürünler, Japonya’nın işitsel ve görsel sektörlerinde çalışan profesyonel jüri ve perakende temsilcileri tarafından çok yönlü oylamaya tabi tutuldu. Ürün kalitesi, işlevsellik ve pazarlanabilirlik gibi faktörleri değerlendirdikten sonra, her kategoriden en yüksek puanı alan ürünlere ödül verildi. VGP, ses ve görsellik profesyonelleri tarafından güvenilir bulunduğu için küresel tüketiciler için de önemli bir gösterge görülüyor.

FreeBuds 3, VPG 2020 Teknoloji ödülüne layık görüldü!

Huawei FreeBuds 3, IFA 2019’da tanıtıldığından beri, açık tasarımı, çok yönlü işlevselliği ile aktif gürültü önleme performansı, medya ve tüketiciler tarafından büyük övgü toplamıştı. Huawei’nin Kirin A1 yonga seti ile güçlendirilen FreeBuds 3, kullanıcıların oyunların ve videoların keyfini çıkarması için istikrarlı, hızlı bir Bluetooth bağlantısı üzerinden doğru ses ve video senkronizasyonu sunuyor.

VGP hem açık konfor tasarımında hem de aktif gürültü engelleme özelliğine sahip Huawei FreeBuds 3’ü VGP 2020 Teknoloji ödülünü almaya layık gördü.

Huawei

Huawei FreeBuds 3i VGP 2020 Altın Ödül’ü kazandı

FreeBuds 3’ün büyük başarısı ile firma, mayıs ayında biraz daha uygun fiyat etiketli ve kulak içi tasarımlı Huawei FreeBuds 3i’yi piyasaya sürdü. FreeBuds 3’ün aktif gürültü engelleme teknolojisine dayanan FreeBuds 3i, esnek silikon uçlarından pasif gürültü önleme katmanı da sağlıyor. Sonuç olarak FreeBuds 3i, gürültü seviyesini 32 dB’ye kadar düşürebiliyor.

 

VGP’nin ödülleri, firmanın gerçek kablosuz kulaklıklarda sağlam donanım ve yazılım teknolojisine sahip olduğunu ve bunun yanı sıra düşük gecikme sunan oyun ve video izleme deneyimi sağladığını gösterdi. Huawei’nin tüm senaryo yapay zeka yaşam stratejisinde, ses cihazları eğlence, fitness, ofis ve seyahat gibi senaryolarda önemli bir rol oynuyor. Huawei, kullanıcılara daha iyi bağlantı ve kullanıcı deneyimi sunmak için gerçek kablosuz kulaklıklara yatırım yapmaya ve geliştirmeye devam edeceğini belirtiyor.

Devamını oku